Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
exsencon
x 435

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door exsencon »

Ook juist! :D
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Ik zou Judith toch aanraden Tom niet teveel groenten door zijn strot te duwen, hij heeft immers vroeger al duidelijk verklaard geen konijn te zijn :D :D
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Gelukkig maar hé, want konijnen die kennen er wat van! :lol:
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Zo had ik het nog niet bekeken :lol: idd, bij Judih lopen er al twee rond... :lol:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dan is Tom toch een konijn!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Flannery schreef:Ik zou Judith toch aanraden Tom niet teveel groenten door zijn strot te duwen, hij heeft immers vroeger al duidelijk verklaard geen konijn te zijn :D :D

Ben benieuwd hoe lang hij dat volhoudt, bij Lynn was het ook na drie keer over. Zoals hij vrijdag trouwens naar dat broodje met groenten keek :mrgreen:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:
tvx1 schreef:Ik vraag mij eigenlijk af waar de kinderen waren terwijl Judith op het punt stond uit te gaan met Tom en Kurt daar aankwam om de zatlap te zitten wezen !
Die zijn toch voor veertien dagen bij Kurt (was er daar geen kleine discussie over begin deze week, namelijk dat hij ze voor 2 weken wilde omdat hij 1 week vast had gezeten) :denk:

Ik vrees dat Judith goed zal moeten beginnen opletten want ik dacht gisterenavond nog dat Kurt haar ging verkrachten :shhh:
Dat ze bij Kurt hoorden te zijn weet ik. Judith is trouwens niet akkoord gegaan met zijn voorstel om ze twee weken bij te houden. Maar als ze bij hem zijn hoort hij er wel voor te zorgen en hoort hij niet stomdronken over de straat te zwalpen en bij Judith aan te kloppen!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, en Tom inschakelen voor de kinderen is ook geen optie hé! :lol:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Het is juist omwille van die kinderen, dat ik een relatie Tom - Judith niet als een "blijvertje" beschouw.
0 x
stefliesens
Nog geen rang

Bericht door stefliesens »

Tom en kinderen gaat ook niet echt samen, daar is ook al veel om te doen geweest in het verleden
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

stefliesens schreef:Tom en kinderen gaat ook niet echt samen, daar is ook al veel om te doen geweest in het verleden
Wie weet lukt het toch... dat de kinderen van Judith er in slagen om Tom een beetje op te voeden maar het zal niet makkelijk zijn.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
stefliesens
Nog geen rang

Bericht door stefliesens »

Crackers schreef:
stefliesens schreef:Tom en kinderen gaat ook niet echt samen, daar is ook al veel om te doen geweest in het verleden
Wie weet lukt het toch... dat de kinderen van Judith er in slagen om Tom een beetje op te voeden maar het zal niet makkelijk zijn.
Judith is al wel eens flink op de rooster gelegd door Stan en Emma, dus blij zijn ze er niet echt mee.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
Goed dat ze dat onder de aandacht brengen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Mogen die kinderen hun eigen richtingen nu ook al niet kiezen? Allez, het lijkt wel alsof Stan een beetje die richting ingeduwd is, zoals dat tegenwoordig nog gebeurt...
Iedereen heeft toch Latijn in het eerste middelbaar?
(allez, 27 jaar geleden was dat toch zo :) )
Laatst gewijzigd door lord F. op ma 09 sep 2013, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Plaats reactie