Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)
-
- x 435
Zihame Amrani / Peeters (Sofia Zaifiri)
Hoe zit dat nu eigenlijk met Zihame? Maandelang krijgt ze stapsgewijs meer en meer een vaste plaats in het verhaal, van een eerste ontmoeting met Britney in de atletiekclub tot haar boezemvriendin en de ouders van Zihame die ook in het verhaal komen tot zelfs een plaats in de begingeneriek, om er dan bijna van de éne dag op de andere niets meer over te nemen. Ineens zegt ze zogezegd geen woord meer tegen Britney en zien we Zihame nu al wekenlang niet meer.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Zihame Peeters (Sofia Zaifiri)
We hebben britney ook niet meer gezien trouwens ...die meisjes zitten op school irl natuurlijk .
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
De afleveringen van nu zijn toch tijdens de vakantie opgenomen?
Trouwens. Sam's dochter Hannah hebben we ook al in geen tijden meer gezien.
1 x
-
- x 435
Eerlijk gezegd mis ik haar niet. Wat had die eigenlijk voor rare verhaallijntjes???
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
vrees er een beetje voor als Zihama, de bende van de ploek, Britannikske,... zullen tezamen komen dat we zowel naar Ketnet kunnen kijken. Sorry jonge bende, maar het acteertalent en de verhaallijnen zullen toch ook een beetje beter moeten kunnen!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
hoe jonger ze zijn, hoe minder ze in beeld mogen komen. als Adil met zijn dekentje rond loopt te sjouwen zit daar echt geen baby in.
dat geldt toch tot een bepaalde leeftijd. kinderarbeid is nou eenmaal beperkt.
2 x
-
- x 435
Denk echt niet dat ze al aan die limiet zitten hoor. Zo veel is die nu echt nog niet in beeld geweest. Zo jong is ze trouwens ook niet. Het gaat hier om een vijftienjarige en Stan en Emma bijvoorbeeld kwamen nog veel meer in beeld destijds op die leeftijd dan Zihame nu.jessie V. schreef: vr 08 okt 2021, 13:54 hoe jonger ze zijn, hoe minder ze in beeld mogen komen. als Adil met zijn dekentje rond loopt te sjouwen zit daar echt geen baby in.
Er komt daar ook zo veel meer bij kijken dan enkel de wet. Om zo’n baby’tje in beeld te brengen heb je natuurlijk ouders met zo’n baby’tje nodig die tijd en goesting hebben om even naar de set te komen voor die opnames. Het is vooral daarom dat het aantal scenes met een echte baby in beeld erg beperkt zijn.
Ook bij zo’n tieneractrice heb je dergelijke problemen. Die doen dat ook gewoon als hobby na de schooluren en het kan dan ook gewoon voorvallen dat ze bepaalde periodes gewoon geen tijd hebben om te acteren. Dat acht ik dan ook meer waarschijnlijk het probleem te zijn hier.
Maar het is toch niet omdat ze niet in beeld is, dat ze zelfs helemaal niet meer kan vernoemd worden niettegenstaande ze in de begingeneriek zit? Het is precies of ze niet meer bestaat, zelfs voor haar ouders, en dat vind ik vreemd.
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Zihame - alleen de laatste zin van dit bericht gaat over haar.
Dus graag:
Dus graag:

0 x
-
- x 435
Dan waren ze misschien irl op reis? Aangezien het nog maar begin oktober is zouden het ook nog opnames van tweede helft juni kunnen zijn toen de actrices examens hadden?Tiboko schreef: vr 08 okt 2021, 10:51 De afleveringen van nu zijn toch tijdens de vakantie opgenomen?
Moderator bericht:
Ik herhaal: het gaat hier niet om de actrices, maar om het personage Zihame.
Dus:
Dus:

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
-
- x 435
Ze was eindelijke de goeie vriendin die Britney nog nooit had gehad, heeft wat problemen op school en schippert tussen twee gescheiden ouders die daar een verschillende kijk op hebben. Wat is daar zo raar aan?ikke schreef: vr 08 okt 2021, 11:14 Eerlijk gezegd mis ik haar niet. Wat had die eigenlijk voor rare verhaallijntjes???
0 x
-
- x 435
Sedert wanneer moeten wij ons eigenlijk verantwoorden voor onze mening over één of ander van de soap???tvx1 schreef: za 09 okt 2021, 13:41 Ze was eindelijke de goeie vriendin die Britney nog nooit had gehad, heeft wat problemen op school en schippert tussen twee gescheiden ouders die daar een verschillende kijk op hebben. Wat is daar zo raar aan?

Ik vind niet dat Zihame veel interessants heeft geboden. En ja, ik weet dat 't maar een soap is. Niettemin mag ik daar, zoals ieder forumlid, een mening over hebben, toch?
0 x
-
- x 435
Ik zeg toch nergens dat je geen mening mag hebben???? Ik vraag gewoon vriendelijk wat je raar vindt aan haar verhaallijn. Daar is toch niets mis mee dacht ik? Het is toch eigen aan een forum dat je met elkaar over elkaars visies babbelt? Ik probeer gewoon jouw mening beter te begrijpen, meer niet.ikke schreef: za 09 okt 2021, 16:28 Sedert wanneer moeten wij ons eigenlijk verantwoorden voor onze mening over één of ander van de soap???
Ik vind niet dat Zihame veel interessants heeft geboden. En ja, ik weet dat 't maar een soap is. Niettemin mag ik daar, zoals ieder forumlid, een mening over hebben, toch?
0 x
-
- x 435
Die indruk heb ik nog nooit gehad, meestal heb ik het gevoel dat je mij of een ander van jouw mening wilt overtuigen. Ik zeg je dit ook heel vriendelijk.
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Er is hier nog niet veel zinnigs gezegd over Zihame, hoe ‘vriendelijk’ jullie ook zijn.
Er is reeds twee keer gevraagd om ontopic te blijven - gelieve dat dan ook te doen.
En niemand is verplicht hier meer te verduidelijken dan hij of zij wil.
Dus voor de derde keer:
Er is reeds twee keer gevraagd om ontopic te blijven - gelieve dat dan ook te doen.
En niemand is verplicht hier meer te verduidelijken dan hij of zij wil.
Dus voor de derde keer:

3 x