Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 693
x 532

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door jessie V. »

Ze zou ook naar Judith kunnen gaan, daar staat ze toch verder vanaf.
0 x
thomaaas
Nog geen rang

Bericht door thomaaas »

Sinds wanneer mag Ann beslissen wie daar komt kuisen? Is zij soms vergeten dat het huis van Marianne is?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Bon, ik heb het helemaal gehad met Ann. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:Bon, ik heb het helemaal gehad met Ann. :thumbdown:
Ik ook. Wat een verschrikking... :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ann zou beter zichzelf eens dringend naar een gedragstherapeut sturen!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:Ann zou beter zichzelf eens dringend naar een gedragstherapeut sturen!
Die zou daar geen doen meer aan zien.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Echt vreemd dat Ann omslaat van het moment dat Marianne over Nancy begint. Het ging vrij goed voordien.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ann zal van "jammeren tegen Mayra" een vast ritueel moeten maken.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Christel schreef:
ikke schreef:Bon, ik heb het helemaal gehad met Ann. :thumbdown:
Ik ook. Wat een verschrikking... :boo:
Ik nu ook. Die kent geen nuances, zelfs geen zwart/wit, die kent alleen zwart.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Echt vreemd dat Ann omslaat van het moment dat Marianne over Nancy begint. Het ging vrij goed voordien.
Omdat alles wat er voordien gezegd is, helemaal in haar straatje te pas kwam, denk ik. Maar Nancy in dienst nemen is tegen mevrouw haar zin, dus dan schiet ze maar weer uit haar krammen...
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Ik vond haar reactie gewoonweg buiten alle proportie. Maar dat koppel Ann- Mayra is sowieso erg irrationeel. En het wordt er precies niet beter op.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik het het ook gehad met Ann. En wat me stoort is dat geen enkele verhaallijn van het vorige seizoen een gevolg heeft gehad. Wat deze verhaallijn betreft, maar ik me dus ook geen illusies. Ann zal met alles wegkomen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Soapseut schreef:Ik het het ook gehad met Ann. En wat me stoort is dat geen enkele verhaallijn van het vorige seizoen een gevolg heeft gehad. Wat deze verhaallijn betreft, maar ik me dus ook geen illusies. Ann zal met alles wegkomen.
Daar heb ik toch mijn twijfels over, eigenlijk. Ik denk wel dat er een moment gaat komen waarop Ann zichzelf tegen komt.

Mayra heeft zo'n invloed op haar, dat haar houding tegenover haar moeder gewoon compleet veranderd is. Ann is vroeger nooit zo agressief en onredelijk geweest, en is van het ene uiterste naar het andere gegaan. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat Ann vroeger zelf ooit overwogen heeft om haar moeder uit huis te jagen via een rechtszaak, of om haar zo "uit te kotsen" zoals ze nu doet. En dat alles onder de goedkeuring en aanmoediging van Mayra natuurlijk, want die stond Ann gisteren ook weer te supporteren in haar boze bui, en vervolgens stilletjes te grijnzen.

Maar Ann staat er blijkbaar geen moment bij stil dat de houding van Mayra tegenover heel die toestand, een heleboel zegt over haar karakter. Nu houdt ze nog van Ann (en dat grote huis met mooi atelier), maar wat als dat ooit wegvalt of omslaat? Dan mag ook Ann zich vasthouden aan de takken van de bomen, denk ik zo. De vraag is alleen of, - en zo ja, wanneer - Ann bij zinnen komt...
Laatst gewijzigd door Christel op vr 16 okt 2015, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Christel schreef:
Soapseut schreef:Maar Ann staat er blijkbaar geen moment bij stil dat de houding van Mayra tegenover Marianne, een heleboel zegt over haar karakter. Nu houdt ze nog van Ann (en dat grote huis met mooi atelier), maar wat als dat ooit wegvalt of omslaat? Dan mag ook Ann zich vasthouden aan de takken van de bomen, denk ik zo...
Ik hoop dat je op dat vlak geljk hebt, dat ze zo'n wending zit aan te komen. Want Ann werkt me danig op de zenuwen...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: Maar Ann staat er blijkbaar geen moment bij stil dat de houding van Mayra tegenover Marianne, een heleboel zegt over haar karakter. Nu houdt ze nog van Ann (en dat grote huis met mooi atelier), maar wat als dat ooit wegvalt of omslaat? Dan mag ook Ann zich vasthouden aan de takken van de bomen, denk ik zo...
Hopelijk staan er op dat moment dan effectief bomen in haar nabijheid, waar ze zich kan aan vastklampen. :mrgreen:
0 x
Gesloten