Sofie
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Sofie
:roll2:Mieke schreef:Hindestraat of -laan 14
Volgens mij was het Hindelaan... Je hebt die mensen in Ternat toch ook wel meteen even gewaarschuwd voor die hele stormloop van fans die nu voor hun deur gaan kamperen, hè?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
als dat adres al bestaat.Christel schreef::roll2:Mieke schreef:Hindestraat of -laan 14
Volgens mij was het Hindelaan... Je hebt die mensen in Ternat toch ook wel meteen even gewaarschuwd voor die hele stormloop van fans die nu voor hun deur gaan kamperen, hè?![]()

En de echte die-hard fans hebben de lokatie van die loft allang ontdekt.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
was me gisteren trouwens wel scheel aan het kijken op dat graf van Sofie. Welke constructie was dat voor een graf ?
Had eerst even niet opgelet en toen waren ze met de camera langs de achterkant van dat graf aan t filmen, waardoor het eerst op een wolkenkrabber geleek. Maar naarmate de camera draaide kwam er dan precies iets uit dat naast die wolkenkrabber dat door het troebele beeld eerder op een achteruitkijkspiegel geleek!
En dan toonden ze eindelijk nog eens een stuk van de voorkant waaraan er precies een vogelkastje hangde, maar dan één met doorzichtige wanden.
Gezien dat graf er nog niet stond voor Eric in de gevangenis zat moeten we blijkbaar er vanuit gaan dat Martine haar gedachten proberen te verzetten heeft door dat graf te gaan plaatsen.
Of ze zouden het afgelopen weekend nog moeten gedaan hebben toen Eric net vrijgekomen was.

Had eerst even niet opgelet en toen waren ze met de camera langs de achterkant van dat graf aan t filmen, waardoor het eerst op een wolkenkrabber geleek. Maar naarmate de camera draaide kwam er dan precies iets uit dat naast die wolkenkrabber dat door het troebele beeld eerder op een achteruitkijkspiegel geleek!

Gezien dat graf er nog niet stond voor Eric in de gevangenis zat moeten we blijkbaar er vanuit gaan dat Martine haar gedachten proberen te verzetten heeft door dat graf te gaan plaatsen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Ik denk niet dat Martine dat graf zelf gaan plaatsen is hoor!lord F. schreef:was me gisteren trouwens wel scheel aan het kijken op dat graf van Sofie. Welke constructie was dat voor een graf ?![]()
Had eerst even niet opgelet en toen waren ze met de camera langs de achterkant van dat graf aan t filmen, waardoor het eerst op een wolkenkrabber geleek. Maar naarmate de camera draaide kwam er dan precies iets uit dat naast die wolkenkrabber dat door het troebele beeld eerder op een achteruitkijkspiegel geleek!En dan toonden ze eindelijk nog eens een stuk van de voorkant waaraan er precies een vogelkastje hangde, maar dan één met doorzichtige wanden.
![]()
Gezien dat graf er nog niet stond voor Eric in de gevangenis zat moeten we blijkbaar er vanuit gaan dat Martine haar gedachten proberen te verzetten heeft door dat graf te gaan plaatsen.Of ze zouden het afgelopen weekend nog moeten gedaan hebben toen Eric net vrijgekomen was.

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Vandaag is het precies één jaar geleden dat Sofie om het leven werd gebracht.
PS: waar zouden Eric en Martine nu zitten eigenlijk?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Och ondertussen zijn zij al lang ergens in Verwegistanfrankbomans schreef:Vandaag is het precies één jaar geleden dat Sofie om het leven werd gebracht.

0 x
-
- Poster rang 1
Bommerskonten. Martine was wel wat ziekjes in het begin, ze toonde symptomen van de Mexicaanse groep maar ze is intussen aan de beterhand. Binnenkort gaan ze Sam en Dorien bezoeken. Heb jij dat niet gezien tochfrankbomans schreef:

0 x
-
- x 435
Opgeruimd staat netjes![/quote]Bomanza schreef:frankbomans schreef:Vandaag is het precies één jaar geleden dat Sofie om het leven werd gebracht.
@Bomanza:Foei! Da's niet mooi van jou!

En daarmee weet frankbomans nu ook nog niet waar Martine en Eric nu zitten..

@frankbomans:Ze zijn op wereldreis, meer weet ik niet, sorry.
0 x
-
- Poster rang 1
Waar Erik zit, weet ik niet, maar Kurt Defrancq acteert maar halftime meer. Hij werkt ook halftime voor de unief van Gent nu, iets van cultuurcoordinator ofzo. Stond in de gazette.
0 x