Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Wel als je eigen prestatie nu niet echt me dat is en je partner dat wel kan en dan nog met een man, tja...
0 x
Potentia Principatum
- Wiske
- Nog geen rang
- x 6
Haar gezicht sprak boekdelen!Captain Cuckoo schreef:Vanaf vandaag kan Ann volgens mij even geen tango meer horen zonder oprispingen van jaloezie te krijgen.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

De dans van Ann en Paulien langs de zijlijn, vond ik echt een van de grappigste momenten uit Thuis.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Was dat nu echt nodig Ann om Charité toch nog eens extra op haar plaats te zetten voor iets wat ze goed heeft gedaan (splinter vanonder Dylans nagel halen)? Ze zal u nog eens uit de miserie helpen door Sandrine van school te halen en op haar te passen 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Dat lijkt mij typisch voor een Ann-type: zo nodig altijd baasje willen spelen net omdat zij dat eigenlijk niet is.Crackers schreef:Was dat nu echt nodig Ann om Charité toch nog eens extra op haar plaats te zetten voor iets wat ze goed heeft gedaan (splinter vanonder Dylans nagel halen)? Ze zal u nog eens uit de miserie helpen door Sandrine van school te halen en op haar te passen
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Deed me denken aan de Marianne scene met Walter in seizoen éénCrackers schreef:Was dat nu echt nodig Ann om Charité toch nog eens extra op haar plaats te zetten voor iets wat ze goed heeft gedaan (splinter vanonder Dylans nagel halen)? Ze zal u nog eens uit de miserie helpen door Sandrine van school te halen en op haar te passen
In elk geval is het toch normaal da An niet wil dat de poetsvrouw voor doktor speelt.
0 x
-
ikke
- x 435
Ann had groot gelijk dat ze liet blijken dat Charité niet bevoegd is om te werken in het dokterskabinet.Crackers schreef:Was dat nu echt nodig Ann om Charité toch nog eens extra op haar plaats te zetten voor iets wat ze goed heeft gedaan (splinter vanonder Dylans nagel halen)? Ze zal u nog eens uit de miserie helpen door Sandrine van school te halen en op haar te passen
En achteraf heeft ze het er heel vriendelijk met Charité over gehad.
Ik denk dat Ann er helemaal geen punt zou hebben van gemaakt als Charité die splinter in de privé had verwijderd. Ik heb helemaal geen probleem met Ann in dit geval. Stel je voor dat je zelf bij een bevriende dokter zomaar binnenvalt en instrumenten gebruikt om een patiënt te helpen. Goed bedoeld maar helemaal fout!
Voor een keer dat Ann laat blijken dat het dokterskabinet geen openbare plaats is!
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Juridisch heeft Ann gelijk, maar menselijk zat ze er dik naast.
Punt was dat het kind snel van die pijn kon verlost worden, en dat blijkbaar Charité de enige was die daar toen iets aan wilde doen. Zij heeft geen amputatie verricht of medicatie voorgeschreven. Zij deed wat elke normale (sorry, Wendy) moeder zou gedaan hebben. In het dokterskabinet, in de privé of op straat, om het even, zij heeft het kind geholpen zonder enige noemenswaardige medische daad te stellen. Hoe luidt de beschuldiging dan?
Punt was dat het kind snel van die pijn kon verlost worden, en dat blijkbaar Charité de enige was die daar toen iets aan wilde doen. Zij heeft geen amputatie verricht of medicatie voorgeschreven. Zij deed wat elke normale (sorry, Wendy) moeder zou gedaan hebben. In het dokterskabinet, in de privé of op straat, om het even, zij heeft het kind geholpen zonder enige noemenswaardige medische daad te stellen. Hoe luidt de beschuldiging dan?
0 x
-
ikke
- x 435
Er komt geen officiële beschuldiging. Ann heeft het goed aangepakt, en Charité begreep het maar al te goed. Waarom dan hier moeilijk doen?Captain Cuckoo schreef:Juridisch heeft Ann gelijk, maar menselijk zat ze er dik naast.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik vond de eerste reactie van Ann een klein beetje hard.ikke schreef:Er komt geen officiële beschuldiging. Ann heeft het goed aangepakt, en Charité begreep het maar al te goed. Waarom dan hier moeilijk doen?Captain Cuckoo schreef:Juridisch heeft Ann gelijk, maar menselijk zat ze er dik naast.
Maar je zag ook aan Charité, zelfs nog vooraleer Ann iets gehad had, dat ze wel besefte dat ze iets gedaan had wat niet helemaal ok was.
Toen Ann daarna in de keuken met haar kwam praten, vond ik haar wel heel vriendelijk. Uiteindelijk had ze wel gelijk...
En natuurlijk was het wel goed van Charité dat ze Dylan geholpen heeft, ze had het alleen beter in de privé kunnen doen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dan was Ann misschien kwaad geworden omdat ze vreemde mensen, patiënten in de privé binnen laat. Voor sommige mensen kun je nooit goed doen 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Prieeltje
- Poster rang 1

Ik vind Ann wel wat opdringerig naar charité toe over die verpleegsteropleiding... Ze houdt precies geen rekening met Charité haar argumenten.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond dat anders wel goed van Ann, maar blijkbaar is Charité niet erg geïnteresseerd. Een beetje vreemd, het zou toch een vooruitgang betekenen voor haar.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Charité is de enige waar Ann enigszins opdringerig durft te doen. DaaromPrieeltje schreef:Ik vind Ann wel wat opdringerig naar charité toe over die verpleegsteropleiding... Ze houdt precies geen rekening met Charité haar argumenten.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Een job in de verpleging houdt ook in: weekend- en nachtwerk en onregelmatige uren.Caligula schreef:Ik vond dat anders wel goed van Ann, maar blijkbaar is Charité niet erg geïnteresseerd. Een beetje vreemd, het zou toch een vooruitgang betekenen voor haar.
Dat niet iedereen de luxe heeft om constant iemand ter beschikking te hebben om op Joseph te letten als dat nodig is, daar houdt Ann geen rekening mee.
0 x