Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door satine »

zanacht schreef: Sandrientje weet op de duur ook niet meer wat er gaande is. Voor dit kind vind ik dit geen gezonde situatie meer.
Dat heb ik ook al vaak gedacht. En mij afgevraagd wanneer er eens met Sandrine rekening gaat gehouden worden.

Ben benieuwd wat Ann straks van het 'feestje' voor Sandrine gaat denken. ;)
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Sandrientje is nu eenmaal afgegeven aan Ann. De laatste tijd had ze het dus wat geruster, evenwichtiger met haar 2 mama's en de oma. Dat is wat een kind nodig heeft. Peggy en Rosa zijn onuitstaanbaar als ze zich in die
kliniek ineens terug aan dat kind vertonen. Die denken alleen aan zichzelf. Dat kindje heeft ook de leeftijd stilaan dat ze heel goed ziet hoe er aan haar getrokken wordt. Dat is zeer verwarrend en een kind heeftstabiliteit nodig. Rosa en Peggy hoeven voor mij niet totaal uit haar leven te verdwijnen maar trop is trop. Ze moeten veel meer op de achtergrond
blijven maar staan alsmaar weer op HUN recht en het gaat in heel deze ruzies nooit om het belang van Sandrientje zelf. Geen van allen daar denkt aan enige continuïteit die zo een kind nodig heeft. Dit denk ik hier al van in het begin.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ann is wat ze steeds is geweest een natte dweil, een schotelvod waar iedereen mee veegt , of het nu haar moeder of Mayra , Peggy of Rosa is .
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

nounake schreef:Ann is wat ze steeds is geweest een natte dweil, een schotelvod waar iedereen mee veegt , of het nu haar moeder of Mayra , Peggy of Rosa is .
:lol: :lol: :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ann heeft al heel haar leven voor iedereen gebogen, moet dat meiske nu toch wel veel rugpijn hebben! :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

zanacht schreef:Anneke zal nog maar eens toegeven dat Peggy bij Sandrine op bezoek mag komen. :crazy:
Wat ze niet goed beseft is dat ze aan Peggy haar vinger geeft dat ze weer heel haar arm wilt. Het zal niet lang duren of ze zal wel weer bezoekjes willen. Ann kan haar echt niet aan haar woord houden en dit heeft ze al meerdere keren bewezen want hoe vaak heeft ze al niet gezegd dat Sandrine niet meer mag komen en telkens laat ze het weer toe, Sandrientje weet op de duur ook niet meer wat er gaande is. Voor dit kind vind ik dit geen gezonde situatie meer.
Ann heeft deze keer wel niet een volledig contactverbod tussen Peggy en Sandrine opgelegd. Ze heeft enkel de logeerpartijtjes bij Peggy (dus zonder toezicht van Ann) opgeheven. Maar ze heeft duidelijk gesteld aan Peggy dat deze wel op bezoek mag komen zolang ze er zelf bij is.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ah ja , dat is waar ! Ge hebt gelijk , dat was ik vergeten .
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ann die Marianne's "knipseldoos" voor haar ogen zet. Straf moment moet ik zeggen. En dan al haar foto's met Sandrine Sr aan Geert geeft, een mooi gebaar.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Even gekopieerd uit het topic van Geert:
Caligula schreef:Geert die begrip en meer vind bij Ann,wel mooi
Natuurlijk vindt hij begrip bij Ann - zij heeft hem ook terug binnen gehaald.
Ik kan er nog steeds niet van over dat zij dit gedaan heeft.
EN... dat hij binnen het kwartier ja zei - niks 'nadenken' of 'erover slapen'...
Geert heeft alleen een onmogelijke voorwaarde gesteld en Ann heeft meteen ja gezegd.
Zo ontzettend druk is het daar niet - niks dat zij geen 3 maanden alleen aan kan, me dunkt.
Haar stiefvader terug in de praktijk halen was wel het slechtste idee van dit seizoen, so far...

Dus ja - nu moet ze hem paaien.
En dat ze een gemeenschappelijke interesse hebben, dat schept een band natuurlijk.
Sandrine was zijn dochter en haar geliefde en ze begrijpen elkaars verdriet - maar dat wil nog niet zeggen dat ze Geert kost wat kost in haar buurt moet houden.

(En nu please-please-please geen opmerkingen over het feit dat Thuis een soap is, of 'de schrijverkes' dit of dat - FYI: ik WEET dat Thuis een soap is en dat alles een reden heeft, verhaallijn-gewijs...) 8)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jamaar, als Ann alleen de praktijk runt dat betekent dan wel dag en nacht. Nu had ze inderdaad beter iemand anders genomen dan Geert. Het voordeel is natuurlijk dat hij de praktijk kent en daar ook nog altijd patienten heeft.
Maar het is en blijft idd een soap,zodus...
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

De praktijk kwam pas een beetje terug op gang toen ze Judith - en daarna Geert al vroeg.
En mijn dokter is 's nachts niet te bereiken - alleen als hij van wacht is.
Zoals de meeste dokters overigens...
0 x
reda
Nog geen rang

Bericht door reda »

Inderdaad totaal onlogisch dat Ann Geert per see terug in de praktijk wou én dat zij zomaar vindt dat Marianne zich dan maar moet schikken naar Geert zijn wens/eis haar in haar eigen huis niet tegen te komen. Beiden hielden geen millimeter rekening met Marianne zelf.
Ann mag uiteraard gerust contact houden met Geert, alleen had ze op voorhand kunnen weten dat hem in huis nemen (al is het maar om te werken) de zaken er niet bepaald op gingen vergemakkelijken. Misschien zou dat wel kunnen wanneer het hele gebeuren al een langere tijd achter hen had gelegen, maar nu is het nog veel te vers en onverwerkt.
Mochten Ann en Mayra uiteen gaan, zou Ann het waarschijnlijk ook niet zo leuk vinden dat Mayra nog doodleuk in het huis zou blijven rondlopen om aan haar juwelen te werken, maar omgekeerd moet dat allemaal maar kunnen. Alhoewel Ann op dat vlak zo onvoorspelbaar en onlogisch is, dat je daar nog alles van zou kunnen verwachten.
In elk geval is dit alles geen excuus voor Marianne haar geknip, alleen had Geert Marianne uit de weg moeten gaan en Ann had een beetje rekening mogen houden met haar moeder.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Akkoord met hierboven. Maar dan val ik terug op Satine (bij manier van spreken hé) die zegt: het is een soap!
En gelijk heeft ze. In RL kan ik me moeilijk een dergelijke situatie voorstellen.
@ Satine: Dokters hebben toch wel een wachtbeurt tegenwoordig? En een wacht wordt toch wel verdeeld onder collega's?
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ann is de gemene streek van haar moeder blijkbaar al vergeten...?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ze zal toch wel begrip hebben voor het feit dat Marianne zich gekwetst en alleen voelt waarschijnlijk, wat ook een van de redenen is dat Marianne die foto's vernield heeft natuurlijk. En Geert heeft zijn foto's ook alweer terug hè... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten