het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Gesloten
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: het speculatie topic voor de seizoensfinale 2013

Bericht door Poolaapje »

Femke zal wel zwanger zijn van Peter nu ze geen seks heeft met Tim. :roll:
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Poolaapje schreef:Femke zal wel zwanger zijn van Peter nu ze geen seks heeft met Tim. :roll:
Dat zou wel eens kunnen!
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

femke gaat er toch weer een tijdje uit i.v.m. haar tweede kindje...
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Poolaapje schreef:Femke zal wel zwanger zijn van Peter nu ze geen seks heeft met Tim. :roll:
Lap weer een begrafenis van een kind.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Om bij te dragen tot het drama zal deze kleine er wel komen zeker. Als je negen maanden verder telt (zomer inbegrepen), is de geboorte eind januari. :angel:
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Brrr, die trouw gaat catastrofaal eindigen of het zou geen Thuis-trouw zijn!
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Spoed schreef:femke gaat er toch weer een tijdje uit i.v.m. haar tweede kindje...
Kijk ik nu al naar uit :dance:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Zoals ik het zie is de huidige kanoninstelling voor de finale:
Bram-Jana-Lowie (we niet waagt,wint niet hé)
Frank-Luc-Eddy en consoorten
Marianne-Tom-Ivo-Lynn
Peter-Peggy-Femke en ja,Tim
En een beetje aan de kant bitch Rosa natuurlijk. Jenny en Leo kiezen blijkbaar op tijd het hazenpad.
Dit is echt wel heel zwaar geschut, Syrië waard zou ik zo zeggen, alleen vind ik het wel een beetje vroeg, het is toch nog altijd een maand ja?
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

kittykattenfan schreef:Ik zie het nog eindigen met een ineengeslagen Luc, en twee vragen:
A. overleeft hij de aanslag?
B. Wie heeft het gedaan?
Stof voor een nieuw seizoen. :-)
Ik zie het ook deze richting uitgaan eerlijk gezegd. Een aanslag op Luc en dan t laatste beeld van dit seizoen zien we een zwaargewonde Luc gemixt met beelden van de verdachten: Frank, Eddy, Nancy, Simonne, Bram, Franky, Jana, Tibo, Ellen, Julia of Lowie. Genoeg mensen die Luc iets willen aandoen.

Andere cliffhangers: Geert probeert de trouw van Marianne en Ivo te verhinderen. En Peter en Peggy gaan trouwen, maar Peter wordt betrapt met Femke door Peggy.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Laat ons Luc a.u.b. eens iets krijgen, want die schijnheiligaard verdient wel een lesje. (Niet dat ik hem nu zou doodwensen, want meneer speelt zijn rol wel heel goed.)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Luc gaat niet zomaar verdwijnen,maar ne keer goed onderhanden genomen misschien wel.Als ik me goed herinner is hem dat al eens een keer overkomen door een gangster-geldschieter ten tijde van Marie-design.
Maar ik houd wel mijn kanonnen in stelling, of ze nu allemaal gaan vuren op 31 mei is maar de vraag. :?: :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Luc gaat niet zomaar verdwijnen,maar ne keer goed onderhanden genomen misschien wel.Als ik me goed herinner is hem dat al eens een keer overkomen door een gangster-geldschieter ten tijde van Marie-design.
Maar ik houd wel mijn kanonnen in stelling, of ze nu allemaal gaan vuren op 31 mei is maar de vraag. :?: :lol:
Klopt. Dat was dezelfde die later Kasper zijn drugsleverancier was.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Die man is al meerdere keren de gangster van dienst geweest in Thuis.
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

exsencon schreef:Zoals ik het zie is de huidige kanoninstelling voor de finale:
Marianne-Tom-Ivo-Lynn
En een beetje aan de kant bitch Rosa natuurlijk. Jenny en Leo kiezen blijkbaar op tijd het hazenpad.
Dit is echt wel heel zwaar geschut, Syrië waard zou ik zo zeggen, alleen vind ik het wel een beetje vroeg, het is toch nog altijd een maand ja?
Ik denk dat Geert ook een waarde zal geven aan de seizoensfinale i.v.m. ivo en marriane...
robmolle schreef:
kittykattenfan schreef:Ik zie het nog eindigen met een ineengeslagen Luc, en twee vragen:

A. overleeft hij de aanslag?
B. Wie heeft het gedaan?
Stof voor een nieuw seizoen. :-)
Ik zie het ook deze richting uitgaan eerlijk gezegd. Een aanslag op Luc en dan t laatste beeld van dit seizoen zien we een zwaargewonde Luc gemixt met beelden van de verdachten: Frank, Eddy, Nancy, Simonne, Bram, Franky, Jana, Tibo, Ellen, Julia of Lowie. Genoeg mensen die Luc iets willen aandoen. Maar het laatste wat we willen zien is weer een vallend Simonneke :whistle:

Andere cliffhangers: Geert probeert de trouw van Marianne en Ivo te verhinderen. En Peter en Peggy gaan trouwen, maar Peter wordt betrapt met Femke door Peggy.
Tjah er zal sws een gewonde vallen maar ik betwijfel of het Luc zal worden... Je ziet ook in de spoilers dat Nancy, Julia en Simonne er ook worden bijgetrokken dus het zal echt zo een ruzie worden in sanitechniek of de frens..

Lynn heeft misschien duistere plannen... (Ik zie Judith tom nog beschermen voor haar)
Tim betrapt Peter en Femke en gaat dat vertellen aan Peggy, ik denk dat rosa ook voor een cliffhanger gaat zorgen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Spoed schreef:
exsencon schreef:Zoals ik het zie is de huidige kanoninstelling voor de finale:
Marianne-Tom-Ivo-Lynn
Ik denk dat Geert ook een waarde zal geven aan de seizoensfinale i.v.m. ivo en marriane...
Geert gaat waarschijnlijk gewoon weigeren om de tweede keer te verschijnen voor de uitspraak van de echtscheiding. Als Marianne niet gescheiden is, kan ze ook niet trouwen met Courtois.
0 x
Afbeelding
Gesloten