Maité Santens (Sara Gracia Santacreu)

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

raar, maar we hebben uiteindelijk niet gezien wat hij met haar gedaan heeft! :problem: Loopt ze nu vrij rond en is hij als flik toch wel medeplichtig om haar te beschermen? :shh: En hoe zal Nancy reageren? :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat hij haar gewoon heeft laten gaan en dat dit hem op (korte?) termijn in gewetensnood zal brengen.

Met als risico dat zij hem gaat chanteren. De flik die de hoofdverdachte heeft laten gaan en dat om voor de hand liggende redenen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Het ziet er naar uit dat Maité nog even in de serie zal blijven: zij is al te zien in de begingeneriek en bovendien heeft tegen Dieter klaar en duidelijk gezegd dat zij nergens heen gaat.
Dus we zijn nog niet aan de nieuwe pattaten toe zoals wijlen Jenny zou gezegd hebben. :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ze heeft haar vader beloofd om wraak te nemen op Dieter en Tim, in zijn plaats.
Dus natuurlijk is ze nog niet weg.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Moet iemand die zwanger is, niet een bewijs van de dokter binnen brengen bij de werkgever?
Ik weet dat het Thuis is, maar het zou wel duidelijkheid scheppen of ze nu echt wel zwanger is, of gewoon een tweede test (van iemand anders) in die reuzetas van haar had zitten toen ze in de Withoeve was.
Als ze niet zwanger is, komt dat natuurlijk vroeg of laat uit, maar het geeft haar ondertussen wel de tijd om Dieter en Tim uit de weg te ruimen.
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die sukkel Dieter gelooft haar zonder meer. Ik vraag me ook af: is ze wel zwanger en is dat kind dan wel van hem.
Er wordt hem een test onder zijn neus geduwd en hij schiet gelijk in paniek.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

satine schreef: za 09 sep 2023, 09:57 Moet iemand die zwanger is, niet een bewijs van de dokter binnen brengen bij de werkgever?
Ja, en wel zo snel mogelijk.
Maar dan wordt ze wellicht uit actieve dienst gehaald en aan een bureau gezet ter bescherming. Dat zou natuurlijk nogal opvallen en het geeft haar ook weinig tot geen kans meer om de beloofde wraak te nemen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Maar .... de korpschef weet het toch, ze heeft dinsdag, geloof ik, tegen Maité gezegd dat ze wist van haar "toestand" en dat ze kantoorwerk mocht doen. :yup:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat klopt Martha, maar dat wil niet zeggen dat er ook een officieel document is afgegeven.
Maithé kan dat ook gewoon verteld hebben.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef: za 09 sep 2023, 16:33 Dat klopt Martha, maar dat wil niet zeggen dat er ook een officieel document is afgegeven.
En omdat dit niet in beeld is gebracht, wil dat daarom zeggen dat er geen officieel document is? Waar ik me meer aan stoor, is dat Dieter maar gewoon aanneemt dat ze zwanger is van hem, ik zou toch aandringen, als die kleine er is, om een DNA test.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

vdbemdsa schreef: ma 11 sep 2023, 09:04 En omdat dit niet in beeld is gebracht, wil dat daarom zeggen dat er geen officieel document is?
Dat klopt - en dit is typisch Thuis: de kijker in het ongewisse laten, anders kan er niet meer gespeculeerd worden of ze wel echt zwanger is.
En een DNA-test zou idd een optie zijn, maar dat geeft Maité natuurlijk ondertussen zeeën van tijd om het huwelijk van Nancy en Dieter te ruïneren.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

vdbemdsa schreef: ma 11 sep 2023, 09:04 zou toch aandringen, als die kleine er is, om een DNA test.
Die kleine moet zelfs nog niet geboren zijn. Er is al foetaal dna aanwezig in het bloed van de moeder vanaf de 8e week zwangerschap. Maar zo'n onderzoek kost natuurlijk wel centen en dat zou zelfs naïeve Nancy opvallen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Waarom keek Vicky zo vreemd toen Maité voorbijkwam ? Ze keek zelfs nog eens om.

Ja dat is me opgevallen omdat al de rest van de aflevering me niet kon boeien.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze kent haar toch als één van de agenten die Ilias de cel hebben ingedraaid? Maité zat bij die verhoren. En dat uitgerekend die flik dan nu met het ex-lief van haar zoon een flat gaat delen, zal extra pijnlijk zijn voor haar?
0 x
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Maité lijkt me een tikkende tijdbom voor Nancy en Dieter. Hoe langer het duurt, des te groter de bom. Daarom mag het van mij nog wel even duren tot het allemaal uitkomt. Doet me ook wat denken aan toen Femke zwanger was van Peter zonder dat iemand wist dat hij de vader was.
0 x
Gesloten