Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het straf hoe personages plots van karakter veranderen. Viv, die iedereen altijd hielp, zichzelf wegcijferde (bv voor haar ma), denkt nu enkel aan zichzelf. En ook bij andere personages is dat het geval.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Voor de Viv haters hier :mrgreen: : ik wou dat ik ook, vooral de laatste jaren van mijn beroepsloopbaan, zoveel haar op mijn tanden had als ons Vivke momenteel :angel: dan had ik minder afgezien door de tamara's en thilly's en tommekes op mijn werk :( Dus tot spijt van mij het benijd : ik ben #team Viv. :whistle:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

martha schreef: zo 21 jan 2024, 14:21 zoveel haar op mijn tanden had als ons Vivke momenteel dan
Het gaat mij niet over haar op haar tanden, dat zou iedereen voldoende moeten hebben. Het gaat over de manier waarop en waarom ze plots teveel haar op haar tanden heeft gekregen. Haar op je tanden hebben betekent ook kritisch denken en niet zomaar alles als zoete koek slikken wat toevallig in je kraam past. En dat is helaas wat er nu met Viv gebeurt.
3 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Inderdaad. Ik was mee met haar, tot ze Tamara begon te steken met die ongepaste opmerkingen over haar huwelijk met Bob, dat was er heel ver over, zeker omdat ze alleen Bob zijn "verhaal " kent. Om maar te zwijgen van haar selectieve empathie, bijvoorbeeld tijdje terug, toen ze wel een luisterend oor voor Silke kon zijn , maar even naar Tamara luisteren te veel gevraagd was.

Zou de Viv van vorig seizoen mee zijn gegaan in de leugens van Bob? Ik ben haast zeker van niet, ook omdat ze toen ook zich over Silke ontfermde, toen het van haar en Dries uitkwam.

En nog een ding wat ik me afvraag, zelfs als het waar was geweest betreft Tamara en Lowie, waarom ze nu ineens boos is op hun beiden. Zij en Lowie waren al vrij lang uit elkaar , toen dat hele draagmoederschapgedoe begon , en het was zij die er een punt achter zette, niet hij. Tamara heeft meer reden om boos te zijn op haar, bijvoorbeeld met dat liegen, toen ze een soort friends with benefits begon met Lowie.

Ze lijkt echt op een verongelijkt kind, dat jaloers is , omdat ze denkt Tamara iets heeft, wat ze zelf is kwijtgeraakt :crazy:
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Wat een evolutie heeft Viv doorgemaakt: van afvalbakzoekende milieuactiviste naar begeleider van grote bedrijven rond hun milieuproblemen naar zaakvoerster nu van Vita. Maar het milieuprobleem blijft bij haar ingebakken. Dus daarin is ze wel consequent. Echter niet in haar meevoelende en eerlijke en behulpzame houding naar sommigen. Hier is ze wel heel bevooroordeeld en weinig selectief cfr. Tamara en Bob. Zo weinig kritisch voor sommigen, te veroordelend voor anderen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Benieuwd wat er op de meeting op woensdag gezegd gaat worden ...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het is een meeting met Sam, die gaat wellicht bemiddelen bij het ontbinden van ViTa.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Zal binnenkort in het Guinness re cord boek komen voor het bedrijf met de kortste bestaanstijd. Wel jammer, ze zijn met zoveel enthousiasme gestart. Maar waarom moet alles altijd slecht aflopen in Thuis. Had toch eens. een optimistische noot geweest hadden ze daar een bloeiende zaak van gemaakt waarin zowel Tamara of Viv hun draai vonden.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tiboko schreef: di 23 jan 2024, 18:17 Het is een meeting met Sam, die gaat wellicht bemiddelen bij het ontbinden van ViTa.
Straf dat Dries niet aanbood om Tamara te verdedigen ...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Voilá, ViTa Puur is nu -op de papierwinkel na- volledig van haar. Nu kan ze zich volop bezig houden met haar brol en hopelijk voor het seizoenseinde failliet zijn.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Dat gaat daar allemaal toch heel makkelijk! Staat er daar niks op papier tussen die 2 vennoten ?? Ze zijn toch gestart met een lening van Bob, grote verbouwingen die door Adil en Co gedaan werden, toch een tamelijke stock (al of niet met het bakfietsje bijeengebracht), ...en zomaar de zaak binnenkomen en zeggen: voila het is nu volledig van jou?? Werkelijk heel vreemd!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: do 25 jan 2024, 09:56 en zomaar de zaak binnenkomen en zeggen: voila het is nu volledig van jou?? Werkelijk heel vreemd!
Je hebt het stuk over de statuten en de notaris gemist Daffy. Viv mag ViTa hebben, maar Tamara wil bij de notaris als vennoot geschrapt worden. Slim, want zo draait ze niet op voor de toekomstige ramp.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik weet niet of Tamara dat zomaar eenzijdig kan, zonder dat er eerst een duidelijke vereffening is opgemaakt van schulden, aflossingen lening, waarde van de overgebleven stock, uitbetaalde lonen (ook aan Cédric), of er nog facturen open staan bij leveranciers, wat er met al die schoonheidsproducten (die nog niet teruggestuurd werden) moet gebeuren enz.

Het lijkt inderdaad wel iets té simpel, dat "ik laat me bij de notaris schrappen als vennoot en dan ben ik er vanaf".
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

In thuis kan alles natuurlijk.
Ik denk dat ze gewoon van de miserie vanaf wil zijn.
Tamara zit al een tijdje in woelig vaarwater, ik denk dat ze gewoon rust wil.
Was haar privé leven in orde geweest, had ze zich waarschijnlijk nog verder ingezet voor Vita.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Trammelant gaan maken voor 4 testpotjes hand- of gezichtscreme maar wel heelder dagen geld van Vita gebruiken voor haar oude brol waarvan ze enkel een zetel heeft kunnen verkopen (wat onrealistisch is want zetels opnieuw overtrekken dat is vakwerk, geen gepruts) en de fameuze "kerstboom" voor Bar Madam. En aan die zetel zal ze niet veel overgehouden hebben als ze materiaal en uren verrekent. En ze viert gaar overwinning? Een pyrrusoverwinning dan toch want ze stevent met een rotvaart op een financiële nederlaag af.
Haar bitterheid naar Tamara toe is gewoon projectie. Ze wist donders goed dat Lowie een kinderwens had en zij totaal niet. Dat is de reden van de breuk en dat kan ze niet onder ogen zien.
Net zoals bij Bob hoop ik op een boomerang en verdwijnt ze eind dit seizoen.
1 x
Gesloten