Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En Viv houdt zich niet aan de afspraak.

Was de voorwaarde dat ze met Leo Kerst zou vieren niet dat hij zijn lekker lapje vlees van de traiteur mocht eten ?

Nu wordt het ineens weer een zelf in elkaar geknutselde vegetarische maaltijd à la vuilbak van Viv :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Wel moedig van Leo om zich nog eens op te offeren voor dat eten uit de vuilbak. Laat Leo toch genieten van z'n stukje vlees! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: wo 25 dec 2019, 17:17 Laat Leo toch genieten van z'n stukje vlees!
Mijn gedacht!
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Angelè om zo onnodig af te reageren op Eddy die zijn best gedaan heeft om het gezellig te maken. Ondankbaar en vooral hoe onuitstaanbaar ze is geworden de laatste tijd, met vandaag als hoogte(diepte)punt. :boo:

Peter vond ik vandaag ook niet van de gezelligste thuis.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Thom schreef: wo 25 dec 2019, 20:43 Peter vond ik vandaag ook niet van de gezelligste thuis.
0 x
Peter is nooit bepaald het zonnetje in huis!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het grapje met het eten uit de vuilbak, hoe vaak moet dit nu nog opgevoerd worden ??

Eén keer kan je daar mee lachen, twee keer ook, maar hoe vaak gaan ze het nog herhalen ?? Alsof er in die containers enkel "verse" groenten gekieperd worden, maar nooit eens bedorven rommel ?? Gebroken eieren of rot vlees of dergelijke ?? Alsof iemand daar à la carte spullen kan uitvissen.

Wat mij ergert is dat er in Thuis naast de gebruikelijke nietsnutten altijd mensen worden opgevoerd die uitzonderlijke talenten blijken te hebben. Zo'n Viv is niet alleen top in haar studies, ze is ook de inspiratiebron bij de Chiro, kan met weggesmeten groenten beter koken dat Kobe die jaren als chef gewerkt heeft, helpt de politie bij het achter slot en grendel krijgen van die creep die (kan enkel in Thuis) ook nog toevallig haar stiefvader blijkt te zijn.

Ah ja - en ze kuist dan ook nog drie keer beter dan Nensie die dat jaren beroepshalve heeft gedaan. Ja zeg :think:
4 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Tiboko schreef: do 26 dec 2019, 00:39Ja zeg
wonderwoman! Mega Viv! Ideale schoondochter! :yup:
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Och, je zou er nog van versteld staan hoeveel prima voedsel er in de vuilbak belandt. :yup:

Voor de rest denk ik eigenlijk ook niet dat dat eten uit de vuilbak zo vaak aangekaart moet worden. En O ja, het is inderdaad wel toevallig dat Jasper haar stiefvader blijkt te zijn, maar het verklaart ook voor een groot deel haar gedrag. Niet dat ik het wil goedpraten, natuurlijk.

En Peter is, hoewel een goede vader, inderdaad nooit echt het zonnetje in huis geweest. Hij kon weleens vrolijk zijn en lachen, maar zelfs dat bespeur ik bijna niet meer sinds zijn moeder weer op de proppen kwam.

Edit: ja, als men een ideale schoondochter is op basis van studies, dan denk ik dat Sam en Tim het wel zouden weten :lolno:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Gisteren met stip: Simonne en Rosa.
Ze hadden op zijn minst naar Jacques kunnen luisteren, maar hij kreeg niet eens de kans om iets te vragen of te zeggen.
En wat had Simonne zich daar eigenlijk mee te moeien? :denk:

En dan vinden ze zichzelf zoveel keren beter dan Angèle?
:nope: :roll:
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Lowie! Sinds Olivia weg is loopt hij rond met een houding of hem het grootste onrecht van de wereld is aangedaan. Hij heeft haar gebeld en ze neemt niet op.Dat is toch helemaal schandalig. :shock: Arme Lowie. Dat haar telefoon misschien ergens ligt waar ze hem niet hoort., dat kan niet.
Hij mist Olivia zo vreselijk dat hij een paar avonden achter elkaar uit gaat met Adil en de politie-agente. Maar blijft zeuren en drammen als een klein kind. En als dan niemand medelijden met hem toont gaat hij maar met de serveerster van het café aan de haal.
Vervelend ventje dat overloopt van zelfmedelijden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat Lowie gedaan heeft was zeker fout dus ik ga het niet goedpraten.
Maar het was meer dan dat:
het was ook Olivia die nog niet zo lang geleden afbelde vlak voor het weekend omdat ze met Emil op citytrip ging;
het was ook Olivia die in Londen meer oog had voor haar vrienden dan voor Lowie, toen hij daar was;
het was ook Olivia die voor Lowie geen tijd kon vrijmaken tijdens de feestdagen omdat ze dan heel de tijd moest werken.
(serieus, een au-pair die niet 1 dagje vrij krijgt in die periode? :denk: )

En het is zeker haar schuld niet, maar het was niet gewoon omdat zij 1 keertje niet opnam toen hij belde.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Waarom dan er niet eens grondig met haar een gesprek over hebben? Waarom alles moeilijker (onmogelijk) maken dan de situatie eigenlijk is? Alsof het voor Olivia wel zo gemakkelijk is allemaal.
satine schreef: di 31 dec 2019, 14:52 het was ook Olivia die nog niet zo lang geleden afbelde vlak voor het weekend omdat ze met Emil op citytrip ging;
het was ook Olivia die in Londen meer oog had voor haar vrienden dan voor Lowie, toen hij daar was;
het was ook Olivia die voor Lowie geen tijd kon vrijmaken tijdens de feestdagen omdat ze dan heel de tijd moest werken.
Ook hier kennen we toch niet het hele verhaal. Voor hetzelfde wou Emil zo graag de stad in en wou Olivia hem echt niet teleurstellen , en heeft ze hem dan maar dat plezier gegeven. Wat die vrienden betreft, we weten ook niet hoe vaak het nu voorgekomen is dat ze hun voorrang op Lowie gaf, het kan net zo goed zijn dat het nu maar één keer geweest is, maar hoe dan ook vind ik het wat overtrokken van Lowie om zo te reageren. Olivia begint daar toch ook een sociale kring op te bouwen, dan kan ik me voorstellen dat ze ook eens onder hun weg wilt. Zeker als ze zoveel moeten werken , nog zoiets. We weten niet hoe het met haar werkritme daar zit , misschien dat ze toevallig deze periode veel moet werken, terwijl ze volgende week, als de feestdagen voorbij zijn, misschien vrij heeft of minder uren moet doen? Ik vind het niet echt fair om het nu op Olivia te gaan schuiven, net als bij Lowie is er bij haar kant ook een verhaal.

Voor de rest vond ik Angèle en Eddy ook vervelend overkomen. Zo opschepperij tot aan het grove toe.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Thom schreef: di 31 dec 2019, 15:51 Ik vind het niet echt fair om het nu op Olivia te gaan schuiven
Dat doe ik ook niet, ik dacht dat dit uit mijn posting wel bleek.
Ik heb alleen gereageerd op het bericht van Jessie omdat het over meer ging dan dat ene telefoontje dat Olivia niet opnam.
En Lowie is zeker in de fout gegaan, ik dacht dat dit ook duidelijk was in mijn bericht.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Simonne. Zomaar mensen veroordelen, zonder naar hun kant van het verhaal te luisteren, en dan heb ik het niet alleen over Jacques.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Simonne met haar kerstboom kleren. Kerst is wel voorbij ! :occasion-partyblower: Gisteren blinkers op haar kleed en in haar jas. Die in haar haar was ze zeker vergeten!
0 x
Plaats reactie