Els Vervloet ( Marilou Mermans)
-
- Nog geen rang
Els Vervloet ( Marilou Mermans)
Verdient ook wel een nieuwe topic.
Lijkt me wel een interessant personage die wel eens verrassend uit de hoek zou kunnen komen.
Lijkt me wel een interessant personage die wel eens verrassend uit de hoek zou kunnen komen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Els
Inderdaad, het is allemaal net iets té...Luc schreef:Goed idee.
Ze zou wel eens mogen stoppen met praten alsof ze tegen kleutertjes bezig is.
Het doet je wel vermoeden, samen met haar nieuwsgierig gedrag, dat er iets achter steekt bij elke zin die ze zegt vind ik.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Bezorgdheid of nieuwsgierigheid ??dani@home schreef:Gisteren probeerde ze het bij Jenny. Gelukkig pakte het nietjohan1969 schreef:Ik nomineer haar voor meest ergerlijke figuur.
Iedereen zo uithoren over haar schoondochter.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
Denk wel dat ze begaan is met Peter en Femke, maar haar vreselijke nieuwsgierigheid pleit niet in haar voordeel.
0 x
-
- x 435
Ik vrees dat ze ongezond bezorgd is voor haar zoon. Als ze alles zal weten over Femke zal ze oordelen dat Femke geen geschikte partner is voor Peter, denk ik...Cataclysm Child schreef:Denk wel dat ze begaan is met Peter en Femke, maar haar vreselijke nieuwsgierigheid pleit niet in haar voordeel.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Tuurlijk en dan zal ze tweedracht zaaien natuurlijk ...Rieka schreef:Ik vrees dat ze ongezond bezorgd is voor haar zoon. Als ze alles zal weten over Femke zal ze oordelen dat Femke geen geschikte partner is voor Peter, denk ik...Cataclysm Child schreef:Denk wel dat ze begaan is met Peter en Femke, maar haar vreselijke nieuwsgierigheid pleit niet in haar voordeel.
0 x
-
- Poster rang 1
Nochtans liet ze zich niet negatief uit over Nancy & Eddy... Terwijl ze toch weet wat voor een 'type' personen dat zijn en ze weet ook dat het Femke haar ouders zijn...Luc schreef:Tuurlijk en dan zal ze tweedracht zaaien natuurlijk ...Rieka schreef:Ik vrees dat ze ongezond bezorgd is voor haar zoon. Als ze alles zal weten over Femke zal ze oordelen dat Femke geen geschikte partner is voor Peter, denk ik...Cataclysm Child schreef:Denk wel dat ze begaan is met Peter en Femke, maar haar vreselijke nieuwsgierigheid pleit niet in haar voordeel.
Maar ik vind ook dat haar nieuwsgierigheid behoorlijk ongezond overkomt... Ze probeert echt overal alles los te krijgen over Femke.
0 x
Runaway Dreamer
-
- x 435
Ze weet nog niets over Femke's echte vader, hé!!!Mlies schreef:Nochtans liet ze zich niet negatief uit over Nancy & Eddy... Terwijl ze toch weet wat voor een 'type' personen dat zijn en ze weet ook dat het Femke haar ouders zijn...Luc schreef:Tuurlijk en dan zal ze tweedracht zaaien natuurlijk ...Rieka schreef:Ik vrees dat ze ongezond bezorgd is voor haar zoon. Als ze alles zal weten over Femke zal ze oordelen dat Femke geen geschikte partner is voor Peter, denk ik...Cataclysm Child schreef:Denk wel dat ze begaan is met Peter en Femke, maar haar vreselijke nieuwsgierigheid pleit niet in haar voordeel.
Maar ik vind ook dat haar nieuwsgierigheid behoorlijk ongezond overkomt... Ze probeert echt overal alles los te krijgen over Femke.
0 x
-
- Poster rang 1
Het enige doel van Els is om heel die historie met Mike (1 seizoen geleden) terug naar boven te halen.
Iedereen weet wat er met Femke gebeurt is maar wie gaat het tegen Els vertellen?
Nancy had bijna haar mond voorbij gepraat en ook Jenny had het eventjes moeilijk toen ze terug dacht aan heel dat verhaal.Die indruk had ik toch.
Ergens vind ik het wel tof dat ze oude verhaallijnen terug boven halen.
Iedereen weet wat er met Femke gebeurt is maar wie gaat het tegen Els vertellen?
Nancy had bijna haar mond voorbij gepraat en ook Jenny had het eventjes moeilijk toen ze terug dacht aan heel dat verhaal.Die indruk had ik toch.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 1
Eigenlijk verdient het personage van Femke toch wel een paar maanden van 'relatieve rust', vind ik
.

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Met flashbacks van Mike dan ?maartenB schreef:Het enige doel van Els is om heel die historie met Mike (1 seizoen geleden) terug naar boven te halen.
0 x