Els Vervloet ( Marilou Mermans)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik weet ook niet wat ik van haar denken moet. Als ik de emoties van Peter zie, zal ze een vreselijke moeder zijn geweest Maar hoe ze zich nu gedraagt is mij een beetje een raadsel. Ik denk toch dat ze braaf mee praat en met verontschuldigingen aan komt zetten en "ik heb dat nooit geweten", om zichzelf schoon te praten. Ik vind het een huichelachtig mens.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Zichzelf schoon praten, dat zie ik er ook steeds meer in eigenlijk
Of je nou als psychologe handelt of als moeder, of allebei tegelijk; ze maakt mij niet wijs dat ze nu pas inziet wat ze aangericht heeft. Een (groot) deel moet gewoon wel bewust gedaan zijn, en als ze dat toen voor haar gevoel gewoon kon met haar eigen kind, dan geloof ik niet dat nu ineens de gewetensbezwaren en spijt opduiken.

Of je nou als psychologe handelt of als moeder, of allebei tegelijk; ze maakt mij niet wijs dat ze nu pas inziet wat ze aangericht heeft. Een (groot) deel moet gewoon wel bewust gedaan zijn, en als ze dat toen voor haar gevoel gewoon kon met haar eigen kind, dan geloof ik niet dat nu ineens de gewetensbezwaren en spijt opduiken.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Ze heeft haar eigen kind gebruikt als studieobject, dit om zichzelf als psychologe in de verf te zetten ! Je moet het maar doen als moeder!Christel schreef: vr 24 jan 2020, 10:10 als ze dat toen voor haar gevoel gewoon kon met haar eigen kind,

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes