Ja, en wel zo snel mogelijk.satine schreef: za 09 sep 2023, 09:57 Moet iemand die zwanger is, niet een bewijs van de dokter binnen brengen bij de werkgever?
En omdat dit niet in beeld is gebracht, wil dat daarom zeggen dat er geen officieel document is? Waar ik me meer aan stoor, is dat Dieter maar gewoon aanneemt dat ze zwanger is van hem, ik zou toch aandringen, als die kleine er is, om een DNA test.satine schreef: za 09 sep 2023, 16:33 Dat klopt Martha, maar dat wil niet zeggen dat er ook een officieel document is afgegeven.
Dat klopt - en dit is typisch Thuis: de kijker in het ongewisse laten, anders kan er niet meer gespeculeerd worden of ze wel echt zwanger is.vdbemdsa schreef: ma 11 sep 2023, 09:04 En omdat dit niet in beeld is gebracht, wil dat daarom zeggen dat er geen officieel document is?
Die kleine moet zelfs nog niet geboren zijn. Er is al foetaal dna aanwezig in het bloed van de moeder vanaf de 8e week zwangerschap. Maar zo'n onderzoek kost natuurlijk wel centen en dat zou zelfs naïeve Nancy opvallen.