Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Ja, maar als ik de keren moet optellen dat die twee mekaar niet meer konden of wilden zien en dat gedurende jaren dat wordt dan heus wel indrukwekkend. Komt wel goed (het beroemde Thuis-cliché).
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Iedereen, dus ook Ann, had verwacht dat de thuiskomst van Marianne voor loodzware spanning zou zorgen bij de dartele dames. Dat Marianne koudweg het huis met zijn goede en slechte herinneringen achter zich zou laten had niemand, en zeker Ann niet verwacht. Schaakmat, Anneke!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm...schaak mss, maar schaakmat zou ik nog niet meteen zeggen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik acht het volledig uitgesloten dat Ann met Marianne zou kunnen concurreren inzake taktische geslepenheidCaligula schreef:Hmm...schaak mss, maar schaakmat zou ik nog niet meteen zeggen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, zeker niet maar als ze haar gedaante van geslagen hondje aanneemt (wat voor haar niet echt moeilijk is) gaat Marianne daar aan kunnen weerstaan?
0 x
Potentia Principatum
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Tegen Tom staan blèren dat mama niet met haar wil praten kan ze wel maar tegen Nancy toegeven dat ze ongelijk had was te moeilijk. Op dat moment kwam de ware aard van het beestje toch weer naar boven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, ons Anneke heeft het nog maar eens zwaar hé. Vooral dat ze ook nog zit met lieve vriendin Mayra die daar steeds maar vrolijker rondhuppelt.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Idd en dan die arrogante toon van we willen u hier niet meer. Ze denkt werkelijk dat heel het huis van haar is samen met Mayra.heidiw schreef:Tegen Tom staan blèren dat mama niet met haar wil praten kan ze wel maar tegen Nancy toegeven dat ze ongelijk had was te moeilijk. Op dat moment kwam de ware aard van het beestje toch weer naar boven.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Misschien wel ja , maar Nancy moet toch haar plaats weten en zo tegen uw werkgever uithalen , nee, dat kan niet . Trouwens zij is gewoon weggebleven zonder iets te laten weten ; hoeveel ik ook het gedrag van Ann tegenover Marianne afkeur, ivm nancy kan ik haar geen ongelijk geven .
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat ze haar plaats moet kunnen daar heb je gelijk in maar Nancy dacht dat ze weer voor Marianne ging werken en niet voor Ann want ze kon trouwens ook niet weten dat Marianne bij William ingetrokken is.nounake schreef:Misschien wel ja , maar Nancy moet toch haar plaats weten en zo tegen uw werkgever uithalen , nee, dat kan niet . Trouwens zij is gewoon weggebleven zonder iets te laten weten ; hoeveel ik ook het gedrag van Ann tegenover Marianne afkeur, ivm nancy kan ik haar geen ongelijk geven .
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Daar ben ik het 100% mee eens! Ze had natuurlijk gelijk met een andere kuisvrouw te zoeken omdat ze de streken en vrijheden van Nancy beu zijn maar ze had het vriendelijker kunnen zeggen. Het lijkt wel alsof ze zich beter wil voelen door uit de hoogte te doen tegen mensen die (in haar ogen) minder zijn dan haar. Zwak Anneke, zwak!heidiw schreef:Tegen Tom staan blèren dat mama niet met haar wil praten kan ze wel maar tegen Nancy toegeven dat ze ongelijk had was te moeilijk. Op dat moment kwam de ware aard van het beestje toch weer naar boven.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Op mij kwam het een beetje over alsof ze het Nancy bijna kwalijk nam dat die achter Marianne is blijven staan. Misschien wringt daar de schoen wel? Want eigenlijk is het ook wel een beetje triest, hè? Nancy was in 1 vinger meer begaan met Marianne, dan Ann in haar hele hand. Hun band is momenteel eigenlijk 10x beter dan de band tussen moeder en dochter.
Maar het siert Ann niet, vind ik, om Nancy op zo'n manier aan de kant te trappen. Ze had het op z'n minst wat vriendelijker en fatsoenlijker aan kunnen brengen. Dat had haar spijtbetuiging tegenover Marianne trouwens ook wat extra kracht bijgezet.
Het huis runnen alsof het allemaal van haar is, doet dat absoluut niet...
Maar het siert Ann niet, vind ik, om Nancy op zo'n manier aan de kant te trappen. Ze had het op z'n minst wat vriendelijker en fatsoenlijker aan kunnen brengen. Dat had haar spijtbetuiging tegenover Marianne trouwens ook wat extra kracht bijgezet.
Het huis runnen alsof het allemaal van haar is, doet dat absoluut niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Maar dat is toch wat ze wilde, Marianne het huis uit? Zoals ze vorig seizoen tegen haar tekeer is gegaan is het vreemd dat Marianne er überhaupt nog mee wilde praten. Tja Anneke, schuldgevoel is a bitch...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ann is niet de werkgever van Nancy.nounake schreef:Misschien wel ja , maar Nancy moet toch haar plaats weten en zo tegen uw werkgever uithalen , nee, dat kan niet . Trouwens zij is gewoon weggebleven zonder iets te laten weten ; hoeveel ik ook het gedrag van Ann tegenover Marianne afkeur, ivm nancy kan ik haar geen ongelijk geven .
Het was dan ook niet aan haar om te zeggen dat Nancy daar niet meer welkom is.
Dat zeker! Als Marianne hoort hoe Nancy behandeld is, dan zal dit niet in het voordeel van Ann spelen...Christel schreef:Ze had het op z'n minst wat vriendelijker en fatsoenlijker aan kunnen brengen. Dat had haar spijtbetuiging tegenover Marianne trouwens ook wat extra kracht bijgezet.
Maar Ann denkt dat ze achteraf met lieve woordjes ALLES kan oplossen. Dit is nog maar eens haar zoveelste domme zet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vraag ik me echt af... Zoals in het topic van Marianne al aangegeven werd, heeft Ann de aversie van Mayra tegenover Marianne gewoon overgenomen, lijkt het wel. Ze roept en tiert van zich af, maar op het moment dat het Marianne uiteindelijk teveel wordt en ze haar dochter achter zich laat, staat Ann daar wel in elkaar te krimpen van ellende.Renée schreef:Maar dat is toch wat ze wilde, Marianne het huis uit?
Dat was zo toen Marianne uiteindelijk met Geert naar de overkant verhuisde, en ook nu weer, nu ze Ann vaarwel zei.
Er had bijna geen groter contrast kunnen zijn dan Ann & Sandrine Sr. tegenover Marianne vroeger, en Ann & Mayra tegenover Marianne nu. In het eerste geval leefden ze in volledige harmonie onder 1 dak, terwijl het in 't tweede geval zodanig haat en nijd is, dat ze het zelfs tot in de rechtbank moesten uitvechten.
Hoewel het natuurlijk niet Mayra's verantwoordelijkheid is hoe Ann daarmee omspringt, wil het volgens mij wel wat zeggen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..