Het is zeker niet alleen haar schuld hoe de dingen gelopen zijn vind ik, maar hoe ze daar nu mee omgaat wel...Gertj3 schreef:Als ik Femke was ik zou op zoek gaan naar een sociaal assistent of zo in ocmw om haar terug op goede weg te krijgen ! Het doet mij pijn haar zo te zien sukkelen !
Volgens mij is de huidige situatie van Femke niet alleen haar schuld !
Ik moet zeggen dat ik Femke altijd een heel leuk personage gevonden heb, maar op de manier hoe ze nu bezig is (met dat stelen bijvoorbeeld, en dat geld over de balk smijten terwijl ze andere (belangrijke en noodzakelijke!) dingen niet betaald) blijft er van mijn sympathie voor haar niet veel meer over...
Dat excuus wat ze vandaag had voor dat stelen van dat parfum bijvoorbeeld, dat was ook maar slap. Ze zou dat zogezegd gestolen hebben omdat Youssef een complimentje aan Aisha gaf over dat ze lekker rook, maar hoe zit het dan met die DVD speler voor Britney?
Ik vind dat ze op het moment vooral bezig is met zichzelf zielig vinden en oneerlijk zijn. Niet echt 2 fijne eigenschappen als je het mij vraagt, en ook niet iets wat ik van Femke verwacht had...