Tenzij je al een ervaren moordenaar bent zie ik een moord nog niet zo rap à l'improviste uitgevoerd worden.
Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Maar de moord *moet* toch wel vooraf gepland zijn? Anders ga je toch niet met één hak met een domme briefopener iemand doodsteken om dan direct erna een gezamenlijk toneeltje op te voeren met William dat het Marianne was die Geert neergestoken heeft?
Tenzij je al een ervaren moordenaar bent zie ik een moord nog niet zo rap à l'improviste uitgevoerd worden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Wat Helène ook wou doen met Geert, het was zeker niet op deze manier. Dit was een paniekerige reactie die (voorlopig) goed is afgelopen voor haar. Maar zo was het idd zeker niet gepland.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik veronderstel dat Hélène altijd van plan is geweest om Geert het hoekje om te helpen, maar inderdaad, het moest nu nog niet gebeuren... en aangezien Geert nog altijd dokter was, had ze wellicht wel iets gevonden in zijn voorraad om het op een natuurlijke dood te laten lijken.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Daar ga ik ook van uit.annekeHU schreef:Ik veronderstel dat Hélène altijd van plan is geweest om Geert het hoekje om te helpen, maar inderdaad, het moest nu nog niet gebeuren... en aangezien Geert nog altijd dokter was, had ze wellicht wel iets gevonden in zijn voorraad om het op een natuurlijke dood te laten lijken.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar je moet toch wel op de hoogte zijn hoe je iemand met één steek van een briefopener kan vermoorden? 
Moest ik dat moeten doen, ik zou wellicht meerdere steken nodig hebben (en dan was hij wellicht nog niet dood).
Moest ik dat moeten doen, ik zou wellicht meerdere steken nodig hebben (en dan was hij wellicht nog niet dood).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel...een "lucky stroke" mss? Maar gepland was het idd zeker niet.lord F. schreef:Maar je moet toch wel op de hoogte zijn hoe je iemand met één steek van een briefopener kan vermoorden?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar het was in ieder geval wel de bedoeling.Caligula schreef:Wel...een "lucky stroke" mss? Maar gepland was het idd zeker niet.lord F. schreef:Maar je moet toch wel op de hoogte zijn hoe je iemand met één steek van een briefopener kan vermoorden?
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Mss was het de bedoeling om Marianne neer te steken en niet Geert. Mss was Geert in de baan van de steek gekomen waardoor de moordpoging tav Marianne eigenlijk onvrijwillige doodslag tav Geert was.
Geerts door is sowieso niet gepland, althans op dat moment toch niet. Een oplichtster maakt je nog niet tot een moordenaar. Ze kan op dit moment haar emoties niet de baas, ook William worstelt daarmee blijkbaar.
Geerts door is sowieso niet gepland, althans op dat moment toch niet. Een oplichtster maakt je nog niet tot een moordenaar. Ze kan op dit moment haar emoties niet de baas, ook William worstelt daarmee blijkbaar.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En waarom zou ze Marianne willen vermoorden?Frazer schreef:Mss was het de bedoeling om Marianne neer te steken en niet Geert. Mss was Geert in de baan van de steek gekomen waardoor de moordpoging tav Marianne eigenlijk onvrijwillige doodslag tav Geert was.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel ik kan me voorstellen dat ze daar aan het vechten waren (Helène en Marianne) om die GSM te bemachtigen en dat Helène die briefopener gegrabbeld heeft en dat Geert daar is tussen komen staan en plof....
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Onweerstaanbare dwang, een moment van pure woede. Dat mens heeft al genoeg het bloed van onder haar en Geerts nagels gehaald?lord F. schreef:En waarom zou ze Marianne willen vermoorden?Frazer schreef:Mss was het de bedoeling om Marianne neer te steken en niet Geert. Mss was Geert in de baan van de steek gekomen waardoor de moordpoging tav Marianne eigenlijk onvrijwillige doodslag tav Geert was.
Geerts door is sowieso niet gepland, althans op dat moment toch niet. Een oplichtster maakt je nog niet tot een moordenaar. Ze kan op dit moment haar emoties niet de baas, ook William worstelt daarmee blijkbaar.Ik denk dat je niet goed oplet.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Waarschijnlijk ook omdat Marianne erachter was dat ze werkelijk er een minnaar op na hield en dit alles ging uitkomen als Marianne werkelijk de gsm aan Geert ging laten zien.Frazer schreef:lord F. schreef:En waarom zou ze Marianne willen vermoorden?Frazer schreef:Mss was het de bedoeling om Marianne neer te steken en niet Geert. Mss was Geert in de baan van de steek gekomen waardoor de moordpoging tav Marianne eigenlijk onvrijwillige doodslag tav Geert was.
Geerts door is sowieso niet gepland, althans op dat moment toch niet. Een oplichtster maakt je nog niet tot een moordenaar. Ze kan op dit moment haar emoties niet de baas, ook William worstelt daarmee blijkbaar.Ik denk dat je niet goed oplet.
Onweerstaanbare dwang, een moment van pure woede. Dat mens heeft al genoeg het bloed van onder haar en Geerts nagels gehaald?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Mafklapper is het wel! Ze weet de boel wel te verdraaien. Dramaqueen bij uitstek... benieuwd hoelang dit theaterstukje gaat duren.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Leo
- x 435
Heb ik toch weer fantastisch gezien...Leo schreef:Als je het ganse gebeuren bekijkt,... ik had eerst ook zoiets dat Marianne onschuldig was, maar is ze dat wel ??? In haar verklaringen aan de politie zegt ze dat Geert tussen haar en Helene kwam te staan daar Helene haar wou doden. Geert ligt uiterst links op de grond, de twee dames rechts. Marianne kent de spreekkamer door den door dus wist zeker waar de briefopener lag. En ze zit rechts naast Geert, hoe kan dat als hij tussen de 2 in kwam te staan ? Vreemd. Op een avond denken we eindelijk Henri te zien te krijgen als bij Helene word aangebeld. Maar ze steekt rouwkaarsen aan, bizar want Henri van wie we denken dat het de kersverse echtgenoot is van Marianne zou de moord gezien hebben, dan weet hij ook dat Helene de moord pleegde en zij steekt rouwkaarsen aan ??? Morbide humor ? Is Henri geen totaal nieuw personage ?? Of Is Marianne deze keer wel schuldig, en verkeerd ze in psychische shock van haar eigen daad, hoor je wel meer van daders. Bovendien was haar nachtmerrie zeer vreemd... Helene is niet zuiver op de graad en er is een drang naar het geld van Geert ... ik denk persoonlijk dat me Marianne een hele poos niet meer gaan zien. Levenslang. En misschien vrij onder voorwaarden. De gsm weggooien: Helene haar berichten zouden haar verraden hebben inzake oplichting ??? De dood van Geert komt haar goed uit, ze zal wachten tot de Notaris. Ik betwijfel of William er iets mee te maken heeft... Enfin mijn gedacht. Hopelijk komt ze toch snel vrij want zonder Marianne de ijzeren tante is het niet hetzelfde, herinner de periode dat Eddy in de gevangenis zat... alles is mogelijk...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Niet te hard van stapel lopen! Thuis heeft zo van die heeeeeel rekbare wendingen.Leo schreef:Heb ik toch weer fantastisch gezien...
0 x
Potentia Principatum