totaal niet logisch. En ik dank dat haar rol niet uitgespeeld is en er nog vele mogelijkheden zijn. Of modderen we liever aan metTiboko schreef: di 05 jan 2021, 12:36 Ze was er al een jaartje uit, kwam nu terug om definitief afscheid te nemen ? Rare zaak.
Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
ikke
- x 435
Nee, ik wil niet verder aanmodderen met Karin zoals ze nu in Thuis bezig is. Geef mij maar Olivia!
1 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Inderdaad, en dat dan nog in Corona-tijden, waarom dat er dan bij betrekken, hoe minder volk op de set, hoe beter toch. Dus moesten ze haar voor die paar uurtjes niet terug halen.daffy duck schreef: di 05 jan 2021, 14:11 Ze was er al een jaartje uit, kwam nu terug om definitief afscheid te nemen ? Rare zaak.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Zal misschien een vriendendienst geweest zijn hé.
Want echt belangrijk waren die scènes niet (wat bijpraten met Tamara, een gesprekje met Lowie en wat social geklets in de Withoeve), waar ze o.m. wat babbelde met Simonne.
Want echt belangrijk waren die scènes niet (wat bijpraten met Tamara, een gesprekje met Lowie en wat social geklets in de Withoeve), waar ze o.m. wat babbelde met Simonne.
0 x