het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Bericht door martha »

Hahaha, en als nu het eens een andere finale wordt op TV als dat ze getoond hebben op de Thuisdag ? :mrgreen:

Amerikaanse blokbusters reeksen doen dat veel, verschillende finales inblikken, dit om lekken te voorkomen.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

martha schreef:Hahaha, en als nu het eens een andere finale wordt op TV als dat ze getoond hebben op de Thuisdag ? :mrgreen:

Amerikaanse blokbusters reeksen doen dat veel, verschillende finales inblikken, dit om lekken te voorkomen.
Ik denk dat een simpel Vlaams budget zoiets niet toelaat... :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hadden ze Luc die oproep laten doen in plaats van Bram had niemand er zich aan gehouden denk ik :twisted:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

martha schreef:Amerikaanse blokbusters reeksen doen dat veel, verschillende finales inblikken, dit om lekken te voorkomen.
Zeg me nu niet dat we op wikileaks moeten gaan kijken hé. :mrgreen:
Maar het zou idd wel fun zijn om een heel andere finale te geven! Ik kan de gezichten al zien van al diegenen die op de Thuisdag geweest zijn als die nog kijken tenminste. :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Het is vroeger nog een paar keer gedaan: Thuisdag in de Zoo met de finaleaflevering in preview in de Elisabethzaal.
Toen waren de twee afleveringen hetzelfde hoor....

Hoewel het natuurlijk wel grappig zou zijn om de die-hard fans op deze manier te foppen. :lol:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ja, de seizoensfinale met de Frank-dubbelganger/Werner in Australië en die van Eva & Maarten in de brand waren toen ook in preview te zien. K moet zeggen k vind dat toch wel leuk om zo eens in een aflevering van Thuis op een groot scherm te zien, al vond ik de klank niet altijd zo super van de seizoensfinale (in de Utopolis)(mss niet aangepast voor de bioscoop)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik blijf hier precies alleen achter in deze topic om verder te speculeren over de seizoensfinale. Er zijn blijkbaar al 8 pagina's vol gekriebeld in de topic over de aflevering die gisteren op de Thuisdag te zien was. Ik houd - voorlopig - hardnekkig vol om het niet te lezen. Wat ben ik trots op mezelf :razz:

Volgens mij keert Veronique terug uit de woestijn in de seizoensfinale, samen met Joeri die ze in Zuid-Afrika gaan halen is, dat is tenminste wat IK er van denk.

Zou dat nu ook in die 8 pagina's staan? :denk:
Volhouden Crackers! :problem:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Proficiat, Crackers... Ik wens je alle moed om vol te houden tot vrijdag!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Crackers schreef:Ik blijf hier precies alleen achter in deze topic om verder te speculeren over de seizoensfinale. Er zijn blijkbaar al 8 pagina's vol gekriebeld in de topic over de aflevering die gisteren op de Thuisdag te zien was. Ik houd - voorlopig - hardnekkig vol om het niet te lezen. Wat ben ik trots op mezelf :razz:

Zou dat nu ook in die 8 pagina's staan? :denk:
Volhouden Crackers! :problem:
Komaan Crackers, vecht tegen die nieuwsgierigheid! Nog maar 3dagenenhalf en we weten zelf wat in de finale gebeurt. Dus da's niet zooo lang meer. :mrgreen:
0 x
Afbeelding
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Peter moet, tijdens zijn vrijgezellenavond verkleed als roze konijn door het centrum lopen om met zoveel mogelijk vrouwen op de foto te gaan.

Nancy is een eigen bedrijfje gestart, lezen van kaarten. Ze hoopt op deze manier geld bij elkaar te krijgen om een advocaat te kunnen betalen voor Eddy.

Dokter Geert heeft nieuwe boxers gekocht met luipaardmotief. Dit vindt Marianne woest aantrekkelijk en perfect matchen bij haar zebramotief lingerie. Zo zijn ze samen twee beesten uit het wild, het luipaard moet de zebra vangen.

Judith weet niet tussen wie ze moet kiezen. Tussen Tom of tussen Kurt. Voor beiden heeft ze gevoelens maar ze kan domweg niet kiezen dus besluit ze een hardloopwedstrijd te organiseren voor beide heren. Degene die de race wint zal haar hart winnen.

Tim heeft zich een indigestie gegeten door de spaghetti van Nancy en ligt kermend op de bank. Femke weet zich geen raad en besluit hysterisch rondjes te gaan rennen met haar armen in de lucht.

Luc zit in zak en as en is van pure kolere punten gaan slijpen aan timmermanspotloden. Een voorraad van 12000 potloden wordt voorzien van een scherpe punt. Hij heeft knetterveel liefdesverdriet maar zint ook op wraak. Hij weet alleen niet of dit zal zijn op zijn mes dat hem in de steek laat na het slijpen van al die potloden of dat dit zal zijn op degene die hem heeft verraden.

Tibo heeft per ongelijk zijn tanden gepoetst met ontharingscreme. Hij had beide tubes verwisseld en heeft nu een zere tong en zere lippen. Tevens is zijn tandenborstel nu zo kaal als de neten.

Eddy heeft besloten, dat, wanneer hij vrijkomt, zijn leven te beteren en kapitein te worden op een cementmolen. Frank moet met weemoed denken aan zijn Simonneke en staart gans de dag naar haar foto en maakt zichzelf verwijten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb eerlijk gezegd niet veel moeite om niet in dat spoilertopic te gaan kijken hoor; heb wel belangrijkere zaken aan mijn hoofd.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

http://www.een.be/mediatheek/tag/37

Efkes Lowie emotioneel chanteren...
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Poolaapje schreef:http://www.een.be/mediatheek/tag/37

Dit is toch geen spoiler van de laatste aflevering, hé?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:
Poolaapje schreef:http://www.een.be/mediatheek/tag/37

Dit is toch geen spoiler van de laatste aflevering, hé?
Neen, van donderdag maar de link is niet juist, hierboven vind je de juiste link.
0 x
Gesloten