Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1664
x 2570

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Bericht door satine »

heidiw schreef:Ipv uren te rekenen kan ze ook akkoord gegaan zijn voor een procentuele vergoeding op basis van de schadevergoeding.
Ik ben een echte leek op dit vlak - maar staat zoiets dan nergens op papier?
Als Karin indertijd die zaak gepleit heeft, zou dat dat nergens terug te vinden zijn, wat de afspraken waren?
In ieder geval vond Peter het ook niet kloppen.
Dus tenzij Dieter één en ander vervalst heeft, moet er toch een reukje zijn aan die zaak.
Christel schreef:Hoe dan ook, kijk ik er ook naar uit hoe Karin hierop gaat reageren, zeker als ze hoort dat Peter er inmiddels ook bij betrokken is :yup: :twisted:
Ik ook, heel zeker!!! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
heidiw schreef:Ipv uren te rekenen kan ze ook akkoord gegaan zijn voor een procentuele vergoeding op basis van de schadevergoeding.
Als Karin indertijd die zaak gepleit heeft, zou dat dat nergens terug te vinden zijn, wat de afspraken waren?
Dus tenzij Dries één en ander vervalst heeft, moet er toch een reukje zijn aan die zaak.
Zeker ben ik ook totaal niet, maar normaal gesproken is zoiets wel vastgelegd in een contract, denk ik. Anders zou een van de partijen er later altijd nog op terug kunnen komen, toch? :)

Hoe dan ook vind ik het ook wel vreemd dat Dries zo'n tijd nodig gehad heeft om alles uit te zoeken dan. Als het een kwestie is van cijfertjes die niet kloppen, dan duurt het normaal gesproken toch geen maanden voordat je hier bewijs van hebt? Dan was dat dossier in handen krijgen voldoende geweest, lijkt me. Normaal gesproken zou je verwachten dat hij met dat dossier hogerop was gegaan, en dat die mensen daar dan voldoende aan gehad zouden hebben om Karin te vervolgen.

En dan zie ik eigenlijk ook niet in waarom Dries de zaken op het spits zou moeten drijven door haar valselijk van aanranding te beschuldigen, én waarom hij uitgerekend Peter inschakelt om de boel mee aan te vechten.

Volgens mij heeft Dries gewoon op de een of andere manier nog een eitje te pellen met Karin, en ik ben echt héél benieuwd wat dat dan is... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Christel schreef:
satine schreef:
Dus tenzij Dries één en ander vervalst heeft, moet er toch een reukje zijn aan die zaak.
Zeker ben ik ook totaal niet, maar normaal gesproken is zoiets wel vastgelegd in een contract, denk ik. Anders zou een van de partijen er later altijd nog op terug kunnen komen, toch? :)

Hoe dan ook vind ik het ook wel vreemd dat Dries zo'n tijd nodig gehad heeft om alles uit te zoeken dan. Als het een kwestie is van cijfertjes die niet kloppen, dan duurt het normaal gesproken toch geen maanden voordat je hier bewijs van hebt? Dan was dat dossier in handen krijgen voldoende geweest, lijkt me. Normaal gesproken zou je verwachten dat hij met dat dossier hogerop was gegaan, en dat die mensen daar dan voldoende aan gehad zouden hebben om Karin te vervolgen.

En dan zie ik eigenlijk ook niet in waarom Dries de zaken op het spits zou moeten drijven door haar valselijk van aanranding te beschuldigen, én waarom hij uitgerekend Peter inschakelt om de boel mee aan te vechten.

Volgens mij heeft Dries gewoon op de een of andere manier nog een eitje te pellen met Karin, en ik ben echt héél benieuwd wat dat dan is... :mrgreen:
Daar zou wellicht een contract moeten van bestaan maar Dries kan dat moeilijk bij zijn dossier steken hé? Maar wel raar dat geen enkele cliënt die hij sprak daar iets over opmerkte. En dat het lang geduurd heeft, tja, hij moest wel altijd de kans krijgen om dat ongezien te doen en dat kon maar beperkte tijd als hij helemaal alleen in het kantoor was.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef:
Christel schreef:
satine schreef:

Daar zou wellicht een contract moeten van bestaan maar Dries kan dat moeilijk bij zijn dossier steken hé? Maar wel raar dat geen enkele cliënt die hij sprak daar iets over opmerkte.
Dat dus. :)
Nou zullen er ook best cliënten bij zijn die daar verder geen kaas van gegeten hebben en die Karin destijds gewoon op haar woord geloofd hebben, maar mocht ze echt gesjoemeld hebben, dan zou je denken dat het toch eerder misschien iemand wel opgevallen was. Daarbij; als er een contract is, dan zou Karin daar ook naar kunnen verwijzen op het moment dat ze geconfronteerd wordt met Dries' beschuldiging. Maar als er géén contract is, dan heeft ze daar wel een probleem.
Of het moet zijn dat Dries ook iets met dat contract heeft uitgehaald natuurlijk...

En wat die tijd betreft; hij nam het dossier zelfs een paar keer mee naar huis, meen ik, toch? En hij had in feite 's avonds regelmatig alle tijd om ongestoord zijn uitzoekwerk te doen. Dat hij zijn werk grondig wil doen en er een aantal weken voor nodig heeft, kan ik dan ook wel begrijpen. Maar maanden? :-?
Daarbij spreekt de rest van zijn gedrag (over de hele lijn) ook niet echt in zijn voordeel, dus of het wel helemaal klopt wat hij zegt over het gesjoemel van Karin, daar blijf ik toch een beetje mijn twijfels aan houden.

Karin is niet echt het geitenwollensokken-type wat heel erg in zit met alle mensen en de samenleving in het algemeen, maar dat ze haar eigen cliënten op zo'n smerige manier een poot uit zou draaien, vind ik wel het andere uiterste.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Karin is een ambitieuse vrouw die over lijken zou gaan maar wat inhoud dat ze iedereen zou verdedigen zolang ze er maar faam en erkenning doorkrijgt.

Daarom dat ik niet geloof dat ze het geld in haar eigen zak zou steken watn dan heeft ze niet de faam en aandahct
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Karin en Dries hebben zo hun eigen wetten maar spelen het naar buiten toe veilig.
De jaloezie van Karin komt altijd weer boven, maar Dries heeft ook zo zijn geheimen
met al dat kopieren. Hij wordt er niet nerveus van maar Karin loopt ook als ze blij is,
overdreven op de toppen van haar tenen en maakt me meer nerveus dan Nancy.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

kingpietro105 schreef:Karin is een ambitieuse vrouw die over lijken zou gaan maar wat inhoud dat ze iedereen zou verdedigen zolang ze er maar faam en erkenning doorkrijgt.

Daarom dat ik niet geloof dat ze het geld in haar eigen zak zou steken wat dan heeft ze niet de faam en aandacht
Jup, dit dus! :yup:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Dries heeft toch klacht ingediend tegen Karin en alsof het nog niet genoeg is komt de deurwaarder langs met een dagvaarding, dat zal waarschijnlijk te maken hebben met die fraude van die schadevergoedingen en dat ook dankzij Dries.
Nu gaan de poppen aan het dansen, zet je maar schrap.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Ik heb zo het gevoel dat het niet karin VS dries gaat worden maar karin +Tom VS dries +marianne.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

The battle is on mensen! Sla die popcorn maar in. Dit gaat een heroïsche strijd worden. Ben benieuwd of het kantoor zoveel schandalen aankan. Dadelijk zit Karin achter een schoteltje bij de toiletten langs de snelweg en werkt Tom bij de gemeente reiniging. Heeft Dries wat hij wil (wat dat ook zijn mag) en Marianne.... tja.

Karin is een gewiekste tante maar net niet te gewiekst. Tom heeft gelijk, ze denkt dat ze zich alles kan permitteren maar dat is niet zo. Zo blijkt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Maar Karin komt er wel altijd mee weg. Voor mij heeft Karin niets verkeerd gedaan, maar wil Dries haar erin luizen. De vraag is, waarom?
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

revenge is a dish best served cold volgens mij heeft dries of zen entourage in een verre geleden een aanvaring gehad met karin of zelf het kantoor.

De aap zal nog wel uit de mouw komen
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

kingpietro105 schreef:revenge is a dish best served cold volgens mij heeft dries of zen entourage in een verre geleden een aanvaring gehad met karin of zelf het kantoor.

De aap zal nog wel uit de mouw komen
Hopelijk rekken ze die aap niet tot de seizoensfinale
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Karin heeft toe dat ze fraude heeft gepleegd, ik dacht dat haar personage anders in elkaar zat.
Persoonlijk vind ik dit geen leuke wending
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Kiki_Dee schreef:Karin heeft toe dat ze fraude heeft gepleegd, ik dacht dat haar personage anders in elkaar zat.
Persoonlijk vind ik dit geen leuke wending
Dat heb ik toch niet gezien. Enkel dat ze heen verweer kreeg tegen Tom en zowel het bureau van Dries en haar dossiers begon te doorzoeken waarbij ze (denk ik) op vervalsing van gegevens door Dries uitkwam.
0 x
Plaats reactie