Perfecte omschrijving voor dat ventje! Zou best eens naar zijn verleden kijken. Maar zo'n advocaat moet je hebben als je in de penarie zit! Hij pluist alle vieze details uit en gaat over lijken. Maar nu hij het voor zichzelf nodig heeft zal hij alles uit de beerput ophalen om een regeling te krijgen die voor hem heel voordelig is. En vergeet Vic. Hij had al die jaren geen contact met z'n dochter, dus dat was dan wel aanvaardbaar voor hem.
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook Peter hier, om bovengenoemde redenen.
En ook vanwege de hoge mate van belachelijkheid van zijn plan, aangezien hij zelf bij een groot deel van Femke's verleden betrokken is geweest (om over zijn eigen acties nog maar te zwijgen) en desondanks met haar aan kinderen en aan een huwelijk begonnen is. Dat laatste ligt gewoon gelijk aan een spons vegen over alles wat er voor die tijd gebeurd is, aangezien hij er van op de hoogte was en zelf nooit een probleem van gemaakt heeft. Dus waarom zou een ander dat nu dan wel moeten doen als het om het toewijzen van hun kind gaat?
En ook vanwege de hoge mate van belachelijkheid van zijn plan, aangezien hij zelf bij een groot deel van Femke's verleden betrokken is geweest (om over zijn eigen acties nog maar te zwijgen) en desondanks met haar aan kinderen en aan een huwelijk begonnen is. Dat laatste ligt gewoon gelijk aan een spons vegen over alles wat er voor die tijd gebeurd is, aangezien hij er van op de hoogte was en zelf nooit een probleem van gemaakt heeft. Dus waarom zou een ander dat nu dan wel moeten doen als het om het toewijzen van hun kind gaat?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dat was om een andere reden, in het belang van zijn dochter!daffy duck schreef: vr 19 nov 2021, 08:32 Hij had al die jaren geen contact met z'n dochter, dus dat was dan wel aanvaardbaar voor hem.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Toen hij het allemaal vertelde aan Tom, was het vooral om zichzelf te beschermen, omdat hij het kind amper tot nooit zou zien en dus niet emotioneel betrokken wou raken.vdbemdsa schreef: vr 19 nov 2021, 11:23 Dat was om een andere reden, in het belang van zijn dochter!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat was natuurlijk voor hij haar leerde kennen. Daarna werd het contact dat Peter met Yasmine opbouwde als té confronterend gezien door de clan rond Femke. Zo vond iedereen het hier "not done" dat hij op de trouw van Leo samen met Nina en Yasmine op een foto ging staan, maar voor het kind zelf (Yasmine dus) was en is dat wel een zeldzame positieve momentopname waar ze later in haar leven op zal kunnen terugkijken. Dat hij haar daarna niet via detectives/rechters ging terughalen, was het ultieme bewijs dat hij wel om dat kind geeft.satine schreef: vr 19 nov 2021, 11:38 ...omdat hij het kind amper tot nooit zou zien en dus niet emotioneel betrokken wou raken.
Dat ene moment had natuurlijk dramatische gevolgen, want zonder die foto had Femke wellicht nooit Kobe gekust en was de situatie tussen Peter en Femke nooit zo ontspoord als ze nu is.
Feit blijft dat Peter gigantisch veel gebreken heeft en nog steeds over de schreef gaat, zoals gisteren duidelijk werd toen hij tekeer ging tegen Nancy, die hem (ondanks zijn gedrag tegenover haar) nog altijd tolereert. Maar de houding van Femke - die als een schoothondje achter Kobe aanloopt, het is precies ineens de man van haar leven, ze kan geen vijf minuten zonder hem. Zelfs bedden opmaken in een barrel lukt blijkbaar niet meer zonder zijn steun

Haar houding maakt dat het dus tot een vechtscheiding zal komen. Ze is blijkbaar het stadium voorbij dat er nog kan gepraat worden en als ze de kans heeft, gooit ze ook nog olie op het vuur. Nogmaals - iedere betrokkene (van zijzelf tot en met Vic, maar ook Nancy & co) - zal hier niet zonder kleerscheuren afkomen en dat alles voor wat, een wellicht kortstondige romance met Kobe, die haar nooit zal kunnen geven wat ze in het leven allemaal verlangt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Had hij tijdens het huwelijk Femke er ook bij betrokken, was het wellicht allemaal anders gelopen.
(Maar dat heb ik al gezegd vroeger)
(Maar dat heb ik al gezegd vroeger)
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ilias verdient toch wel een draai rond zijn oren: toen Dieter met die brommer gevallen is vroeg hij niet eens hoe het met Dieter is neen het enige wat Ilias mee inzit is dat die brommer beschadigd is, is dat nu werkelijk het enige dat hij er aan denkt?
Is hij eigenlijk niet beschaamd?

Is hij eigenlijk niet beschaamd?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ja. Op dit moment wel.apestaart schreef: za 20 nov 2021, 10:27 het enige wat Ilias mee inzit is dat die brommer beschadigd is, is dat nu werkelijk het enige dat hij er aan denkt?
Nee want zo redeneert een puber. Dieter echter is een volwassen man die beter had moeten weten dan de zot uit te hangen met de moto van een ander. Het besef dat nonkel ook wat toegetakeld is zal bij Ilias later wel komen, zoals bij de gemiddelde 18-jarige.
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Nancy !
Ik had zo'n goesting haar één te geven toen ze binnenkwam in het advocatenkantoor "Peter we moeten eens klappen". Ja een klap kon ze van mij krijgen, rond haar oren
Ze had nochtans zooooooo beloofd aan Femke dat ze niets tegen Peter ging zeggen.
Ik had zo'n goesting haar één te geven toen ze binnenkwam in het advocatenkantoor "Peter we moeten eens klappen". Ja een klap kon ze van mij krijgen, rond haar oren

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Maar ging dat niet meer om het feit dat karin haar aan het helpen is? Dat dacht ik namelijk, dat Nancy alleen daar niks over mocht zeggen..martha schreef: di 30 nov 2021, 14:09 Ze had nochtans zooooooo beloofd aan Femke dat ze niets tegen Peter ging zeggen.

0 x
-
- x 435
Ze heeft toch niets gezegd? Ze heeft enkel gevraagd of ook zij Vic niet meer mag zien.martha schreef: di 30 nov 2021, 14:09 Nancy !
Ik had zo'n goesting haar één te geven toen ze binnenkwam in het advocatenkantoor "Peter we moeten eens klappen". Ja een klap kon ze van mij krijgen, rond haar oren Ze had nochtans zooooooo beloofd aan Femke dat ze niets tegen Peter ging zeggen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
achteraf gezien niet nee, maar dat kon niemand weten. En Nancy kennende had dat zo maar kunnen gebeuren
Ik trek in ieder geval mijn hand terug want die lap om haar oren zou nu niet terecht zijn geweest.
Maar eigenlijk had ze helemaal niet naar Peter moeten gaan.
Ik trek in ieder geval mijn hand terug want die lap om haar oren zou nu niet terecht zijn geweest.
Maar eigenlijk had ze helemaal niet naar Peter moeten gaan.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik vind het eerder treurig om haar zo te zien kruipen elke keer, voor haar arrogante (bijna ex-) schoonzoon...jessie V. schreef: wo 01 dec 2021, 10:37 Maar eigenlijk had ze helemaal niet naar Peter moeten gaan.

1 x
-
- x 435
Ik vind dat ze het recht heeft om aan hem te gaan vragen of ze nog steeds haar kleinzoon zal mogen zien. Want daar ging het haar eigenlijk om.jessie V. schreef: wo 01 dec 2021, 10:37 Maar eigenlijk had ze helemaal niet naar Peter moeten gaan.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nancy heeft zeker het recht om hem dat te vragen. Sterker nog; ze heeft zelfs het recht om haar kleinzoon gewoon te blijven zien zonder dat Peter daar zijn zegen over geeft. Hem elke keer laten merken dat hij het voor het zeggen heeft doet ongetwijfeld wonderen voor zijn toch al veel te groot ego, maar verder dient het geen doel. En ik vind het heel sneu om te zien dat Nancy na al die jaren nog altijd niet inziet dat ze niks minder is dan Peter, en dat ze zich dus bijgevolg ook niet zo onderdanig hoeft te gedragen.
Vandaar dat ze ook een klein lapje krijgt van mij, gewoon om haar wakker te schudden. Als ze daar in de Withoeve nou eens collectief zouden laten merken dat ze boven Peter's bangmakerij staan, dan zou ik dat persoonlijk echt heel wat leukere TV vinden dan alle toestanden die ze nu maken rond de belachelijke eisen die Peter gesteld heeft.
Vandaar dat ze ook een klein lapje krijgt van mij, gewoon om haar wakker te schudden. Als ze daar in de Withoeve nou eens collectief zouden laten merken dat ze boven Peter's bangmakerij staan, dan zou ik dat persoonlijk echt heel wat leukere TV vinden dan alle toestanden die ze nu maken rond de belachelijke eisen die Peter gesteld heeft.
0 x