Natuurlijk dat er geen drugs gedeald werden in de Impulse toen Nancy en Femke daar als "VEP" dixit Nancy waren.
We weten wel niet wat er in dat pakje zat hé.jeff schreef: di 16 mar 2021, 23:26 Ik denk en hoop dat dit louche personage toch vlug weer zal verdwijnen uit Thuis.
Zoals ik elders al stelde vraag ik me toch af of Harry ook iets met de dood van Roxanne te maken heeft. Hij zegt nu wel tegen iedereen dat hij enkel weet dat zij dealde in de Impulse en dat hij verder niet bij drugshandel betrokken is terwijl we twee maanden geleden toch duidelijk gezien hebben dat hij Frank Bomans inschakelde als koerier van een "pakje" naar Roxanne.
Het was dus al van bij de introductie van Harry Peeters duidelijk dat hij een crimineel is. Dus hopelijk geen blijver die daarmee "jarenlang" mee zal wegkomen.
Wat mij betreft mag hij dus bij het einde van dit Thuisseizoen alweer uit Thuis verdwijnen.
Aan zijn reactie van gisteren te zien, is Harry verre van "zuiver op de graat"!
weet niet, heb m'n twijfels...of heeft charmeur Harry mij nu ook in z'n greep?
Is dat gezegd in de aflevering? Of waar heb je dat gehoord?Tiboko schreef: do 15 apr 2021, 00:42 Niet getoond, maar blijkbaar heeft hij zijn chique club de Impulse, een goudmijn waar volgens Nancy half bekend Vlaanderen kwam (bleek toch toen ze daar was en achteraf uitbundig vertelde aan Dieter) verkocht om Bar Madame te kunnen kopen
Danku voor de verduidelijking!heidiw schreef: do 15 apr 2021, 10:56 Ja hoor, hij zei dat tegen Simonne. Hij had het "zo' n beetje gehad met al die drugs" en wou normale horecazaken uitbaten