Harry Peeters (Stan Van Samang)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk dat het probleem ook wel een beetje ligt in het feit dat Nora altijd de strenge was en Harry - die zijn dochter jaren lang alleen maar sporadisch zag vroeger - opeens de strenge papa moet zijn en zijn eigen touwtjes beter in handen moet nemen dan tevoren.
Tel daarbij Thilly op, die vindt dat 'vrijheid, blijheid' nog steeds het hoogste goed is, en je hebt een probleem waar je niet meteen een oplossing voor hebt, die moet eerst gezocht worden.
En nee, Zihame is geen kind meer, maar ook nog lang niet zo volwassen als ze zelf denkt dat ze is.
Tel daarbij Thilly op, die vindt dat 'vrijheid, blijheid' nog steeds het hoogste goed is, en je hebt een probleem waar je niet meteen een oplossing voor hebt, die moet eerst gezocht worden.
En nee, Zihame is geen kind meer, maar ook nog lang niet zo volwassen als ze zelf denkt dat ze is.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik vrees ervoor, zeker met een Thilly in de buurt.Christel schreef: do 09 mar 2023, 10:58 ik hoop toch dat hij voet bij stuk houdt tegenover Thilly en zijn dochter, al was het maar voor Zihame's toekomst...
Die kans is eigenlijk even groot als de kans dat Lowie zich vanaf nu totaal verantwoordelijk gaat gedragen in het draagmoederschap verhaal.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat hoeft toch niet persé in dit geval?
Waar Lowie al jaren hetzelfde is en zijn karakter op die manier gevormd is, is Harry nog maar pas fulltime vader voor Zihame en moet hij niet alleen daaraan wennen, maar ook nog aan het feit dat hij haar nu (alleen) zal moeten opvoeden. Ik vind het niet zo vreemd dat dat in het begin stroef gaat eigenlijk, en ik kan me voorstellen dat ze daar allebei een nieuwe weg in moeten vinden, ook omdat Nora - zowel als mens als qua opvoeding - een heel ander type is dan Harry.
En het kan ook zijn dat Zihame dat nu een beetje misbruikt, gewoon om de grenzen te testen.
Al bij al niet iets waar niet uit te komen valt, als je het mij vraagt...
Waar Lowie al jaren hetzelfde is en zijn karakter op die manier gevormd is, is Harry nog maar pas fulltime vader voor Zihame en moet hij niet alleen daaraan wennen, maar ook nog aan het feit dat hij haar nu (alleen) zal moeten opvoeden. Ik vind het niet zo vreemd dat dat in het begin stroef gaat eigenlijk, en ik kan me voorstellen dat ze daar allebei een nieuwe weg in moeten vinden, ook omdat Nora - zowel als mens als qua opvoeding - een heel ander type is dan Harry.
En het kan ook zijn dat Zihame dat nu een beetje misbruikt, gewoon om de grenzen te testen.
Al bij al niet iets waar niet uit te komen valt, als je het mij vraagt...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
toch wel jammer van die afloop gisterenavond. Weer één van de beste acteurs die verdwijnt. Er waren toch nog mogelijkheden met dit personage in z'n rol als echtgenoot, vader. Hopelijk verandert Thuis niet in een slagveld, er zijn al genoeg doden gevallen om een half kerkhof te vullen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hoewel ik in het begin helemaal geen fan was, van Harry ben ik hem gaandeweg toch gaan appreciëren. Tot hij de laatste weken wel heel erg opgefokt rondliep.
Toen vond ik het soms wel een beetje té. Vooral zijn geblaf tegen Tim, van wie hij goed wist dat die ook maar kon doen wat zijn oversten hem toestonden.
Ik zat met wel open mond te kijken hoe hij bleef staan toen Chris hem riep op zijn weg naar buiten.
Elk normaal mens met een beetje gevoel voor zelfbehoud zou toch spurten voor zijn leven?
Het was nu niet dat Chris nog in staat was om hem achterna te lopen.
Maar goed, het stond zo in het script, zullen we maar aannemen.
Toen vond ik het soms wel een beetje té. Vooral zijn geblaf tegen Tim, van wie hij goed wist dat die ook maar kon doen wat zijn oversten hem toestonden.
Ik zat met wel open mond te kijken hoe hij bleef staan toen Chris hem riep op zijn weg naar buiten.
Elk normaal mens met een beetje gevoel voor zelfbehoud zou toch spurten voor zijn leven?
Het was nu niet dat Chris nog in staat was om hem achterna te lopen.
Maar goed, het stond zo in het script, zullen we maar aannemen.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik had nooit het gevoel dat Harry, toch geen pluimgewicht, niet Chris de baas had gekund indien hij dat had gewild. Met andere woorden, hij had kunnen ontsnappen....
Maar zoals je zegt, stond niet in het script
Maar zoals je zegt, stond niet in het script

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Na dat hele drugsgebeuren, toen hij meer een "gewoon persoon" werd i.p.v. een half-schimmige kroegbaas/drugscrimineel of zoiets, vond ik hem heel plezierig om naar te kijken. Zelfs de relatie met Thilly vond ik in het begin goed te doen, zeker omdat het Thilly ook wat minder "fladderig" en alwetend maakte. Een win-win situatie dus! Totdat deze hele eindplot in gang gezet werd met de ridicule partnerruil van Thilly, die dan ineens tot inkeer kwam waarna Harry haar zonder morren terug nam zodat ze nog even snel konden trouwen voordat het allemaal in de soep zou gaan lopen. Want het lijkt allemaal met voorbedachte rade zo in gang gezet te zijn, en dat vind ik echt heel jammer.
Dus Harry als de soms wat te losse, hippe en ook stuntelende vader van Zihame ga ik zeker missen!
Maar wat ze er daarna van gemaakt hebben niet, en ik kijk ook niet uit naar zijn rouwende "echtgenote
" en haar overspannen bff de aankomende tijd...
Wat betreft de manier waarop hij aan zijn eind gekomen is; kon dat écht niet een béétje geloofwaardiger??

Dus Harry als de soms wat te losse, hippe en ook stuntelende vader van Zihame ga ik zeker missen!
Maar wat ze er daarna van gemaakt hebben niet, en ik kijk ook niet uit naar zijn rouwende "echtgenote

Wat betreft de manier waarop hij aan zijn eind gekomen is; kon dat écht niet een béétje geloofwaardiger??

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat ik wel jammer vind, is dat Harry gestorven is, niet wetende dat Zihame en Thilly veilig waren...
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En wat gaat er nu met Bar Madam en zijn andere café's gebeuren ? 

0 x