Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
-
- Nog geen rang
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Oeoeoe ... die opmerking "in een relatie blijf je elkaar altijd steunen"...
Dat Marianne hare vent er ff tussenuit is, weet ze wss niet. Maar naar Judith toe was dat ook niet netjes, ze heeft die al zo vaak verweten dat ze weg was gegaan bij Kurt.
Dat Marianne hare vent er ff tussenuit is, weet ze wss niet. Maar naar Judith toe was dat ook niet netjes, ze heeft die al zo vaak verweten dat ze weg was gegaan bij Kurt.
0 x
-
- Poster rang 4
Ze nodigen Marianne in deze situatie toch uit om haar eens te ontspannen. Dan vragen ze Hélène erbij zonder nadenken dat het dan blijft bij kookkunsten en gebakken lucht en bla..bla...Hélène was een geweldige hulp de laatste tijd maar ze
heeft ook een scherpe tong die Marianne goed wist te onderscheppen maar intussen was 't plezier er af.
Los hiervan : prachtige akteerprestaties om van te genieten.
heeft ook een scherpe tong die Marianne goed wist te onderscheppen maar intussen was 't plezier er af.
Los hiervan : prachtige akteerprestaties om van te genieten.
0 x
-
- x 435
*lol*Blabsie schreef:Oeoeoe ... die opmerking "in een relatie blijf je elkaar altijd steunen"...

Hélène niet onderschatten, hé?! 't is geen heilige! Verre van!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hèléne weet dit inderdaad maar al te goed - het was niet alleen een steek ivm Marianne die Geert niet steunde, maar ook dat Geert nu weg is en Marianne 'haar plan kan trekken'.ikke schreef:*lol*Blabsie schreef:Oeoeoe ... die opmerking "in een relatie blijf je elkaar altijd steunen"...
Dat Marianne hare vent er ff tussenuit is, weet ze wss niet. Maar naar Judith toe was dat ook niet netjes, ze heeft die al zo vaak verweten dat ze weg was gegaan bij Kurt.Voor mij was het overduidelijk een venijnige steek naar Marianne toe die haar vent niet gesteund heeft in de moeilijke tijd toen die verdacht werd van de ontvoering van Emma..
Hélène niet onderschatten, hé?! 't is geen heilige! Verre van!
Erg netjes was het in inderdaad niet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Persoonlijk vond ik het ook niet erg netjes van haar, en niet alleen tegenover Marianne... Ten eerste was Hélène daar op goedbedoelde uitnodiging van Tom en Judith, die zelf al meer dan genoeg aan hun hoofd hebben gehad de afgelopen tijd. Dan lijkt het me niet de bedoeling dat je het gesprek al meteen op zo'n manier de "ongezellige kant" op leidt. En dan ook nog zonder reden...
Ten tweede weet Hélène helemaal niet het naadje van de kous, dus is het niet aan haar om zo te oordelen.
Daarbij; Marianne blijft wel Tom's moeder, voor hem is zoiets dus ook niet leuk.
Haar vriendelijke opleving tijdens de verdwijning van Emma was blijkbaar maar van erg korte duur.
Overigens wel tekenend dat ze het nodig vindt om op deze manier voor Geert op te moeten komen, want een andere reden voor die sneer van haar kan ik toch niet bedenken...
Ten tweede weet Hélène helemaal niet het naadje van de kous, dus is het niet aan haar om zo te oordelen.
Daarbij; Marianne blijft wel Tom's moeder, voor hem is zoiets dus ook niet leuk.
Haar vriendelijke opleving tijdens de verdwijning van Emma was blijkbaar maar van erg korte duur.
Overigens wel tekenend dat ze het nodig vindt om op deze manier voor Geert op te moeten komen, want een andere reden voor die sneer van haar kan ik toch niet bedenken...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hebben Marianne en Hélene al eerder ruzie gehad of zo? Waarom zo hatelijk doen tegen elkaar? Ik snap er niks van. 

0 x
-
- Poster rang 4
Voor zover ik weet lokte Hélène het uit en Marianne verdedigde zich zonder glazen te breken.jessie V. schreef:Waarom zo hatelijk doen tegen elkaar?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
De grootste steken onder water kwamen inderdaad van Hélène...
Dat ze moeite heeft met Mayra, kan ik me gezien die historie met Kurt wel voorstellen (en dan weet ze nog niet eens alles). Maar dat ze zich zo uitsprak over het feit dat ze vindt dat je elkaar moet steunen in een relatie, kan wat mij betreft maar op 1 ding wijzen: dat ze een boontje heeft voor Geert.
Waarom zou ze dat anders gezegd hebben? Marianne heeft haar toch niks misdaan?
Dat ze moeite heeft met Mayra, kan ik me gezien die historie met Kurt wel voorstellen (en dan weet ze nog niet eens alles). Maar dat ze zich zo uitsprak over het feit dat ze vindt dat je elkaar moet steunen in een relatie, kan wat mij betreft maar op 1 ding wijzen: dat ze een boontje heeft voor Geert.
Waarom zou ze dat anders gezegd hebben? Marianne heeft haar toch niks misdaan?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Vond ook dat Marianne haar niks misdaan heeft. Maar Tom riep al van tevoren tegen Judith: "Zou je dat nou wel doen Marianne en Helene tegelijk uitnodigen?" Begreep ik niet, die 2 hebben elkaar amper gezien.
0 x
-
- Nog geen rang
Ja twee schoonmoeders aan tafel kan nooit goed komen 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Helène weet de Geert anders altijd wel te vinden hé. 

0 x
Potentia Principatum
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Geert kan haar opvangen als Judith met Emma naar Australië vertrekt 

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Een doktersroman in worden 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 4
Waarom moest Hélène nu zonodig ongevraagd plots Geert gaan bewieroken op het afscheid van Judith en Emma.
Die weet ook van geen ophouden. Gewoon om Marianne te laten verstaan dat zij Geert wel ziet zitten.
Straks de volgende twee vechtend op straat ?
Die weet ook van geen ophouden. Gewoon om Marianne te laten verstaan dat zij Geert wel ziet zitten.

Straks de volgende twee vechtend op straat ?

0 x