Omdat z'n kleuren een eigen leven beginnen te krijgen.Linne schreef:Louis was niet enthousiast.
Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Toen Olijf thuiskwam en haar verzameling bladeren in de living uitstrooide had ik eigenlijk een soort dans van de zonnewende verwacht. Om maar te zeggen: wat zou in haar thee of in haar cake doen? 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hoe dat Lowie zich kan blijven concentreren terwijl er zo'n dansende en kakelende kip rondhangt is me een raadsel.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Het lijkt mij ook wel dat ze de discrepantie tussen Lowie en Olivia extra in de verf willen zetten. Zij zoekt herfstbladeren voor haar herbarium terwijl hij wiskundige formules uitdoktert voor zijn ingenieurstudie of wat hij ook studeert. De geleerde echtgenoot tegenover het simpele vrouwtje. Waar de scenaristen ermee naartoe willen is mij een raadsel.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Hopelijk neemt moeder Lena haar dochter mee naar Londen of waar ook voor een lange tijd ! Onverdraaglijk kind is dat !
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ik vind ze juist vrolijk en vooral heel optimistisch.
De wereld kan gerust wat meer Olivia's gebruiken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar, maar af en toe toch een klein beetje in toom houden?Lolplayer schreef:Ik vind ze juist vrolijk en vooral heel optimistisch.
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

Olivia zal nog veel mogen blokken. 'Canadese vlag' 'nee, nee ! de esdoorn !'
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
dat ze steeds opgefokt vrolijk is, ok dat brengt leven in het huis maar dat bemoeien altijd weer en weer is er echt teveel aan .
0 x
-
Soapseut
- x 435
De opleiding tot leerkracht lager onderwijs is niet te onderschatten, die hebben tijdens het jaar enorm veel werk.
Ik zie Olivia wel in het lager onderwijs, maar door die opleiding geraken zal zo simpel niet zijn. Ze zal moeten werken. En dat zie ik haar dan weer niet doen. Ze neemt niks ernstig.
Ik zie Olivia wel in het lager onderwijs, maar door die opleiding geraken zal zo simpel niet zijn. Ze zal moeten werken. En dat zie ik haar dan weer niet doen. Ze neemt niks ernstig.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Haar enthousiasme is natuurlijk lovenswaardig, maar hoe lang zal ze dat volhouden vanaf de dag dat leerkracht spelen gedaan is, en het plots een job wordt die niet altijd even gemakkelijk of vrolijk is?Soapseut schreef:De opleiding tot leerkracht lager onderwijs is niet te onderschatten, die hebben tijdens het jaar enorm veel werk.
0 x
-
Soapseut
- x 435
En dan moet ze nog aan die job geraken, door eerst drie jaar lang te slagen voor haar examens. Ze lijkt nooit te beseffen dat er werk bij komt kijken. Ze "speelt" inderdaad de leerkracht.
Op zich is die keuze voor haar perfect, ik zie het haar wel goed doen, maar de opleiding is veel werk. Ik hoop dat ze er in Thuis niet te luchtig overgaan, en dat het wel duidelijk wordt dat ze zal moeten werken.
Of dat ze eens toelichten waarom Olivia zo luchtig en oppervlakkig door het leven wandelt en weigert om ook maar iets serieus te nemen. Want normaal is dat niet meer te noemen...
Op zich is die keuze voor haar perfect, ik zie het haar wel goed doen, maar de opleiding is veel werk. Ik hoop dat ze er in Thuis niet te luchtig overgaan, en dat het wel duidelijk wordt dat ze zal moeten werken.
Of dat ze eens toelichten waarom Olivia zo luchtig en oppervlakkig door het leven wandelt en weigert om ook maar iets serieus te nemen. Want normaal is dat niet meer te noemen...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Niet alleen de opleiding, maar ook de eerste jaren dat ze les geeft zal ze het behoorlijk druk hebben.Soapseut schreef:Op zich is die keuze voor haar perfect, ik zie het haar wel goed doen, maar de opleiding is veel werk.
Als ze dan niet daarbovenop nog de pech heeft dat ze een aantal interims in verschillende scholen/leerjaren krijgt...
Ik denk dat Olivia zich een beetje mispakt aan haar opleiding.
Er komt wel heel wat meer bij kijken dan alleen maar 'vrolijk zijn met de kindjes'.
Ben heel benieuwd hoe dit verder evolueert.
Ze kan in plaats van druk te doen in de buurt van Lowie misschien al beginnen met haar algemene kennis een beetje bij te schaven...
0 x
-
Soapseut
- x 435
Het is nu wel duidelijk dat Olivia niks weet
Ik vraag me af hoe die ooit door het middelbaar geraakt is in gelijkaardige richtingen als Lowie en Jana.
Ze weet niet dat je een basic perspectieftekening maakt met één vluchtpunt, terwijl de leerkracht dat wel gezegd zal hebben... Ze weet niet hoe het blad van een Eik eruit ziet, en de leerkracht zal dat ook wel gezegd hebben in de les.
Die let precies nooit op. Klopt ook wel, ze luistert eigenlijk nooit naar wat haar vrienden zeggen. Niet echt in ieder geval.
Ik vrees dat die leerkracht-verhaallijn dezelfde kant op gaat als de psychologie-verhaallijn, richting vergeetput.
Ze weet niet dat je een basic perspectieftekening maakt met één vluchtpunt, terwijl de leerkracht dat wel gezegd zal hebben... Ze weet niet hoe het blad van een Eik eruit ziet, en de leerkracht zal dat ook wel gezegd hebben in de les.
Die let precies nooit op. Klopt ook wel, ze luistert eigenlijk nooit naar wat haar vrienden zeggen. Niet echt in ieder geval.
Ik vrees dat die leerkracht-verhaallijn dezelfde kant op gaat als de psychologie-verhaallijn, richting vergeetput.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het hyper-enthousiasme van Olijf werkt op niemand stimulerend, integendeel, het zou wel eens duchtig op het systeem van "Liefje" kunnen beginnen te werken.Soapseut schreef:Het is nu wel duidelijk dat Olivia niks weetIk vraag me af hoe die ooit door het middelbaar geraakt is in gelijkaardige richtingen als Lowie en Jana.
0 x