Doet me denken aan de knalgele trui die Britt al twee weken (sinds ze begon aan de video reportage) draagt. Mooi is die wel, maar een tiener die twee weken dezelfde kleren draagt

O jawel hoor, ondergoed inbegrepen moest ik niet op tijd en stond ingrijpen bij de mijne (maar die zijn soms liever lui dan moe). En "doghair is my glitter" mag je hier ook letterlijk nemen. Ik moet die soms nog met zo'n plakrol gaan bewerken als ze al in de gang staan
Volledig mee eens, maar als ik het gisteren goed begrepen heb, ga je nu precies het omgekeerde krijgen.Christel schreef: di 16 nov 2021, 10:22 ...want het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat hij in alles zijn zin krijgt.
Dat gaat inderdaad helemaal nergens over. Maar ik moet ook wel zeggen dat Peter in eerste instantie óók aankwam met het feit dat Femke niet bij Vic in de buurt mocht komen op het werk als het haar week niet was, omdat Vic hierdoor in de war zou raken. Geen idee of dit ook zo in de uiteindelijke papieren stond die Peter aan Femke gegeven heeft, maar dat is wel hoe ze aan dit hele circus begonnen zijn, en Peter wilde toen ook totaal geen kant uit. In feite is het giftige gedoe nu dan van Peter naar Femke verschoven, begrijp ik (heb het gisteren niet helemaal meegekregen moet ik eerlijk toegevenTiboko schreef: di 16 nov 2021, 11:11 Onrealistische eisen zoals "Peter mag 14 dagen niet op de Withoeve komen als hij Vic niet heeft" als antwoord op "Kobe moest uit de buurt van Vic blijven" ?? Terwijl hij voor minstens 50 procent de eigenaar is van de Withoeve.
Wat ik zelfs helemaal niet snap, ik dacht dat nu toch elke scheiding automatisch co-ouderschap werd, dus om de week?Tiboko schreef: di 16 nov 2021, 11:11 Dan Femke. Vorige week nog depri. Quote: "ik word gek als ik Vic niet zou kunnen zien" vindt het wel okay dat Peter zijn zoon 14 dagen niet zou mogen zien, vindt het wel okay dat zij twee weken krijgt en hij maar één. En met welk argument eigenlijk, buiten dat Peter iets tegen Kobe heeft ????
Ze verdienen een dikke pak voor hun broek! Het is een echtscheiding die stilaan uitmondt in haat en elkaar terug nemen I.p.v. eens deftig rond de tafel te zitten en problemen op te lossen en er niet steeds meer bijmaken.
Als het voor een rechtbank komt, meestal wel.vdbemdsa schreef: di 16 nov 2021, 16:25 Wat ik zelfs helemaal niet snap, ik dacht dat nu toch elke scheiding automatisch co-ouderschap werd, dus om de week?
Co-ouderschap wel ja, maar co-habitatie wat jij bedoelt, absoluut niet hoor. In veel gevallen is dit zelfs door werk van een ouder totaal onmogelijk. Een rechter zal meer dan waarschijnlijk niet akkoord gaan als een ouder nachtwerk doet, of internationaal vrachtvervoer om maar iets te noemen.vdbemdsa schreef: di 16 nov 2021, 16:25 ik dacht dat nu toch elke scheiding automatisch co-ouderschap werd, dus om de week?