Dat verraste mij gisteravond wel, moet ik zeggen. Eindelijk een beetje duidelijkheidsatine schreef: vr 23 jun 2023, 09:36 Blijkbaar is Viv dan toch niet van plan om mama te gaan spelen.
Persoonlijk vond ik dat het meest positieve in de hele aflevering van gisteravond, dat ze voet bij stuk gaat houden.
Ik hoop dat haar vriendje haar niet van gedachte doet veranderen als blijkt dat hij het allemaal niet aan kan, want daar vrees ik soms wel voor.

En ook ik was in principe positief verrast, ware het niet dat ik dan nog altijd niet begrijp waarom Viv op dit moment bij Lowie inwoont en nog altijd een relatie met hem heeft. Gaat ze die dadelijk verbreken als hij z'n dochter eenmaal heeft? Of gaat ze hem dadelijk wel blijven zien maar de baby mijden? Want dat wordt dan toch ook een "aparte" situatie...

En dan komen we op het punt dat ze hem inmiddels al maanden in alles naar zijn ogen kijkt, en dan kan ik toch ook niet anders dan vrezen dat dat dadelijk na de geboorte van Lowie's dochter - en bij zijn eerste kik dat iets niet volgens zijn wensen verloopt - ook weer het geval gaat zijn.
Het lijkt wel alsof Viv ineens schrik heeft om dingen voor haarzelf alleen te beslissen of zo?
Wel heel fijn dat ze nu iig die eerste stap gezet heeft.

En ik ben ook wel benieuwd hoe haar verwende vriendje op dat appartementje gaat reageren, want voor zover ik alles meegekregen heb, hebben ze het hier in de tussentijd dat ze terug bij elkaar gekomen zijn, helemaal niet meer over gehad.