Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- x 435
Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Gaat Jana eindelijk een vriendin maken? Ik zou het haar echt gunnen!
Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ze weer wat zou krijgen met Lowie, omdat ik haar nog altijd beter vind passen bij hem dan bij Bram.
Eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ze weer wat zou krijgen met Lowie, omdat ik haar nog altijd beter vind passen bij hem dan bij Bram.
0 x
-
- x 435
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Vind 't wel een beetje raar, vroeger werd Jana gepest, had ze geen vriendinnen en nu komt ze supergoed overeen met Olivia...
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Het werd dus hoog tijd he. Misschien kende ze die Olivia toen nog niet of is die er later bijgekomen.
0 x
"You can call me Root"
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Zei Jana niet dat ze Olivia eigenlijk pas beter heeft leren kennen tijdens de reis naar Rome?
0 x
Sanne
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ze had haar bleiterige stemmeke weer in de Frens.
En hoe kon Olivia nu weten dat Paulien niet 'sympathiek' is, als ze nog niks gezegd had ?
En hoe kon Olivia nu weten dat Paulien niet 'sympathiek' is, als ze nog niks gezegd had ?
0 x
-
- x 435
Ai, die Olivia lijkt mij precies maar een irritante trees. Ik heb toch liever Jana.
0 x
-
- Poster rang 3
Hoeveel hebben we haar al gezien, 5 minuten? En de eerste indruk is precies al gemaakt hier en dus definitief negatief. Ik ga nog niet oordelen. Om maar een voorbeeld te noemen, Toon is ook als pestkop begonnen en is nu heel bezorgd om Peggy. En misschien kan Jens wel iemand gebruiken die niet op haar mondje gevallen is, in die zin lijkt ze wel wat op Paulien.
0 x

-
- Nog geen rang
Tuurlijk kan die nog evolueren, maar haar indruk nu is niet te best. Een typische tiener/puber mss? Niets mis mee, maar toch voorlopig niet sympathiekPoolaapje schreef:Hoeveel hebben we haar al gezien, 5 minuten? En de eerste indruk is precies al gemaakt hier en dus definitief negatief. Ik ga nog niet oordelen. Om maar een voorbeeld te noemen, Toon is ook als pestkop begonnen en is nu heel bezorgd om Peggy. En misschien kan Jens wel iemand gebruiken die niet op haar mondje gevallen is, in die zin lijkt ze wel wat op Paulien.

0 x
-
- x 435
Bij mij is het vooral omdat ik slechte ervaringen heb met dat soort meisjes (als puber dus). Het zou natuurlijk leuk zijn moest ze nog veranderen, maar dat weten we niet zeker.
0 x
-
- Poster rang 3
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Daarom dus dat je beter persoonlijke ervaringen niet projecteert op een tv-soap.
0 x

-
- x 435
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Re: Olivia (Moora Vander Veken)
Heb eigenlijk geen probleem met haar. Vind haar minder ergerlijk als heel wat andere,thuispersonages tegenwoordig 

0 x
"You can call me Root"
-
- Nog geen rang
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
Re: Olivia (Moora Vander Veken)
Als ik die Olivia zie, komt dat liedje van Amika altijd in mijn hoofd 

0 x
- johan1969