Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Caligula »

martha schreef:Ann, je overdrijft :roll:
Maar popje Jessica moet wel klaar zijn voor de trouw waar Ann absoluut wil showen. En we weten toch dat in een Thuis-trouw altijd wel iets gebeurd.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daarom ben ik ook zeer benieuwd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ann zou zich de ogen uit haar hoofd moeten schamen, vind ik persoonlijk. De manier waarop ze naar Jessica kijkt en met haar omgaat, is van een ongekende ongevoeligheid.
En daarmee wil ze dan koste wat kost op dat huwelijk een statement gaan maken dat echte liefde ook gewoon kan terwijl er een groot leeftijdsverschil is? :-?

Ann heeft duidelijk niet eens door dat het leeftijdsverschil in hun geval totaal het probleem niet is. :nope:

Ik hoop dat Jessica snel wat meer haar op haar tanden kweekt en dokter De Decker wandelen stuurt. :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ann is wel heel erg verkeerd bezig. Ze dwingt Jessica om mee te gaan naar de bruiloft terwijl Jessica dat helemaal niet wil. Ann is momenteel zo verschrikkelijk egoïstisch bezig. Ongelofelijk. Ann wil maar één ding en dat is pronken met poppetje Jessica maar ze staat er geen seconde bij stil wat Jessica hier van vindt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Krijg zoiets over de vloer op je huwelijk, zeg... :crazy: :boo:
En nou hoop ik echt dat Jessica haar de hoogste boom in stuurt. Ann geeft duidelijk geen zier om haar. Het draait er alleen om dat ze haar punt kan maken en zich nog maar eens als een stuurse puber tegen haar familie (en dan in het bijzonder haar moeder) af kan zetten.
Treurig... :nope:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Sneu voor Marianne en de andere gasten en An gedroeg zich de laatste tijd abominabel. Maar in dit geval: wie kaatst moet de bal verwachten. :razz:
Een mens mag zich verdedigen, nietwaar.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Plaatsvervangende schaamte... ze was van mij al buiten gevlogen voor ze binnen was. Zo oud en maar niet willen beseffen dat de bruid de ster van het feest is en niet zij met haar barbiepop.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...
Het gaat hier om het huwelijk van haar broer en wat later (toen ze het zelf benoemde) ook om de nagedachtenis aan haar overleden vader. Natuurlijk mag Ann zich verdedigen, maar ze trapt haar eigen vlees en bloed op hun hart voor een verkering die net een paar weekjes aan de gang is. Daarbij stond Jessica eigenlijk alleen maar ongelofelijk voor schut vanavond. Alsof dat meisje zich nog niet ongemakkelijk genoeg voelde...

Ik kan me niet voorstellen dat er één seconde is geweest waarop Ann aan haar liefde voor Jessica heeft gedacht. Als die liefde er al zit, tenminste, want zelfs een héél klein beetje rekening houden met haar nieuwe aanwinst, is blijkbaar constant teveel gevraagd... :-?
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Ik dacht eerst dat ze de affaire van Tom en Karin ging verkondigen...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu is het ook wel zo dat Ann (en mss was daar wel een zatte bui voor nodig) een paar harde waarheden naar "lieve" mama heeft geslingerd. En Tom zat er als een stomme vis bij want die voelde de bui ook al hangen. Nog goed dat Ann geen scheve schaatsen bij had. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

zat en zot :crazy:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Hoe erg het ook is van Ann om dit te doen, ik heb er toch enorm van genoten. Zatte Ann zou wel eens mijn favoriete personage kunnen zijn. Ook grappig hoe haar stem altijd omslaat wanneer ze zat/droevig/kwaad is. :lol:

Wat Marianne deed op het einde van haar speech was er ook over, te uitdagend, net als Jessica een plaats weigeren terwijl de bruid duidelijk gezegd had dat Jessica welkom was. Dus ik vond wel dat ze een klets verdienden, maar Ann is er serieus over gegaan. Ik hield wel mijn hart vast, want ik vreesde dat Ann het overspel met Karin zou bekendmaken. Tom verdient Judith echt niet na het overspel, maar na de adoptievraag van Stan en Emma, hoopte ik toch dat dat geheim zou blijven. Die twee prachtkinderen verdienen het niet om zo snel gedesillusioneerd achter te blijven.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

martha schreef:zat en zot :crazy:
Voilà, daarmee is alles gezegd !Had ze dat gezegd op een ander moment en rustig, had het wel effect gehad
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Volgens mij had een nuchtere Ann, die haar speech fatsoenlijk had voorbereid, inderdaad indruk kunnen maken op het aanwezige publiek... met haar zatte kop heeft ze echt haar eigen ruiten ingeslagen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ze helemaal geen speech had voorbereid. De valse beledigingen van Marianne en de drank zorgden voor een gigantische uitbarsting.
0 x
Gesloten