Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik weet niet hoe dat wettelijk zit, kan iemand van 16 a 17 zomaar bij iemand anders gaan wonen terwijl er nog één levende ouder is ? En waarom kan Nora niet gewoon in Belgie blijven ?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: di 16 mei 2023, 09:02 waarom kan Nora niet gewoon in Belgie blijven ?
Omdat zij niet onder het contract niet eronderuit kan en indien zij die wil beëindigen dan pleegt zij contractbreuk en moet zij een serieuze schadevergoeding betalen, een groot bedrag die zij niet op tafel kan leggen.
Bovendien is haar plaats in dit ziekenhuis al ingenomen door iemand anders dus zij kan haar ontslag niet meer terugdraaien met andere woorden er is geen weg terug.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

johan1969 schreef: di 16 mei 2023, 09:02 weet niet hoe dat wettelijk zit, kan iemand van 16 a 17 zomaar bij iemand anders gaan wonen terwijl er nog één levende ouder is ?
Vanaf 17 kan je begeleid zelfstandig wonen als thuis onmogelijk geworden is. Wat Zihame betreft, als Nora geschreven toestemming geeft om vb bij Thilly in te trekken met als gegronde reden het afmaken van school is dat perfect mogelijk.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

apestaart schreef: di 16 mei 2023, 10:01 Omdat zij niet onder het contract niet eronderuit kan en indien zij die wil beëindigen dan pleegt zij contractbreuk en moet zij een serieuze schadevergoeding betalen, een groot bedrag die zij niet op tafel kan leggen.
Bovendien is haar plaats in dit ziekenhuis al ingenomen door iemand anders dus zij kan haar ontslag niet meer terugdraaien met andere woorden er is geen weg terug.
Ik denk dat het overlijden van de vader van haar dochter toch wel n goeie reden is. En een goeie dokter vindt altijd werk in n ziekenhuis.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Zie ik daar nu altijd geen jaloerse blik naar Britney toe, als Britney tesamen met haar lief/bijlesgever zit? Zihame heeft ook gevoelens voor die jongen denk ik.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat Zihame's voorkeur ernaar uitging om bij Britt te gaan wonen, maar die had duidelijk andere dingen aan haar hoofd, ik vermoed zelfs dat ze het niet eens aan Nancy had gevraagd.

In haar toestand (papa verloren, mama naar 't buitrnland) heeft ze nu alle steun nodig van haar beste vriendin, maar die is duidelijk vooral gefocused op haar studies en nieuwe vriend. Zihame komt (voorlopig?) pas op de derde plaats en dat steekt.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: ma 22 mei 2023, 16:29 Zihame komt (voorlopig?) pas op de derde plaats en dat steekt.
Vind Britt een heel lief meisje, maar nu wel een beetje egoÏstisch. Haar studie, haar eerste vriend, ja heel belangrijk, maar Zihame heeft haar duidelijk nodig en net nu heeft ze andere prioriteiten. En dat moet voor haar wel een ietwat teleurstelling zijn. Mama naar Zwitserland, papa is er niet meer, ze kan alle morele steun gebruiken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ik ontbijt nooit, ik neem een koek uit de automaat op school, dat komt dan op de schoolrekening... Een beetje nadenkende ouder tolereert dit nu en dan maar zeker niet elke dag. Dat Nora, die dan nog arts is en hele dagen met gezondheid bezig is dit goed vindt lijkt mij toch wel heel vreemd. Enfin, er zijn ook artsen die roken, maar toch
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: di 23 mei 2023, 11:31 Ik ontbijt nooit, ik neem een koek uit de automaat op school, dat komt dan op de schoolrekening
oké, dat kon allemaal wel zijn, maar ik vond haar houding er toch lichtjes over. Tilly had zich, ondanks dat zij even verdrietig is als zij, toch haar uiterste best gedaan. Was een ontbijt voor een koningin en dat ondankbare was er voor mij teveel aan.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: di 23 mei 2023, 11:36 Was een ontbijt voor een koningin en dat ondankbare was er voor mij teveel aan.
Ja, dat leek meer op een ontbijtbuffet in een hotel dan thuis maar pubers zien dat niet eens. Niet eens uit ondankbaarheid maar die leven in een totaal andere wereld waarbij ik mij toch ook wel eens serieus in de haren krab.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Uit beleefdheid had ze minstens een beetje fruitsla of zo kunnen eten.

Wel raar dat die pannenkoeken van begin vorige week (van Christine?) daar ook nog bij stonden. Hoe lang kan je vers gebakken pannenkoeken bewaren ??
0 x
Gesloten