Was die broer niet een fervente gamer? Ik dacht dat Jesse een keer bij Stan had laten weten dat hij dat niet was. (Stan wilde gamen maar Jesse was daar minder voor te vinden en wilde iets anders doen.)Thom schreef: wo 15 jan 2020, 13:20 Ik heb er nu pas bij stil gestaan, maar zou Jesse niet haar broer kunnen zijn?
Viv Van Rooy (Lynn Van den Broeck)
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Nu ze terug thuis gaat wonen hoop ik dat haar moeder ook wat meer in beeld komt, ik vind Karlijn Sileghem een schitterende actrice en ben benieuwd welke invulling ze het personage zou kunnen geven.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Toch wel een beetje onder druk vond ik en die moeder... daar zal ook wel een vingerhoedje manipulatie en eigenbelang mee gemoeid zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Vond ik ook, het was haar net geen schuldgevoel aanpraten en vooral zelfbeklag. Viv is beter af zonder haar 

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ze zal snel genoeg terug vertrekken denk ik. Haar moeder is nu alleen en kan zich niet redden alleen
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Viv heeft wel met haar moeder te doen, dat was tijdens de aflevering duidelijk, maar ik denk dat ze daar gewoon niet kan aarden in die omgeving. Nu nog niet, tenminste, na alles wat er gebeurd is.
En wat betreft de theorie of Jesse de broer van Viv zou kunnen zijn: dat zou best kunnen kloppen. We weten dat hij (waarschijnlijk) niet meer thuis woont en ook al is het gamen misschien veranderd, hobby's veranderen nu eenmaal. Ik ben benieuwd om meer te zien over hem. Misschien, als hij een koppel wordt met Stan, dat hij hem dan weer onbedoeld in contact brengt met Joren, als die bij Viv blijft. Vriend of meer dan dat.
En wat betreft de theorie of Jesse de broer van Viv zou kunnen zijn: dat zou best kunnen kloppen. We weten dat hij (waarschijnlijk) niet meer thuis woont en ook al is het gamen misschien veranderd, hobby's veranderen nu eenmaal. Ik ben benieuwd om meer te zien over hem. Misschien, als hij een koppel wordt met Stan, dat hij hem dan weer onbedoeld in contact brengt met Joren, als die bij Viv blijft. Vriend of meer dan dat.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Wat me weer eens verbaasde bij milieubewuste Viv : ze had weer eens de afvalcontainer achter de supermarkt geplunderd doch ipv een herbruikbare drinkfles te gebruiken en gewoon kraantjeswater te drinken, haalt ze 2 plastieken flesjes uit de keuken. 

0 x
-
- x 435
Viv begint nu toch wel danig op de zenuwen te werken. Zo veel mensen die er willen zijn voor haar, maar het enige dat ze kan is die mensen afsnauwen met iets in de trant van "laat mij gerust". Maar dan wel zitten klagen tegen haar ma over alles wat ze allemaal alleen moet doen...
0 x
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
Wat bij mij ook al afgezaagd begint te klinken is het "Heeft Joren komen klagen?" tegen iedereen die haar wil helpen. Alsof Joren tegen iedereen zijn beklag gaan doen is omdat ze hem negeert. Hij wil gewoon weten waarom ze zo doet en helpen waar hij kan. Ze mag blij zijn dat ze iemand heeft die inziet dat het niet helemaal goed gaat en dat ze met dingen worstelt.tvx1 schreef: di 10 mar 2020, 15:29 Viv begint nu toch wel danig op de zenuwen te werken. Zo veel mensen die er willen zijn voor haar, maar het enige dat ze kan is die mensen afsnauwen met iets in de trant van "laat mij gerust"
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Eer je oordeelt over Viv (Of gelijk wie in dergelijke situatie) moet je eens bedenken hoe moeilijk het is om je trots opzij te zetten en toe te geven dat je hulp nodig hebt.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het wordt stilaan tijd dat Viv nadenkt over haar toekomst, want zo kan het toch niet langer?
En voor haar moeder zorgen, én naar school gaan én her en der gaan kuisen? Nee - dat kan ze echt niet combineren.
Er moeten dus oplossingen komen. Raar dat het mens van familiehulp nog niet aan de alarmbel heeft getrokken. Ziet zij dan niet dat het zo niet verder kan (depressieve moeder in rolstoel, man in gevangenis, dochter over vermoeid)...
En voor haar moeder zorgen, én naar school gaan én her en der gaan kuisen? Nee - dat kan ze echt niet combineren.
Er moeten dus oplossingen komen. Raar dat het mens van familiehulp nog niet aan de alarmbel heeft getrokken. Ziet zij dan niet dat het zo niet verder kan (depressieve moeder in rolstoel, man in gevangenis, dochter over vermoeid)...
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Zoveel als ik gisteren met Viv te doen had torn ze bij haar moeder neerknielde om die te troosten, zo veel ergerde ik me vandaag aan haar. Oké, ik kan begrijpen dat ze haar redenen heeft, maar de jongen die zoveel met haar inzit veegt ze onder de mat en dan gaat ze het gezellig maken met Lowie.
Schoon. Echt heel schoon
Schoon. Echt heel schoon

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Jawel hoor, maar zonder toestemming van de patiënt/gebruiker sta je nergens al sta je op je kop te dansen. Als iemand die bij zijn volle verstand is geen hulp wil, dan komt er geen hulp.Tiboko schreef: di 10 mar 2020, 18:01 Raar dat het mens van familiehulp nog niet aan de alarmbel heeft getrokken. Ziet zij dan niet dat het zo niet verder kan
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
En toch is het niet zo verwonderlijk. Hoe goed Joren het ook bedoelt, zijn medelijdende puppy-oogjes doen haar constant aan haar miserie denken, terwijl Lowie haar af en toe gewoon zorgeloos haar leeftijd laat zijn.ThuisStan123 schreef: di 10 mar 2020, 20:46 Oké, ik kan begrijpen dat ze haar redenen heeft, maar de jongen die zoveel met haar inzit veegt ze onder de mat en dan gaat ze het gezellig maken met Lowie.
Bij hem kan ze de dingen die haar anders zo naar beneden trekken, even vergeten.
1 x