Lieven Cremers (Wim Danckaert)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Is dat ooit gezegd, dat de moeder weggegaan is toen de kinderen nog thuis woonden?
Ik had de indruk dat die pas later is vertrokken.
Ik had de indruk dat die pas later is vertrokken.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Had wel die indruk dat dat gezegd geweest is. En aub Rosa wees verstandig en loop niet verder in die valse en zoetzouterige praatjes van die charmeur.satine schreef: za 14 dec 2024, 10:43 Is dat ooit gezegd, dat de moeder weggegaan is toen de kinderen nog thuis woonden?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Lyn in een gesprek met Sam, ze zei dat hun moeder haar carrière boven het gezin plaatste en dat ze daarom was vertrokken...
Of het allemaal waar is, dat is natuurlijk een ander paar mouwen. Mogelijk daagt binnen dit en zes maanden ook de moeder plots weer op en krijgen we nog een andere versie.

Trouwens, misschien moet ook Lieven eens langsgaan bij dokter Anna, leren aan zelfcontrole te doen i.v.m. zijn woede uitbarstingen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Rosa beet goed van zich af, hopelijk zien we die kwal niet meer maar dat betwijfel ik.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Als ik zie hoe Lieven doet tegen iedereen en zijn minachting tegenover vrouwen, krijg ik meer en meer compassie met Lyn. Ik vermoed dat zij een zware jeugd had, waar ze zeer weinig goed kon doen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
d'r zijn nog altijd 2 familieraadsels: hoe is de tweelingzuster van Tim gestorven en waarom is de mama weggegaan? Heeft Lieven haar het huis uitgejaagd door z'n agressieve buien of heeft hij die maar gekregen na het overlijden van z'n dochter?? Het duurt lang eer we de waarheid te weten krijgen!Kiki_Dee schreef: do 19 dec 2024, 12:28 Als ik zie hoe Lieven doet tegen iedereen en zijn minachting tegenover vrouwen,
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb echt met open mond zitten kijken hoe Lieven zich aanstelde in het bijzijn van zijn studenten.
Ik dacht echt dat hij al in de alcohol gevlogen was en dat Tim zou afhaken, maar die is ziende blind blijkbaar.
Ook toen Lieven later ging zitten zielig doen bij Simonne, vroeg ik me af of er in het Thuisdorp een plotse vlaag van goedgelovigheid en naïviteit is voorbijgekomen.
Is er buiten Rosa nu echt niemand die deze ballon doorprikt?
Ben geen fan van Lyn, maar die komt nog niet aan de knieën van haar vader!
Ik dacht echt dat hij al in de alcohol gevlogen was en dat Tim zou afhaken, maar die is ziende blind blijkbaar.
Ook toen Lieven later ging zitten zielig doen bij Simonne, vroeg ik me af of er in het Thuisdorp een plotse vlaag van goedgelovigheid en naïviteit is voorbijgekomen.
Is er buiten Rosa nu echt niemand die deze ballon doorprikt?
Ben geen fan van Lyn, maar die komt nog niet aan de knieën van haar vader!
2 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Inderdaad, ik zie Lyn nu helemaal anders.satine schreef: vr 20 dec 2024, 11:46 Ben geen fan van Lyn, maar die komt nog niet aan de knieën van haar vader
Het was inderdaad heel raar hoe hij bezig was in bijzijn van zijn leerlingen, ik denk dat dit tegenwoordig ‘cringe’ heet.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik hoop dat de man het overleeft, zodat zijn ware aard ook voor Tim exposed kan worden...
Anderzijds zou een nieuw geval van doodslag (Robrecht/Cosyns/Abel, Lieven...) nog maar eens een zoveelste rechtszaak opleveren, teneinde Tom/Karin bezig te houden...
Anderzijds zou een nieuw geval van doodslag (Robrecht/Cosyns/Abel, Lieven...) nog maar eens een zoveelste rechtszaak opleveren, teneinde Tom/Karin bezig te houden...
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Wat een achterbaks persoon! Ik geloof Lyn in dit verhaal.
Dan nog het lef om naar het ziekenhuis te gaan
Dan nog het lef om naar het ziekenhuis te gaan

1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Lieven heeft Simone gewurgd en dood (?) achtergelaten ... Spannend ! Benieuwd of ze overleeft of uit de serie gaat.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Zou het echt zo erg zijn?? Heb die Lieven al van in het begin een onaantrekkelijk crypie persoon gevonden. Tim was zo verkeerd om weer in z'n vader te geloven. Dat wordt vast en zeker weer een zware teleurstelling voor hem. Hopelijk komt Lieven er niet mee weg!johan1969 schreef: di 31 dec 2024, 08:14 Lieven heeft Simone gewurgd en dood (?) achtergelaten ... Spannend ! Benieuwd of ze overleeft of uit de serie gaat.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Nu Lieven dood is ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken voor die parvenu.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
toch wel een heel rare dood! Met een I phone??? En dan 't kopje tegen de trap??

0 x