Exit Marianne?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Exit Marianne?

Bericht door Christel »

martha schreef: do 28 okt 2021, 12:31 Binnenkort : Marianne haar mémoires en Eddy zijn "video portret".
:dance:
Voor een vrij smeuïg deel van hun beider histories zouden ze nog mooi samen herinneringen op kunnen halen en samen kunnen werken ook, Eddy en "de blauwe spoeling"... :angel: Ik denk dan vooral aan dat voorval na de geboorte van Britney waar we het pas al over hadden, en ook aan dat hele fiasco rond de Slurfkes en "de Ijzeren Kolonel" (en waarom die de vader van Mayra destijds op zijn gezicht sloeg :mrgreen: ) :lol:

Maar hoe het ook zij, om terug te komen op de reden waarom dit topic gestart is; ik zie nog altijd echt het verband niet tussen alle opgesomde "voortekenen" en een eventueel vertrek van Marianne uit Thuis :nope: :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Exit Marianne?

Bericht door martha »

En Christel je vergeet nog dat Eddy ooit eens een examen heeft moeten afleggen voor het verzorgen van de rozen van madame marianne :lol: En dat zij hem ooit eens gevraagd heeft om haar "af te rossen" tot grote verbijstering van Eddy.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Exit Marianne?

Bericht door Tiboko »

Leah Thys had na die emotioneel zware opnames (proces e.d.) nood aan drie maanden extra rust. Ze zou inmiddels alweer op de set staan.

Bron: HLN
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Exit Marianne?

Bericht door Kiki_Dee »

Het is jammer dat sommige acteurs van het eerste uur wat onbenullige scenario’s krijgen (Frank, Simonne en Rosa). Marianne had dan weer een zware verhaallijn.
Al die acteurs hebben al zoveel meegemaakt in thuis, ontvoeringen, moorden, verkrachtingen, buitenechtelijke relaties…. Dat het voor hen wat op is momenteel.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Exit Marianne?

Bericht door satine »

Kiki_Dee schreef: za 21 sep 2024, 20:35 Het is jammer dat sommige acteurs van het eerste uur wat onbenullige scenario’s krijgen (Frank, Simonne en Rosa).
Dat vind ik ook wel - veel kijkers willen deze personages niet zien vertrekken, maar geef ze dan een goeie verhaallijn.
Dat trio-gedoe en nu weer het plotse en overdreven verliefde gedoe tussen Baby en Suske overtuigen niet. Mij toch niet.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Exit Marianne?

Bericht door martha »

Ik zacht vandaag een foto op FB verschijnen waarin Leah samen met Luc Caals een toneelstuk opvoert (of gaat opvoeren) over twee tachtigers die al vele jaren met elkaar gehuwd zijn (ergens in het antwerpse). Daarom dat Marianne tijdelijk naar Oman is vertrokken.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Exit Marianne?

Bericht door johan1969 »

Vandaag kreeg Tom een slecht telefoontje, zou er iets met Marianne zijn ?
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 122
x 146

Exit Marianne?

Bericht door frankeneddy1 »

Neen, ik denk dat het over Robin en zijn feestje ging.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Exit Marianne?

Bericht door Kiki_Dee »

Ik denk ook dat het over Robin ging.
Marianne zal niet zomaar verdwijnen, zoals de scenaristen met Jenny gedaan hebben.
0 x
Plaats reactie