Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door nounake »

martha schreef:Typisch Waldek, de binnenvetter :roll: Net zoals bij rosa in het vorige seizoen, toen hij er ook doods en stilzwijgend bijliep, zie ik hem vandaag of morgen of in de naaste toekomst tussen de soep en de patatten zeggen tegen Julia dat hij voor Simonne gekozen heeft. Bam, zomaar uit het niets. Want eerlijk gezegd : ik heb nooit geloofd in de tandem Julia-Waldek : dat waren sex buddies die op een kunstmatige manier in een relatie beland zijn :shhh:
Dat vind ik ook en trouwens Julie heeft hem gewoon "besprongen" . Ik vraag me af wat die dames in hem zien ....
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:
martha schreef:Typisch Waldek, de binnenvetter :roll: Net zoals bij rosa in het vorige seizoen, toen hij er ook doods en stilzwijgend bijliep, zie ik hem vandaag of morgen of in de naaste toekomst tussen de soep en de patatten zeggen tegen Julia dat hij voor Simonne gekozen heeft. Bam, zomaar uit het niets. Want eerlijk gezegd : ik heb nooit geloofd in de tandem Julia-Waldek : dat waren sex buddies die op een kunstmatige manier in een relatie beland zijn :shhh:
Dat vind ik ook en trouwens Julie heeft hem gewoon "besprongen" . Ik vraag me af wat die dames in hem zien ....
Niet alleen Julia! Simonne besprong hem ook zowat. Laat ons bidden dat Yvette zich wat kan inhouden :shhh: .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu denk ik wel dat de "heilige" Waldek zich bij Yvette zal kunnen inhouden... ;)
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Is Waldek dan getrouwd met Julia? Of is hij nog altijd wettelijk getrouwd met Rosa? Bigamie is alleen toepasselijk als je met 2 vrouwen zou trouwen wat ik echt niemand in Thuis en ook daarbuiten toewens. :mrgreen:
Ik bedoelde: in de veronderstelling dat Waldek moeilijk zowel Julia als Simonne levenslang als "vaste partnert" kan blijven houden zal een keuze zich vroeg of laat opdringen. That's all!
Nee, ik denk dat hij voor Simonne zou kiezen maar dat hij ongelukkig genoeg nu samen is met Julia.
En jammer genoeg is Frank dan ook nog eens zijn beste vriend. Anders zonder twijfel zou hij voor Simonne kiezen.
Ochgottekes, subiet krijg ik nog medelijden met Waldek?! :naughty:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Captain Cuckoo schreef:[

Niet alleen Julia! Simonne besprong hem ook zowat. Laat ons bidden dat Yvette zich wat kan inhouden :shhh: .
Zou ze zo wanhopig kunnen worden ? Alles kan in thuisdorp en ik bid alvast met je mee.
:-?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
lord F. schreef:
Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Is Waldek dan getrouwd met Julia? Of is hij nog altijd wettelijk getrouwd met Rosa? Bigamie is alleen toepasselijk als je met 2 vrouwen zou trouwen wat ik echt niemand in Thuis en ook daarbuiten toewens. :mrgreen:
Ik bedoelde: in de veronderstelling dat Waldek moeilijk zowel Julia als Simonne levenslang als "vaste partnert" kan blijven houden zal een keuze zich vroeg of laat opdringen. That's all!
Nee, ik denk dat hij voor Simonne zou kiezen maar dat hij ongelukkig genoeg nu samen is met Julia.
En jammer genoeg is Frank dan ook nog eens zijn beste vriend. Anders zonder twijfel zou hij voor Simonne kiezen.
Ochgottekes, subiet krijg ik nog medelijden met Waldek?! :naughty:
Dat hoeft nu ook weer niet. :mrgreen:
Maar ik zeg dus gewoon hoe het er in z'n hoofd aan toe gaat. :)
Toch wel leuk op hoeveel verschillende manieren je iemand kan bekijken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zou het toch nog kunnen dat Waldek en Simonne hun respectieve hormonen in bedwang kunnen houden?
De scene tussen die 2 was echt om te gieren van het lachen! :lol:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Zou het toch nog kunnen dat Waldek en Simonne hun respectieve hormonen in bedwang kunnen houden?
Het os in ieder geval wel duidelijk dat het een tijdelijke oplossing zal worden. ;)
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Dat hij zich maar mooi weer voor de 100% concentreert op zijn Julia en Simonne gerust laat.

Hij is zogezegd de goede bijna ideale man.... maar ondertussen zit hij wel al aan vrouw nummer drie op korte tijd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Flower-Power schreef:Dat hij zich maar mooi weer voor de 100% concentreert op zijn Julia en Simonne gerust laat.
De schrijvertjes kennende zal dit wel nog een staartje krijgen...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:
Flower-Power schreef:Dat hij zich maar mooi weer voor de 100% concentreert op zijn Julia en Simonne gerust laat.
De schrijvertjes kennende zal dit wel nog een staartje krijgen...
Ja, dat lijkt me wel voorspelbaar. ;-)
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Zou het toch nog kunnen dat Waldek en Simonne hun respectieve hormonen in bedwang kunnen houden?
Ik betrapte mezelf erop dat ik zegde: Man trap het aub af !!!!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:
Ik betrapte mezelf erop dat ik zegde: Man trap het aub af !!!!
...en ik had eigenlijk verwacht dat Simonne Waldek nog een kleffe, laatste afscheidskoes zou geven... :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik ben even aan het denken geslagen (dat overkomt mij soms) en dit moet toch wel een van de slechtste scenes in Thuis geweest zijn die ik ooit heb gezien. Net of het 2 zoutpilaren waren. En dan denk je: wanneer gaat daar nu een eind aan komen voor ik onder tafel lig? Het was echt zo slecht dat het gewoon hilarisch was. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vond het eerder irritant omdat het zo gerekt werd. Dacht aiaiai sebiet vliegen die voor de derde keer in elkaars armen en dan is het hek helemaal van dam, maar het bleef toch uit.
0 x
Plaats reactie