Was de voorwaarde dat ze met Leo Kerst zou vieren niet dat hij zijn lekker lapje vlees van de traiteur mocht eten ?
Nu wordt het ineens weer een zelf in elkaar geknutselde vegetarische maaltijd à la vuilbak van Viv

Peter is nooit bepaald het zonnetje in huis!Thom schreef: wo 25 dec 2019, 20:43 Peter vond ik vandaag ook niet van de gezelligste thuis.
0 x
wonderwoman! Mega Viv! Ideale schoondochter!
Ook hier kennen we toch niet het hele verhaal. Voor hetzelfde wou Emil zo graag de stad in en wou Olivia hem echt niet teleurstellen , en heeft ze hem dan maar dat plezier gegeven. Wat die vrienden betreft, we weten ook niet hoe vaak het nu voorgekomen is dat ze hun voorrang op Lowie gaf, het kan net zo goed zijn dat het nu maar één keer geweest is, maar hoe dan ook vind ik het wat overtrokken van Lowie om zo te reageren. Olivia begint daar toch ook een sociale kring op te bouwen, dan kan ik me voorstellen dat ze ook eens onder hun weg wilt. Zeker als ze zoveel moeten werken , nog zoiets. We weten niet hoe het met haar werkritme daar zit , misschien dat ze toevallig deze periode veel moet werken, terwijl ze volgende week, als de feestdagen voorbij zijn, misschien vrij heeft of minder uren moet doen? Ik vind het niet echt fair om het nu op Olivia te gaan schuiven, net als bij Lowie is er bij haar kant ook een verhaal.satine schreef: di 31 dec 2019, 14:52 het was ook Olivia die nog niet zo lang geleden afbelde vlak voor het weekend omdat ze met Emil op citytrip ging;
het was ook Olivia die in Londen meer oog had voor haar vrienden dan voor Lowie, toen hij daar was;
het was ook Olivia die voor Lowie geen tijd kon vrijmaken tijdens de feestdagen omdat ze dan heel de tijd moest werken.
Dat doe ik ook niet, ik dacht dat dit uit mijn posting wel bleek.