Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Gertj3 schreef:Als ik Femke was ik zou op zoek gaan naar een sociaal assistent of zo in ocmw om haar terug op goede weg te krijgen ! Het doet mij pijn haar zo te zien sukkelen !

Volgens mij is de huidige situatie van Femke niet alleen haar schuld !
Het is zeker niet alleen haar schuld hoe de dingen gelopen zijn vind ik, maar hoe ze daar nu mee omgaat wel...

Ik moet zeggen dat ik Femke altijd een heel leuk personage gevonden heb, maar op de manier hoe ze nu bezig is (met dat stelen bijvoorbeeld, en dat geld over de balk smijten terwijl ze andere (belangrijke en noodzakelijke!) dingen niet betaald) blijft er van mijn sympathie voor haar niet veel meer over...
Dat excuus wat ze vandaag had voor dat stelen van dat parfum bijvoorbeeld, dat was ook maar slap. Ze zou dat zogezegd gestolen hebben omdat Youssef een complimentje aan Aisha gaf over dat ze lekker rook, maar hoe zit het dan met die DVD speler voor Britney?
Ik vind dat ze op het moment vooral bezig is met zichzelf zielig vinden en oneerlijk zijn. Niet echt 2 fijne eigenschappen als je het mij vraagt, en ook niet iets wat ik van Femke verwacht had... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
WillyWortel
Nog geen rang

Bericht door WillyWortel »

Christel schreef:
Gertj3 schreef:Als ik Femke was ik zou op zoek gaan naar een sociaal assistent of zo in ocmw om haar terug op goede weg te krijgen ! Het doet mij pijn haar zo te zien sukkelen !

Het is zeker niet alleen haar schuld hoe de dingen gelopen zijn vind ik, maar hoe ze daar nu mee omgaat wel...

Ik moet zeggen dat ik Femke altijd een heel leuk personage gevonden heb, maar op de manier hoe ze nu bezig is (met dat stelen bijvoorbeeld, en dat geld over de balk smijten terwijl ze andere (belangrijke en noodzakelijke!) dingen niet betaald) blijft er van mijn sympathie voor haar niet veel meer over...
Dat excuus wat ze vandaag had voor dat stelen van dat parfum bijvoorbeeld, dat was ook maar slap. Ze zou dat zogezegd gestolen hebben omdat Youssef een complimentje aan Aisha gaf over dat ze lekker rook, maar hoe zit het dan met die DVD speler voor Britney?
Ik vind dat ze op het moment vooral bezig is met zichzelf zielig vinden en oneerlijk zijn. Niet echt 2 fijne eigenschappen als je het mij vraagt, en ook niet iets wat ik van Femke verwacht had... :?
't is maar fictie hoor :wink:
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Christel schreef:

Allemaal gemakkelijk praten jullie tot we het zelfde meemaken :oops:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als ze nu nog eten zou stelen tot daar toe...

Ze stal die parfum gewoon omdat Youssef een opmerking maakte over Aisha's parfum.
0 x
WillyWortel
Nog geen rang

Is het gebrek aan aandacht of kleptomanie? En wss komt ze toch af dat ze een slechte jeugd had :? Verdient ni beter :roll:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nee, gewoon omdat ze ook dure parfum wou.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Nee, gewoon omdat ze ook dure parfum wou.
ook niet helemaal, ze wou dat Youssef over hààr ook zei dat ze lekker rook - maar ze is helemààl niet jaloers ofzo... :wink:
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Ik had gisteren toch wel wat medelijden met Femke. Wat Youssef deed vond ik er toch ook over. Hij geeft Femke nog een kans en duikt vervolgens met haar t bed in. Om dan achteraf niet snel genoeg weg te kunnen zijn wanneer de huisbaas zegt dat de huur nog steeds niet betaald is. Naar mijn idee had youssef maar al te snel een reden om zich "van de laatste kans" van femke te ontdoen.
Wat Femke allemaal al heeft uitgespookt de laatste weken keur ik zeker niet goed maar hoe youssef haar gisteren behandelde kan ook zeker niet door de beugel. Eerst heeft hij nog eens goed van haar geprofiteerd om het vervolgens af te bollen.
0 x
WillyWortel
Nog geen rang

Zijn grote fout is haar nog een kans geven ja
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

koetje36 schreef:Ik had gisteren toch wel wat medelijden met Femke. Wat Youssef deed vond ik er toch ook over. Hij geeft Femke nog een kans en duikt vervolgens met haar t bed in. Om dan achteraf niet snel genoeg weg te kunnen zijn wanneer de huisbaas zegt dat de huur nog steeds niet betaald is. Naar mijn idee had youssef maar al te snel een reden om zich "van de laatste kans" van femke te ontdoen.
Wat Femke allemaal al heeft uitgespookt de laatste weken keur ik zeker niet goed maar hoe youssef haar gisteren behandelde kan ook zeker niet door de beugel. Eerst heeft hij nog eens goed van haar geprofiteerd om het vervolgens af te bollen.
Femke had hem nochtans heel duidelijk gezegd dat alle huur betaald was.
Ik heb ook niet graag dat mijn lief tegen mij liegt.... :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Afl. van gisteren nog niet gezien, maar toch even zeggen dat ik het spijtig vind dat Femke terug 'op het slechte pad' geraakt.

Als je voor een kwartje geboren bent, word je nooit een dubbeltje, of hoe zeggen ze dat.

Ondertussen blijft het wel heel stil rond het proces van ongenaakbare Sambo.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

satine schreef:
koetje36 schreef:Ik had gisteren toch wel wat medelijden met Femke. Wat Youssef deed vond ik er toch ook over. Hij geeft Femke nog een kans en duikt vervolgens met haar t bed in. Om dan achteraf niet snel genoeg weg te kunnen zijn wanneer de huisbaas zegt dat de huur nog steeds niet betaald is. Naar mijn idee had youssef maar al te snel een reden om zich "van de laatste kans" van femke te ontdoen.
ja das natuurlijk waar. Maar de manier waarop vond ik er toch wel een beetje over. Youssef was naar mijn idee wel heel snel weg.
0 x
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

satine schreef:
Ik vind dat Satine helemaal gelijk heeft. Youssef wou haar vergeven, maar het was haar laatste kans, Femke ging hiermee akkoord. Ze heeft haar kans verkeken door de huishuur niet te betalen terwijl ze tegen Youssef gezegt heeft dat de huishuur wél betaald was. Ik vind dit een heel normale reactie van Youssef : de huisbaas van Femke sluit altijd de electriciteit e.d. af en Youssef mag het allemaal komen repareren. Als ik zou weten dat mijn lief het geld voor de huishuur aan iets anders zou uitgeven zou ik helemaal niet gaan helpen met de electriciteit te maken. Ik weet dat Femke in geldnood zit, maar àls ze dan geld heeft is het heel dom van haar om dit aan kleren enz. uit te geven terwijl de echt belangrijke zaken (zoals huishuur) niet betaald worden.

Femke kreeg van mij erg veel sympathie : ze heeft al veel mensen geholpen. Dankzij haar leven Eva en Nandje nog, Britney kan ook altijd bij haar "logeren" als haar moeder weer zat is, het is haar gelukt een eigen zaak op te richten ...
Maar waar ze nu mee bezig is begrijp ik echt niet. Door te stelen en te liegen word ze echt niet sympathieker.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Is niet slim om op reis te gaan als je geen geld hebt om de huur te betalen.
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

johan1969 schreef:t Is niet slim om op reis te gaan als je geen geld hebt om de huur te betalen.
Tja dat had zo ook als eerste reactie tegenover Yousef e wie gaat da betalen !
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Gesloten