Femke De Grote (Vanya Wellens)
-
- Nog geen rang
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Femke sloeg gisteren de nagel op de kop bij het ontbijt tegen Sam : Verwend nest
0 x
-
- Poster rang 2
gisteren weer een staaltje van mega-overacting gezien 
haar reactie op wat Aisha haar over Sofie kwam vertellen, was totáál niet geloofwaardig vond ik...
grote ogen opzetten, je mond een halve meter laten openvallen... zo doe je dat in de stomme film he

haar reactie op wat Aisha haar over Sofie kwam vertellen, was totáál niet geloofwaardig vond ik...
grote ogen opzetten, je mond een halve meter laten openvallen... zo doe je dat in de stomme film he

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
-
- Nog geen rang
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
dat viel mij toen ook op - maar Sofie kwam toen helemaal opgedirkt van die pipo, misschien had ze wel naaldhakken aan? en Femke die stond meer dan waarschijnlijk op haar blote voeten, want die kwam pas uit haar bed. dat geeft al direct een aardig verschilEssa schreef:Dit was de eerste keer dat het mij opviel hoe klein Femke (/Vanya) is. Toen ze naast Sofie stond leek ze een kop kleiner

0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
Dat heeft ze altijd al gehad.kittykattenfan schreef:femke heeft wel een grote mond, dat bewees ze gisteren maar weer eens, toen ze zei van naar de politie gaan, ze had er helemaal geen rekening mee gehouden dat tony wel eens voor de deur kon staan.

0 x
'Ik ben een Delhaizemens'
Rosa: Werkt ma moeder...
Rosa: Werkt ma moeder...
-
- Nog geen rang
- kittykattenfan
- Poster rang 1
ja maar gisteren zei ze wel dat ze niet meeging om sam niet trug argewaan te laten krijgen. Ze weet ook wel dat het helemaal mis kan lopen tussen haar en Sam als ze dit nog lang geheim houdt. Maar ik denk dat ze haar ook wat schuldig voelt omdat sofie zo in de miserie zit doordat het geld in haar broodjeszaak zit.evelien schreef:Ik zou het als Femke heel moeilijk vinden om heel dat gedoe geheim te houden voor Sam, tis tenslotte zijn zus..
Sam zal verre van content zijn denk ik als hij er binnekort achterkomt en dan ontdekt dat Femke hiervan op de hoogte was al die tijd!

0 x

- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
kittykattenfan schreef:ja maar gisteren zei ze wel dat ze niet meeging om sam niet trug argewaan te laten krijgen. Ze weet ook wel dat het helemaal mis kan lopen tussen haar en Sam als ze dit nog lang geheim houdt. Maar ik denk dat ze haar ook wat schuldig voelt omdat sofie zo in de miserie zit doordat het geld in haar broodjeszaak zit.evelien schreef:Ik zou het als Femke heel moeilijk vinden om heel dat gedoe geheim te houden voor Sam, tis tenslotte zijn zus..
Sam zal verre van content zijn denk ik als hij er binnekort achterkomt en dan ontdekt dat Femke hiervan op de hoogte was al die tijd!
dat kan wel, maar ik zie niet in waarom.
renzo heeft haar indertijd het geld zomaar aangeboden, hij wou het haar zelfs gewoon géven, het is femke die het omgedraaid heeft in een lening, vanwege haar koppigheid en haar trots....
sofie zit in de miserie door renzo, niet door femke en sam!
en natuurlijk door haar eigen naïviteit - en daar heeft femke weinig mee te maken, als er iemand was die sofie gewaarschuwd is (die ook kon weten waar renzo voor stond), dan is het femke wel
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2