Ik vind het allemaal zoooo bij de haren getrokken, eerlijk gezegd. We hebben Eddy recent al gezien als stripper, bij Rosa, bij Kaat, in Bar madame bij yoga-deelneemsters, met een online dating profiel (hierbij belachelijk gemaakt door Rosa), opnieuw bij Angèle, bij Greet... en nu dus Claire.
Het lijkt alsof er nog maar één ding belangrijk is in zijn leven en dat is fun hebben met vrouwen. Geef hem a.u.b. weer een "gewone" verhaallijn, want dít wordt stilaan zo afgezaagd.
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1061
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1402
- x 1769
- Contacteer:
Ja, ondertussen lijkt hij toch stilaan tot inzicht te komen hoe belangrijk vriendschap is voor een goede relatie. Die gedachte had hij nog niet bij z'n stripperiode. Ik denk dat Greet hem heeft doen inzien dat op iemand kunnen rekenen zo belangrijk is. Ja, een mens leert elke dag een beetje bij.Tiboko schreef: za 17 jan 2026, 19:42 Geef hem a.u.b. weer een "gewone" verhaallijn, want dít wordt stilaan zo afgezaagd.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1700
- x 2626
Ik ben altijd fan geweest van Eddy, maar de laatste tijd zie ik hem liever niet te vaak.
Altijd dat zielige gedoe, alsof hij na jarenlange relaties met Nancy en Angèle niet weet dat een relatie niet alleen kittekatoo is.
Dus ja, geef die man terug een fatsoenlijk verhaallijn en dan niet een die draait om 'ik voel me zo eenzaam en alleen'.
Altijd dat zielige gedoe, alsof hij na jarenlange relaties met Nancy en Angèle niet weet dat een relatie niet alleen kittekatoo is.
Dus ja, geef die man terug een fatsoenlijk verhaallijn en dan niet een die draait om 'ik voel me zo eenzaam en alleen'.
0 x