Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:Ach, gewoon de zoveelste vent met bindingsangst...
Hé,hé! :angel:
Maar dat er iets is met die Toon,dat is duidelijk en dat zal ook wel tevoorschijn komen zeker? Niet zuiver op de graat denk ik.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Lazylady schreef:Ach, gewoon de zoveelste vent met bindingsangst... Het is allemaal leuk tot wanneer de vrouwtjes meer willen.
Helemaal mijn gedacht ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Beetje jammer dat hij zich voor Jana haar kar laat spannen. Zijn die twee niet een beetje te oud voor dit soort spelletjes?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Beetje jammer dat hij zich voor Jana haar kar laat spannen. Zijn die twee niet een beetje te oud voor dit soort spelletjes?
Hij in ieder geval. En hij laat het dan ook nog op Facebook zetten dat hij een (fictieve) relatie heeft met Jana.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik hoop dat zowel Jana als Toon beide tot de conclusie komen, dat ze het samen nog niet zo slecht hebben.... en dat er uit hun spelletjes iets " echt" voortkomt..
Ik zie Jana liever met Toon dan met Lowie... maar dat is mijn persoonlijke mening!
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Wauw! niet te geloven dat een volwassen persoon meegaat in zo'n kinderachtig gedoe. Een relatie faken (inclusief op facebook) is toch iets dat je normaal niet meer doet wanneer je de leeftijd van 16 voorbij bent? Maar het is natuurlijk niet de eerste keer dat Toon zich gedraagt als een 16 jarige.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nickos schreef:Wauw! niet te geloven dat een volwassen persoon meegaat in zo'n kinderachtig gedoe. Een relatie faken (inclusief op facebook) is toch iets dat je normaal niet meer doet wanneer je de leeftijd van 16 voorbij bent? Maar het is natuurlijk niet de eerste keer dat Toon zich gedraagt als een 16 jarige.
Nee,idd in de tijd ging hij vrolijk met Peggy mee om Marianne te pesten. Echt volwassen is hij niet, maar wie wel in Thuis?
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Yvette, onze cafévrouw ?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Mij lijkt het dat Toon faket dat hij tevreden is zonder relatie. Geloofwaardiger is zelfs dat die keer toen hij "even" uit de kast kwam, achteraf zal blijken dat het uiteindelijk helemaal niet om te lachen was, zoals hij achteraf snel beweerde.
Wat is er beter om in dat geval de aandacht af te leiden van zijn macho-reputatie, dan een relatie met iemand die zelf voorstelt dat het niet echt is?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat zou ik er nu toch wel over vinden. :thumbdown:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Enorm vergezocht zelfs.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

In zijn kastje bij de Kabouters hing de foto van een vrouw die zelfmoord pleegde. Zijn grote liefde en hij heeft haar eerste poging kunnen beletten de andere keer kwam hij te laat. Dat was hard en wie weet of zijn gedrag daarmee nog te maken heeft.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Captain Cuckoo schreef:Mij lijkt het dat Toon faket dat hij tevreden is zonder relatie. Geloofwaardiger is zelfs dat die keer toen hij "even" uit de kast kwam, achteraf zal blijken dat het uiteindelijk helemaal niet om te lachen was, zoals hij achteraf snel beweerde.
Wat is er beter om in dat geval de aandacht af te leiden van zijn macho-reputatie, dan een relatie met iemand die zelf voorstelt dat het niet echt is?
Ik heb daar ook even aan gedacht ....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Enorm vergezocht zelfs.
Juist, maar niet in Thuis hé. In RL zou je idd zeggen: wat een onnozele bietekwiet.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

ranske schreef:In zijn kastje bij de Kabouters hing de foto van een vrouw die zelfmoord pleegde. Zijn grote liefde en hij heeft haar eerste poging kunnen beletten de andere keer kwam hij te laat. Dat was hard en wie weet of zijn gedrag daarmee nog te maken heeft.
Wie zegt dat er geen verband is tussen wat ik net schreef en de aanleiding tot haar wanhoopsdaad? Zoals ik hier net boven las: we hebben het over een situatie in Thuis.
Het zou mij trouwens niet verbazen als de scenaristen die zelfmoord van zijn toenmalige vriendin niet verder in het verhaal zouden linken aan iets of iemand. Om het personage Toon meer te verduidelijken bijvoorbeeld.
0 x
Gesloten