Sofie
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
het was toch niet gekrompen
, het was alleen máár (
) in een droogkuis gewassen en dat was niet goed genoeg voor madam Sofie 
en ze zou beter haar vader wat meer helpen. Toen dat hier thuis gebeurde moest ik wel koken en poetsen en boodschappen doen ze, en Sofie doet niks

en ze zou beter haar vader wat meer helpen. Toen dat hier thuis gebeurde moest ik wel koken en poetsen en boodschappen doen ze, en Sofie doet niks

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 4
haha en aan de kleur van dat ondergoed te zien (wa wast nu weer: zalmroze/oranje-achtig?? *yak btw*
) moeten nu alle kleren die kleur hebben
Allemaal ontplofte suikerspinnen :help:
haha ja Sofieke zal op dieet moeten als ze haar geliefde kleertjes nog wil aandoen.
Of ist van *hand open* *puppyogen* :"papa krijg ik geld voor nieuwe kleren"
bah bah bah ik ben me ferm aant ergeren aan Sofie de laatste tijd

haha ja Sofieke zal op dieet moeten als ze haar geliefde kleertjes nog wil aandoen.
Of ist van *hand open* *puppyogen* :"papa krijg ik geld voor nieuwe kleren"
bah bah bah ik ben me ferm aant ergeren aan Sofie de laatste tijd

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Leuk is af en toe anders, maar hier moet thuis ook meegeholpen worden hoor... Da's toch ook niet meer dan normaal eigenlijk, en zéker in zo'n situatie...Mieke schreef:het was toch niet gekrompen, het was alleen máár (
) in een droogkuis gewassen en dat was niet goed genoeg voor madam Sofie
De sfeer was thuis bedrukt dus ging ze met Bengo wandelen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
bwa, t is wel zo'n typisch scenariotruukje.Luc schreef:Mieke zal wel content zijn nu Sofie zelf heeft toegegeven dat ze een verwend nest is

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Nog geen rang
Ik vind ook dat ze Sofie eens goed op haar plaats mogen zetten, ze is veel te ver gegaan.
Ik keur slaan niet goed, maar moest ik histerisch gedaan hebben voor elke draai rond mijn oren (oké, ik was wel nog jonger toen, maar toch) tzou schoon geweest zijn
Ik keur slaan niet goed, maar moest ik histerisch gedaan hebben voor elke draai rond mijn oren (oké, ik was wel nog jonger toen, maar toch) tzou schoon geweest zijn
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
- Prieeltje
- Poster rang 1
Ik snap sofie ergens wel.. Hoe erik zich de laatsten tijd gedraagt met Lilly en hoe weinig hij zich van het huishouden aantrekt, en haar dan nog een mep geven...iedereen zegt wel dat sofie verwend is enzo, maar erik moest echt es op zijn plaats gezet worden! Sofie heeft niet voor heel die toestand gekozen! En het is toch maar logisch dat je graag hebt dat de verwarming opstaat en dat er eten in huis is, ben je daarom al verwend? Ik keur haar gedrag niet helemaal goed, maar vind dat zij ook zeker een punt heeft wat erik betreft!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 4
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer: