Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Flannery
- Nog geen rang
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Ik zou Judith toch aanraden Tom niet teveel groenten door zijn strot te duwen, hij heeft immers vroeger al duidelijk verklaard geen konijn te zijn

0 x
-
exsencon
- x 435
Gelukkig maar hé, want konijnen die kennen er wat van! 
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Zo had ik het nog niet bekeken
idd, bij Judih lopen er al twee rond... 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dan is Tom toch een konijn!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Flannery schreef:Ik zou Judith toch aanraden Tom niet teveel groenten door zijn strot te duwen, hij heeft immers vroeger al duidelijk verklaard geen konijn te zijn![]()
Ben benieuwd hoe lang hij dat volhoudt, bij Lynn was het ook na drie keer over. Zoals hij vrijdag trouwens naar dat broodje met groenten keek
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat ze bij Kurt hoorden te zijn weet ik. Judith is trouwens niet akkoord gegaan met zijn voorstel om ze twee weken bij te houden. Maar als ze bij hem zijn hoort hij er wel voor te zorgen en hoort hij niet stomdronken over de straat te zwalpen en bij Judith aan te kloppen!martha schreef:Die zijn toch voor veertien dagen bij Kurt (was er daar geen kleine discussie over begin deze week, namelijk dat hij ze voor 2 weken wilde omdat hij 1 week vast had gezeten)tvx1 schreef:Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !![]()
Ik vrees dat Judith goed zal moeten beginnen opletten want ik dacht gisterenavond nog dat Kurt haar ging verkrachten
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja, en Tom inschakelen voor de kinderen is ook geen optie hé! 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Het is juist omwille van die kinderen, dat ik een relatie Tom - Judith niet als een "blijvertje" beschouw.
0 x
-
stefliesens
- Nog geen rang
Tom en kinderen gaat ook niet echt samen, daar is ook al veel om te doen geweest in het verleden
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wie weet lukt het toch... dat de kinderen van Judith er in slagen om Tom een beetje op te voeden maar het zal niet makkelijk zijn.stefliesens schreef:Tom en kinderen gaat ook niet echt samen, daar is ook al veel om te doen geweest in het verleden
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
stefliesens
- Nog geen rang
Judith is al wel eens flink op de rooster gelegd door Stan en Emma, dus blij zijn ze er niet echt mee.Crackers schreef:Wie weet lukt het toch... dat de kinderen van Judith er in slagen om Tom een beetje op te voeden maar het zal niet makkelijk zijn.stefliesens schreef:Tom en kinderen gaat ook niet echt samen, daar is ook al veel om te doen geweest in het verleden
0 x
-
Lazylady
- x 435
Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
0 x
-
LeWallon
- x 435
Goed dat ze dat onder de aandacht brengen.Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Iedereen heeft toch Latijn in het eerste middelbaar?Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
(allez, 27 jaar geleden was dat toch zo
Laatst gewijzigd door lord F. op ma 09 sep 2013, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!