het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Bericht door martha »

Mogen we stillekensaan beginnen te speculeren voor de seizoensfinale eind mei 2013 ? :denk:

Hier mijn heel voorzichtige speculerende cliffhangers :

- Lowie ontdekt dat het door Luc is dat zijn geliefde Jana haar baby kwijt is en gaat als een razende tekeer en slaat zijn "papa" met zijn skateboard het hospitaal is waar de enige verpleger die de boel rechthoudt, onze Tibobo zo boos is omdat Luc hem het recht heeft ontnomen om papa te kunnen zijn van dien kleine, Luc opgeeft voor orgaandonatie.

- Eddy moet voor al zijn gesjoemel voor de rechtbank verschijnen en Nancy die in het geniep toch een cruise geboekt heeft van anderhalf jaar kan niet mee en daarom biedt zij Femke (die hommeles heeft met Tim en met Peggy en met Peter) aan om in haar plaats te gaan en tevens Britney mee te nemen zodat dat kind eindelijk eens niet de ganse tijd moet slapen.

- Het geld voor die cruise heeft Nancy bekostigd door het verkopen van het schilderij dat Marianne in haar living heeft hangen en dat door Ivo in een jaloerse buit bij het grof vuil is gezet en onze Nancy heeft dat eruitgevist en is naar een kunstkenner ermee gelopen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Bericht door annekeHU »

Leuke speculaties... hopelijk schrijven ze volgend jaar een wedstrijdje uit om mee een nieuw scenario te verzinnen, dan geef ik jou in , om aan die wedstrijd deel te nemen!
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Ik gok er op dat in de seizoensfinale gaat uitkomen dat Waldek door Kurt in elkaar is geslagen. Met alle mogelijke gevolgen vandien.

En er zal wel iets met Tibo gebeuren, want dacht dat hij had gezegd in interview dat hij de reeks zou verdwijnen omdat hij niet te lang dezelfde rol wou spelen.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

robmolle schreef:Ik gok er op dat in de seizoensfinale gaat uitkomen dat Waldek door Kurt in elkaar is geslagen. Met alle mogelijke gevolgen vandien.

En er zal wel iets met Tibo gebeuren, want dacht dat hij had gezegd in interview dat hij de reeks zou verdwijnen omdat hij niet te lang dezelfde rol wou spelen.
Neeeee! Tibo mag niet weg :D
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

interrupted schreef:Neeeee! Tibo mag niet weg :D
NIET? :crazy:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

En die brief van Leontine zal ook wel opduiken tegen de seizoensfinale! Zo kan Frank Lowieke van Luc afnemen, want nadat Lowie alles heeft gehoord wil hij iets niets meer van zijn vader weten. Hij trekt in bij Simonneke en Frank, Luc komt er ruzie maken en er vallen gewonden.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Door het hele voorval met Jana en de baby besluit Lowie vriendschap te sluiten met Bram. Hij excuseert zich voor alles wat er gebeurd is tussen hen. (Maar wil Bram dat ook?)

Ik zie die twee toch nog vrienden worden.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Alle speculaties hier boven over de bevalling van Jana tijdens de seizoensfinale mogen geschrapt worden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Walsoorden
Nog geen rang

Bericht door Walsoorden »

Lowie heeft medelijden met Jana en Bram en gaat op zoek naar de werkelijke oorzaak van de dood van het kindje.
Daarbij wijst alles in de richting van Frank en ook Luc maakt Lowie duidelijk dat alles Frank zijn schuld is.
Lowie maakt Frank het leven zuur en Frank wil Lowie duidelijk maken dat zijn vader ook een kwalijke rol in deze heeft gespeeld. Het enige wapen dat Frank nog heeft is de brief...

Ook zou het kunnen dat Eddy of Frank Peter als advocaat in de arm neemt en Peter stuit op het gegeven advies door Tom, waardoor Peter voor een dilemma komt te staan. Hij vindt zo vlak voor de trouw geen steun bij Peggy en maakt op de dag voor het huwelijk een slippertje met Femke.
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Ik zie het nog eindigen met een ineengeslagen Luc, en twee vragen:

A. overleeft hij de aanslag?
B. Wie heeft het gedaan?

Stof voor een nieuw seizoen. :-)
0 x
Afbeelding
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

verwijder dit bericht
Laatst gewijzigd door Seraph op vr 19 apr 2013, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

kittykattenfan schreef:Ik zie het nog eindigen met een ineengeslagen Luc, en twee vragen:

A. overleeft hij de aanslag?
B. Wie heeft het gedaan?

Stof voor een nieuw seizoen. :-)
B: Frank, Eddy, Bram, Lowie(?), Tibo

Femke en Peter gaan wss zoenen...

en natuurlijk gaat er weer iets onverwachts gebeuren dat niet is opgebouwd uit de vorige afleveringen...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Waldek en Kurt gaat niet voor de finale zijn, dat kunnen ze echt geen 6 weken meer rekken denk ik. Ik denk ook eerder dat het verhaal rond die kleine van Bram en Jana gaat uitkomen. Wss zal ook de zaak rond Tom en Lynn zijn ontknopping hebben. Met als gevolg dat Marianne en Geert toch niet uitelkaar gaan. De rest is moeilijk te voorspellen. En wss gaat dit allemaal gebeuren op de trouw van Peter en Peggy :p
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

maartenB schreef:Waldek en Kurt gaat niet voor de finale zijn, dat kunnen ze echt geen 6 weken meer rekken denk ik. Ik denk ook eerder dat het verhaal rond die kleine van Bram en Jana gaat uitkomen. Wss zal ook de zaak rond Tom en Lynn zijn ontknopping hebben. Met als gevolg dat Marianne en Geert toch niet uitelkaar gaan. De rest is moeilijk te voorspellen. En wss gaat dit allemaal gebeuren op de trouw van Peter en Peggy :p
Waar we nog altijd geen datum van hebben :shhh:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

martha schreef:
maartenB schreef:Waldek en Kurt gaat niet voor de finale zijn, dat kunnen ze echt geen 6 weken meer rekken denk ik. Ik denk ook eerder dat het verhaal rond die kleine van Bram en Jana gaat uitkomen. Wss zal ook de zaak rond Tom en Lynn zijn ontknopping hebben. Met als gevolg dat Marianne en Geert toch niet uitelkaar gaan. De rest is moeilijk te voorspellen. En wss gaat dit allemaal gebeuren op de trouw van Peter en Peggy :p
Waar we nog altijd geen datum van hebben :shhh:
laatste vrijdag van mei :p, daar ga ik toch van uit, aangezien dat bijna jaarlijkse traditie is geworden.
0 x
Gesloten