Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door satine »

Dat zou eigenlijk wel de omgedraaide wereld zijn: David is Mayra haar vader.
Ik zou het logischer vinden dat zij en Ann de feestdagen met David doorbrengen en voor Marianne een hotelletje zoeken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Dat zou eigenlijk wel de omgedraaide wereld zijn: David is Mayra haar vader.
Ik zou het logischer vinden dat zij en Ann de feestdagen met David doorbrengen en voor Marianne een hotelletje zoeken.

Ik heb er al een gevonden voor Marianne: La casa nera= het zwarte huis! Helemaal op het einde van het eiland. :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
satine schreef:En welke Walter? :razz:
Wat bedoel je? Ik herinner me een Walter Frans maar dat is dan wel heel lang geleden.
Ik herinner me ook nog een Walter De Decker, maar dat is nog langer geleden en die is helaas overleden.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
satine schreef:Dat zou eigenlijk wel de omgedraaide wereld zijn: David is Mayra haar vader.

Ik heb er al een gevonden voor Marianne: La casa nera= het zwarte huis! Helemaal op het einde van het eiland. :lol:
La casa negra zeker? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:a casa negra zeker? ;)
In het zuid-amerikaans laten ze de "g" vallen, dus wordt het "casa nera". Ja,vergeef me maar ik leer nu Zuid-Amerikaans spaans!
Hoe dan ook, het huisje op het einde van het eiland stands! David kan daar toch gemakkelijk naar toe rijden met zijn 4X4?
Wat ik eigelijk eenvoudig wil zeggen is dat Ann-Mayra en Sandrine gewoon eens even tesamen en alleen willen zijn ver van alle Thuis-problemen maar mama Marianne ziet dat kennelijk niet zo.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
lord F. schreef:a casa negra zeker? ;)
In het zuid-amerikaans laten ze de "g" vallen, dus wordt het "casa nera". Ja,vergeef me maar ik leer nu Zuid-Amerikaans spaans!
Hoe dan ook, het huisje op het einde van het eiland stands! David kan daar toch gemakkelijk naar toe rijden met zijn 4X4?
Wat ik eigelijk eenvoudig wil zeggen is dat Ann-Mayra en Sandrine gewoon eens even tesamen en alleen willen zijn ver van alle Thuis-problemen maar mama Marianne ziet dat kennelijk niet zo.
Kaapverdië ligt wel niet in Zuid-Amerika. En ze spreken daar geen Spaans, maar Portugees.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Kaapverdië ligt wel niet in Zuid-Amerika. En ze spreken daar geen Spaans, maar Portugees.
Dat is waar, maar mss is het Kaapverdisch Portugees ook wel een beetje verschillend net zoals het Braziliaans Portugees.
Hoe dan ook,we zitten hier wel met drama-queen Marianne die maar niet kan of wil begrijpen dat Ann-Mayra er eens lekker tussenuit willen voor een paar weken. Nee,hoor Marianne heeft andere plannen en zal weer eens tegen iedereen haar wil doordrijven zonder enige bekommernis voor haar dochter en haar vriendin. Toch wel een prachtig vrouwmens,niet?
Ik zie Anneke al weer zwichten zoals ze altijd gedaan heeft.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ann en Mayra zullen hun eigen gang gaan eens ze in Kaapverdië zijn, let maar op!
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

ikke schreef:Ann en Mayra zullen hun eigen gang gaan eens ze in Kaapverdië zijn, let maar op!
Dat is dan ook hun volste recht. ;)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

zanacht schreef:
ikke schreef:Ann en Mayra zullen hun eigen gang gaan eens ze in Kaapverdië zijn, let maar op!
Dat is dan ook hun volste recht. ;)
Denk niet dat er dat iemand van de forummers in twijfel trekt; 'k Zou zelfs meer durven zeggen; zelfs Marianne zal/gaat daarmee akkoord gaan.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:'k Zou zelfs meer durven zeggen; zelfs Marianne zal/gaat daarmee akkoord gaan.
Ho,ho, dat weet ik nog zo niet.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ann heeft door dat er maar één mogelijkheid meer is...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Niet gemakkelijk hé. Psychische onbekwaamheid moet vastgesteld worden. Wie gaat dat doen?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Wij met z'n allen! En Marianne en Ann gaan ons daarbij helpen! :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Wij met z'n allen! En Marianne en Ann gaan ons daarbij helpen! :mrgreen:
Dat is natuurlijk goed,maar niet echt relevant. Om iemand te collokeren is er iets meer nodig. En Ann kan toch moeilijk Geert inschakelen :lol: !
0 x
Potentia Principatum
Gesloten