Wie heeft Geert gedood?

Lazylady
x 435

Re: Wie heeft Geert gedood?

Bericht door Lazylady »

Captain Cuckoo schreef:Op de manier waarop Marianne vlak na de moord op Geert de briefopener vast had, kon zij hem onmogelijk in de buik gestoken hebben, edelachtbare. Als bewijs wil ik verwijzen naar de talrijke YouTube filmpjes over het incident.
Interessant. Kun je er hier een paar plaatsen? (Mag wel denk ik, want niet offtopic?)
Moderator bericht:
Dit is inderdaad niet echt offtopic, maar vermits die filmpjes waarschijnlijk een aanzet zijn tot speculatie,
zou het toch beter zijn als dit in 1 van de speculatie-topics geplaatst wordt.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:
Captain Cuckoo schreef:Op de manier waarop Marianne vlak na de moord op Geert de briefopener vast had, kon zij hem onmogelijk in de buik gestoken hebben, edelachtbare. Als bewijs wil ik verwijzen naar de talrijke YouTube filmpjes over het incident.
Interessant. Kun je er hier een paar plaatsen? (Mag wel denk ik, want niet offtopic?)
Ja maar we hebben enkel de nasleep van het incident gezien hebben. Ondertussen kan ze die briefopener terug uit hem gehaald hebben en daarbij de manier van vasthouden veranderd hebben. :character-oldtimer:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als dat zo is heeft ons Sandrientje al heel wat meegemaakt hé. Ze heeft haar oma en een van haar multipele moeders van de trap zien donderen en nu dit...Dat meiske moet echt uit beton gegoten zijn!
Voor de rest vrees ik dat we goed zijn voor enkele tientallen episodes...
0 x
Potentia Principatum
katelijn
Nog geen rang

Bericht door katelijn »

die selfie was er omdat marianne dan kon zien welke code er moest ingetoetst worden om de berichten van helene te kunnen lezen, zijnde 0000, voor de rest zie ik voorlopig geen verband met bewijsvoering naar de de dood van geert.
de verhaallijn doet wat denken aan de moord op de "vader" van femke, we zien niets en maar gissen,
Dat het marianne niet is staat als een paal boven water, waarschijnlijk helene, maar HOE IS HET GEBEURD, en hoe komt de waarheid aan het licht, en hoe worden helene en henri ontmaskerd, dit staat te gebeuren in volgende afleveringen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

katelijn schreef:dit staat te gebeuren in volgende afleveringen.
Tja, en vele,vele afleveringen denk ik...
0 x
Potentia Principatum
Gesloten