Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door Thuisforum »

Nieuw personage, nieuw topic. ;)
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Hélène Symons-Van Damme (Camilia Blereau)

Bericht door Sans »

Eentje met de nodige pit.. :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Laat ons hopen dat ze nog bijdraait...
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik denk het wel.. Het verlies is gewoon nog te pijnlijk en ze zoekt een zondebok.. en dat is Judith (en ook een beetje Tom) want zij is z'n ex.. Als moeder neem je het op voor je eigen kind é. Ze is meer het type a la Marianne dus dat beloofd wel. :) Trouwens als ze ontdekt dat Mayra een kind draagt van Kurt dan kan het wel is akelig worden..
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Waarom noemt ze Symons-Van Damme? Ik dacht dat vroeger als een vrouw trouwde zij de naam van haar echtgenoot aannam, en dan daarachter eventueel haar eigen naam? Dan had het toch Van Damme-Symons moeten zijn?
Moderator bericht:
De topic-titel is aangepast...
Ze heet trouwens Van Damme-Symons... ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik ben positief verrast door haar eerste verschijning. Ze deed dat goed en dat ze nogal negatief doet tegen Judith en Tom valt in haar situatie wel te begrijpen, net zoals ze wil dat Judith op de rouwbrief staat en ze een kerkelijke dienst wil. Schoonmoeders kennende valt deze eigenlijk nog best mee :razz:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Crackers schreef:Schoonmoeders kennende valt deze eigenlijk nog best mee :razz:
Hoeveel ken je er dan eigelijk?
Maar idd, deze valt nog wel mee. Ze wil gewoon het beste wat ze nog kan doen voor haar zoon.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Deze vrouw heeft pas haar enig kind, haar zoon verloren en hoe ! Dat moet de hel zijn een moeder.
Judith had de rijpheid kunnen tonen om niet te zeuren over haar naam op de rouwbrief.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door zanacht »

Bij haar is eigen kind, schoon kind en met zo'n schoonmoeder valt er dan wel moeilijk te praten en in Judith haar geval is het dan nog wel haar ex-schoonmoeder en net haar zoon verloren. Allez, Tommeke krijgt ook nog eens de schuld. Ik ben wel benieuwd welke rol ze gaat spelen als ze het allemaal te weten komt van Waldek en Mayra met haar zwangerschap want zo te zien zou ik niet graag in hun schoenen staan.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Goh, ik vond niet dat Judith overdreef met niet op de rouwbrief te willen staan.
Hij heeft haar meerdere keren bedrogen, heeft nog andere relaties gehad sinds hun scheiding. Beide levens zijn voortgegaan.
Wat zouden ze dan als beschrijving op de doodsbrief gezet hebben: 'zijn ex-vrouw'? Gezien de schoonmama zo gelovig is zal die ex er wel afgemoeten hebben voor de kerkelijke dienst en voor ze het weet zou iedereen denken dat ze weer samen waren terwijl ze een nieuw leven heeft met Tom.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad niet zo vreemd dat Judith haar naam niet op de rouwbrief wilde, dat zou ook maar vreemd zijn.
Misschien had Judith dat wel op een andere manier aan kunnen brengen. Eens rustig met haar ex-schoonmoeder gaan zitten bijvoorbeeld, en haar op een kalme manier uitleggen dat zowel haar leven als dat van Kurt al lang verder is gegaan.
Maar goed, nerveuze springveer Judith is niet het type dat rustig de dingen uitlegt, en Hélène was gisteren ook (nog) niet echt voor rede vatbaar. Maar even afwachten waar dit naartoe gaat dus, misschien dat ze wel wat bijdraait na verloop van tijd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat je bij personen als Hélene af en toe wel zo'n toon aan moet slaan. Niet luisteren naar wat de ander zegt, overschreeuwen en doordrammen met je eigen bazige verhaal. En op wat voor toon. Dat is Hélene.
Kurt zijn overspelige gedrag af doen al "niet waar". Nou kun ze wel verdriet hebben om het verlies van je zoon, maar dat rechtvaardigt niet haar bazige drammerige gedrag. Tenslotte heeft Judith ook verdriet en maakt zich ook zorgen over haar kinderen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Kurt zijn overspelige gedrag af doen al "niet waar".
Zelfs de verkrachting is "niet waar".
0 x
NF07
Nog geen rang

Bericht door NF07 »

Waarom worden zij en die Lena als 'nieuwe personages' gezien? Ik heb ook gehoord dat ze er beiden voor een langere periode in zouden zitten, maar ze hebben elks een aflevering of 5 gedaan en sindsdien zijn ze spoorloos. Echt 'regular' kunde da nu toch ni noemen he? Eerder een heel kleine nevenrol.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, als hare Kurt is begraven is haar rol eigelijk uitgespeeld, tenzij als oma van Emma en Stan. Dat gaat niet zo zwaar wegen denk ik.
Wat Lena betreft, die wacht op Jens hé. :lol:
0 x
Potentia Principatum
Gesloten