Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)
-
- Nog geen rang
- x 21
- x 13
Volgens de website van Eén:
"We leren Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck) kennen als een klasgenoot van Joren. Ook de enige vrouw in de klasgroep van het zevende jaar. En dat is basically alles wat we over haar weten. Voorlopig..."
https://www.een.be/thuis/joren-brengt-viv-mee-naar-huis
"We leren Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck) kennen als een klasgenoot van Joren. Ook de enige vrouw in de klasgroep van het zevende jaar. En dat is basically alles wat we over haar weten. Voorlopig..."
https://www.een.be/thuis/joren-brengt-viv-mee-naar-huis
0 x
-
- Nog geen rang
- x 21
- x 13
Moderator bericht:
Gelieve *de forumregels* te respecteren en hier geen spoilers te plaatsen.
Hieromtrent bestaat reeds *een onderwerp* in het spoilerhoekje, dat je zelf geopend hebt.
Hieromtrent bestaat reeds *een onderwerp* in het spoilerhoekje, dat je zelf geopend hebt.
0 x
-
- x 435
Ik vond het wel heel raar dat iemand die voor het eerst bij iemand thuis komt, om een schoolwerk voor te bereiden zich al meteen zo bemoeizuchtig opstelt.
Hadden ze nog niet met elkaar gesproken vóór ze bij Joren thuis arriveerde? De vragen die ze stelde en de opmerkingen die ze gaf, amai, mijn oren! En dan de vraag of ze iets zullen eten en het zelf gaat klaar maken in een keuken die ze niet kent en er eigenlijk niet moet zijn... Ze was daar toch om samen een taak voor school te maken? Sorry, ik heb er moeite mee. Geef mij dan maar liever bitch Christine.
Hadden ze nog niet met elkaar gesproken vóór ze bij Joren thuis arriveerde? De vragen die ze stelde en de opmerkingen die ze gaf, amai, mijn oren! En dan de vraag of ze iets zullen eten en het zelf gaat klaar maken in een keuken die ze niet kent en er eigenlijk niet moet zijn... Ze was daar toch om samen een taak voor school te maken? Sorry, ik heb er moeite mee. Geef mij dan maar liever bitch Christine.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Bij de intrede van Lynn werd mijn adem afgesneden.

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Oh, ik ben niet de enige die haar geen aanwinst vind
Van mijn eerste indruk , vind ik haar best een bazig type en dat is nu zeker niet dat Joren nodig heeft na de escapades met Stan en Boris.

0 x
-
- x 435
Ik kan mij niet inbeelden dat Joren vrijwillig met zo iemand wil samenwerken. Waarschijnlijk werden ze aan elkaar toegewezen door het lot of door de leerkracht. Een andere verklaring vind ik niet aannemelijk.Thom schreef: za 21 sep 2019, 11:51 Van mijn eerste indruk , vind ik haar best een bazig type en dat is nu zeker niet dat Joren nodig heeft na de escapades met Stan en Boris.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Het werd tijd dat er een nieuwe jonge vrouw in kwam. Emma is op Erasmus en zullen we even niet zien.
Misschien kan zij Stan wel tot inkeer brengen?
Mijn schoonbroer heeft ook z'n leven gebeterd door z'n vriendin...
Misschien kan zij Stan wel tot inkeer brengen?
Mijn schoonbroer heeft ook z'n leven gebeterd door z'n vriendin...

0 x
-
- x 435
Het zou mij verbazen dat zij via Joren in contact komt met Stan. Maar ik ben toch benieuwd of je gelijk zult krijgen.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Weten we!
en die Lynn....sorry, maar hoort eerder thuis op Ketnet. Batterijtjes zijn blijkbaar opgeladen om zoveel mogelijk in korte tijd naar voor te brengen. Hopelijk zijn het geen Duraceltjes en lopen ze vlug leeg.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Een meisje met pit, blijkbaar. Ik hoop maar dat Joren een paar stevige oordoppen aanschaft. Hij zal het nog nodig hebben. 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Het Thuisdorp is klein...ikke schreef: zo 22 sep 2019, 08:18 Het zou mij verbazen dat zij via Joren in contact komt met Stan. Maar ik ben toch benieuwd of je gelijk zult krijgen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zou er iets bloeien tussen hen ? Joren was toch voor de mannen ?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184