fazou schreef:ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de bedoeling is van de scenarioschrijvers. Mochten ze dat koppel willen hebben ontbinden dan was er in seizoen 19 al meer dan genoeg stof voor gegeven. Maar zelfs dan bleef Ann aan struisvogelpolitiek doen.
Ann wel, maar die zie ik Mayra ook niet zo snel verlaten. Ze zou Mayra volgens mij zowat alles vergeven om maar niet alleen achter te blijven, dat heeft ze inderdaad al ruimschoots bewezen. Ze roept nu ook hard dat ze haar eigen leven wil leiden, maar ondertussen doet ze dat eigenlijk op Mayra's manier.
En zolang het Mayra aanstaat, zal ze ook wel bij Ann blijven. Maar mocht daar ooit een haar in de boter komen (bijvoorbeeld als Marianne terug in haar eigen huis zou komen wonen - waarvoor Mayra pas bij het idee alleen al begon te steigeren), dan heb ik toch zo mijn twijfels.
Maar goed, we zullen wel zien. Ook ik begrijp regelmatig niet hoe de gedachtekronkels van de scenarioschrijvers werken. Er niet teveel over nadenken is inderdaad wel de beste tip die je kunt geven!