Dat vind ik ook en trouwens Julie heeft hem gewoon "besprongen" . Ik vraag me af wat die dames in hem zien ....martha schreef:Typisch Waldek, de binnenvetterNet zoals bij rosa in het vorige seizoen, toen hij er ook doods en stilzwijgend bijliep, zie ik hem vandaag of morgen of in de naaste toekomst tussen de soep en de patatten zeggen tegen Julia dat hij voor Simonne gekozen heeft. Bam, zomaar uit het niets. Want eerlijk gezegd : ik heb nooit geloofd in de tandem Julia-Waldek : dat waren sex buddies die op een kunstmatige manier in een relatie beland zijn
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Niet alleen Julia! Simonne besprong hem ook zowat. Laat ons bidden dat Yvette zich wat kan inhoudennounake schreef:Dat vind ik ook en trouwens Julie heeft hem gewoon "besprongen" . Ik vraag me af wat die dames in hem zien ....martha schreef:Typisch Waldek, de binnenvetterNet zoals bij rosa in het vorige seizoen, toen hij er ook doods en stilzwijgend bijliep, zie ik hem vandaag of morgen of in de naaste toekomst tussen de soep en de patatten zeggen tegen Julia dat hij voor Simonne gekozen heeft. Bam, zomaar uit het niets. Want eerlijk gezegd : ik heb nooit geloofd in de tandem Julia-Waldek : dat waren sex buddies die op een kunstmatige manier in een relatie beland zijn
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu denk ik wel dat de "heilige" Waldek zich bij Yvette zal kunnen inhouden... 
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Ochgottekes, subiet krijg ik nog medelijden met Waldek?!lord F. schreef:Nee, ik denk dat hij voor Simonne zou kiezen maar dat hij ongelukkig genoeg nu samen is met Julia.Captain Cuckoo schreef:Ik bedoelde: in de veronderstelling dat Waldek moeilijk zowel Julia als Simonne levenslang als "vaste partnert" kan blijven houden zal een keuze zich vroeg of laat opdringen. That's all!Caligula schreef:Is Waldek dan getrouwd met Julia? Of is hij nog altijd wettelijk getrouwd met Rosa? Bigamie is alleen toepasselijk als je met 2 vrouwen zou trouwen wat ik echt niemand in Thuis en ook daarbuiten toewens.
En jammer genoeg is Frank dan ook nog eens zijn beste vriend. Anders zonder twijfel zou hij voor Simonne kiezen.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Zou ze zo wanhopig kunnen worden ? Alles kan in thuisdorp en ik bid alvast met je mee.Captain Cuckoo schreef:[
Niet alleen Julia! Simonne besprong hem ook zowat. Laat ons bidden dat Yvette zich wat kan inhouden.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat hoeft nu ook weer niet.ikke schreef:Ochgottekes, subiet krijg ik nog medelijden met Waldek?!lord F. schreef:Nee, ik denk dat hij voor Simonne zou kiezen maar dat hij ongelukkig genoeg nu samen is met Julia.Captain Cuckoo schreef:Ik bedoelde: in de veronderstelling dat Waldek moeilijk zowel Julia als Simonne levenslang als "vaste partnert" kan blijven houden zal een keuze zich vroeg of laat opdringen. That's all!Caligula schreef:Is Waldek dan getrouwd met Julia? Of is hij nog altijd wettelijk getrouwd met Rosa? Bigamie is alleen toepasselijk als je met 2 vrouwen zou trouwen wat ik echt niemand in Thuis en ook daarbuiten toewens.
En jammer genoeg is Frank dan ook nog eens zijn beste vriend. Anders zonder twijfel zou hij voor Simonne kiezen.
Maar ik zeg dus gewoon hoe het er in z'n hoofd aan toe gaat.
Toch wel leuk op hoeveel verschillende manieren je iemand kan bekijken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Zou het toch nog kunnen dat Waldek en Simonne hun respectieve hormonen in bedwang kunnen houden?
De scene tussen die 2 was echt om te gieren van het lachen!
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Het os in ieder geval wel duidelijk dat het een tijdelijke oplossing zal worden.Caligula schreef:Zou het toch nog kunnen dat Waldek en Simonne hun respectieve hormonen in bedwang kunnen houden?
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Dat hij zich maar mooi weer voor de 100% concentreert op zijn Julia en Simonne gerust laat.
Hij is zogezegd de goede bijna ideale man.... maar ondertussen zit hij wel al aan vrouw nummer drie op korte tijd.
Hij is zogezegd de goede bijna ideale man.... maar ondertussen zit hij wel al aan vrouw nummer drie op korte tijd.
0 x
-
Lazylady
- x 435
De schrijvertjes kennende zal dit wel nog een staartje krijgen...Flower-Power schreef:Dat hij zich maar mooi weer voor de 100% concentreert op zijn Julia en Simonne gerust laat.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, dat lijkt me wel voorspelbaar.Lazylady schreef:De schrijvertjes kennende zal dit wel nog een staartje krijgen...Flower-Power schreef:Dat hij zich maar mooi weer voor de 100% concentreert op zijn Julia en Simonne gerust laat.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik betrapte mezelf erop dat ik zegde: Man trap het aub af !!!!Caligula schreef:Zou het toch nog kunnen dat Waldek en Simonne hun respectieve hormonen in bedwang kunnen houden?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

...en ik had eigenlijk verwacht dat Simonne Waldek nog een kleffe, laatste afscheidskoes zou geven...nounake schreef:Ik betrapte mezelf erop dat ik zegde: Man trap het aub af !!!!Caligula schreef:Zou het toch nog kunnen dat Waldek en Simonne hun respectieve hormonen in bedwang kunnen houden?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik ben even aan het denken geslagen (dat overkomt mij soms) en dit moet toch wel een van de slechtste scenes in Thuis geweest zijn die ik ooit heb gezien. Net of het 2 zoutpilaren waren. En dan denk je: wanneer gaat daar nu een eind aan komen voor ik onder tafel lig? Het was echt zo slecht dat het gewoon hilarisch was. 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik vond het eerder irritant omdat het zo gerekt werd. Dacht aiaiai sebiet vliegen die voor de derde keer in elkaars armen en dan is het hek helemaal van dam, maar het bleef toch uit.
0 x