Hé,hé!Lazylady schreef:Ach, gewoon de zoveelste vent met bindingsangst...

Maar dat er iets is met die Toon,dat is duidelijk en dat zal ook wel tevoorschijn komen zeker? Niet zuiver op de graat denk ik.
Hé,hé!Lazylady schreef:Ach, gewoon de zoveelste vent met bindingsangst...
Helemaal mijn gedachtLazylady schreef:Ach, gewoon de zoveelste vent met bindingsangst... Het is allemaal leuk tot wanneer de vrouwtjes meer willen.
Hij in ieder geval. En hij laat het dan ook nog op Facebook zetten dat hij een (fictieve) relatie heeft met Jana.Kwast schreef:Beetje jammer dat hij zich voor Jana haar kar laat spannen. Zijn die twee niet een beetje te oud voor dit soort spelletjes?
Nee,idd in de tijd ging hij vrolijk met Peggy mee om Marianne te pesten. Echt volwassen is hij niet, maar wie wel in Thuis?Nickos schreef:Wauw! niet te geloven dat een volwassen persoon meegaat in zo'n kinderachtig gedoe. Een relatie faken (inclusief op facebook) is toch iets dat je normaal niet meer doet wanneer je de leeftijd van 16 voorbij bent? Maar het is natuurlijk niet de eerste keer dat Toon zich gedraagt als een 16 jarige.
Ik heb daar ook even aan gedacht ....Captain Cuckoo schreef:Mij lijkt het dat Toon faket dat hij tevreden is zonder relatie. Geloofwaardiger is zelfs dat die keer toen hij "even" uit de kast kwam, achteraf zal blijken dat het uiteindelijk helemaal niet om te lachen was, zoals hij achteraf snel beweerde.
Wat is er beter om in dat geval de aandacht af te leiden van zijn macho-reputatie, dan een relatie met iemand die zelf voorstelt dat het niet echt is?
Juist, maar niet in Thuis hé. In RL zou je idd zeggen: wat een onnozele bietekwiet.lord F. schreef:Enorm vergezocht zelfs.
Wie zegt dat er geen verband is tussen wat ik net schreef en de aanleiding tot haar wanhoopsdaad? Zoals ik hier net boven las: we hebben het over een situatie in Thuis.ranske schreef:In zijn kastje bij de Kabouters hing de foto van een vrouw die zelfmoord pleegde. Zijn grote liefde en hij heeft haar eerste poging kunnen beletten de andere keer kwam hij te laat. Dat was hard en wie weet of zijn gedrag daarmee nog te maken heeft.