Sofie

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Sofie

Bericht door Mieke »

Hindestraat of -laan 14 :mrgreen:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Hindestraat of -laan 14 :mrgreen:
:roll2:
Volgens mij was het Hindelaan... Je hebt die mensen in Ternat toch ook wel meteen even gewaarschuwd voor die hele stormloop van fans die nu voor hun deur gaan kamperen, hè? :razz: :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Mieke schreef:Hindestraat of -laan 14 :mrgreen:
:roll2:
Volgens mij was het Hindelaan... Je hebt die mensen in Ternat toch ook wel meteen even gewaarschuwd voor die hele stormloop van fans die nu voor hun deur gaan kamperen, hè? :razz: :mrgreen:
als dat adres al bestaat. :)
En de echte die-hard fans hebben de lokatie van die loft allang ontdekt. ;-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

was me gisteren trouwens wel scheel aan het kijken op dat graf van Sofie. Welke constructie was dat voor een graf ? :)

Had eerst even niet opgelet en toen waren ze met de camera langs de achterkant van dat graf aan t filmen, waardoor het eerst op een wolkenkrabber geleek. Maar naarmate de camera draaide kwam er dan precies iets uit dat naast die wolkenkrabber dat door het troebele beeld eerder op een achteruitkijkspiegel geleek! :) En dan toonden ze eindelijk nog eens een stuk van de voorkant waaraan er precies een vogelkastje hangde, maar dan één met doorzichtige wanden. :)

Gezien dat graf er nog niet stond voor Eric in de gevangenis zat moeten we blijkbaar er vanuit gaan dat Martine haar gedachten proberen te verzetten heeft door dat graf te gaan plaatsen. :) Of ze zouden het afgelopen weekend nog moeten gedaan hebben toen Eric net vrijgekomen was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

lord F. schreef:was me gisteren trouwens wel scheel aan het kijken op dat graf van Sofie. Welke constructie was dat voor een graf ? :)

Had eerst even niet opgelet en toen waren ze met de camera langs de achterkant van dat graf aan t filmen, waardoor het eerst op een wolkenkrabber geleek. Maar naarmate de camera draaide kwam er dan precies iets uit dat naast die wolkenkrabber dat door het troebele beeld eerder op een achteruitkijkspiegel geleek! :) En dan toonden ze eindelijk nog eens een stuk van de voorkant waaraan er precies een vogelkastje hangde, maar dan één met doorzichtige wanden. :)

Gezien dat graf er nog niet stond voor Eric in de gevangenis zat moeten we blijkbaar er vanuit gaan dat Martine haar gedachten proberen te verzetten heeft door dat graf te gaan plaatsen. :) Of ze zouden het afgelopen weekend nog moeten gedaan hebben toen Eric net vrijgekomen was.
Ik denk niet dat Martine dat graf zelf gaan plaatsen is hoor! :D Ik denk gewoon dat ze de grafzerk aangekocht hadden maar die nog niet direct geleverd kon worden ofzoiets... Dat lijkt mij toch het meest logische... En terwijl Eric in de gevangenis zat hebben ze die geplaatst. Ik vond de zerk nog mooi eigenlijk, maar heb het wel neit zo heel goed kunnen zien...
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Vandaag is het precies één jaar geleden dat Sofie om het leven werd gebracht.

PS: waar zouden Eric en Martine nu zitten eigenlijk?
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

frankbomans schreef:Vandaag is het precies één jaar geleden dat Sofie om het leven werd gebracht.

Och ondertussen zijn zij al lang ergens in Verwegistan :dance:
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

frankbomans schreef:
Bommerskonten. Martine was wel wat ziekjes in het begin, ze toonde symptomen van de Mexicaanse groep maar ze is intussen aan de beterhand. Binnenkort gaan ze Sam en Dorien bezoeken. Heb jij dat niet gezien toch :lol: :lol: ?
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

frankbomans schreef:Vandaag is het precies één jaar geleden dat Sofie om het leven werd gebracht.

Opgeruimd staat netjes!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Bomanza schreef:

Opgeruimd staat netjes![/quote]

@Bomanza:Foei! Da's niet mooi van jou! :boo:
En daarmee weet frankbomans nu ook nog niet waar Martine en Eric nu zitten.. :mrgreen:
@frankbomans:Ze zijn op wereldreis, meer weet ik niet, sorry.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Waar Erik zit, weet ik niet, maar Kurt Defrancq acteert maar halftime meer. Hij werkt ook halftime voor de unief van Gent nu, iets van cultuurcoordinator ofzo. Stond in de gazette.
0 x
Gesloten