Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door Poolaapje »

Crackers schreef:
lord F. schreef:wel schaamteloze reclame voor Rock Werchter in Thuis.
anti-reclame zeker bedoel je? Als je weet dat Jana en Lowie daar ook op Werchter zullen zijn, probeer je toch zo vlug mogelijk om van je tickets af te komen zeker? :hand:
Door loopt 80.000 man of meer rond. De kans dat je ze tegenkomt is heel klein. En die zullen toch niet gaan, in ieder geval niet samen. Lowie en zijn (tegen dan) nieuwe vriendin misschien...
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:
anti-reclame zeker bedoel je? Als je weet dat Jana en Lowie daar ook op Werchter zullen zijn, probeer je toch zo vlug mogelijk om van je tickets af te komen zeker? :hand:
ook waar :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

lord F. schreef:
tvx1 schreef: wel schaamteloze reclame voor Rock Werchter in Thuis.
Heb me gisteren juist dezelfde bemerking gemaakt, tot 2x toe. De "Schuur" zal in zijn handjes gewreven hebben. En Luc, die sprak nog van Torhout-Werchter. Vond ik goed, ik zou dat ook nog durven zeggen. Ik ben dan ook al wat jaartjes ouder :mrgreen:

Dus als we volgende zomer te horen krijgen dat er een ambetant manneke tussen het publiek liep die iedereen liep te schofferen die in zijn weg stond, dan kunnen we direct de schuldige :mrgreen: Lowieke kan misschien direct een back-stage pass vragen. Kan hij eerst al de artiesten eens ferm de les spellen vooraleer ze optreden.
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Crackers schreef:
Bij mij is het bekijken van de affiche van dat festival al genoeg om te zeggen ik ga niet.
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Wat ik mij nu net bedenk,

Lowie zei ergens paar afleveringen geleden tegen luc: Vanavond ga ik bij Frank en Simonne eten?

Was dit toen om luc op stang te jagen want volgens mij is lowie niet bij frank gaan eten?
0 x
Gijs
Nog geen rang

Bericht door Gijs »

Ik heb het gevoel dat ze na Casper een nieuwe 'bad boy' nodig hebben en dat is Lowie geworden.
Casper was ook nooit opgewekt, behalve op het einde, en is na een tijdje in grote problemen gekomen.
Als Luc ooit stopt met Lowie steeds te verdedigen zal Lowie volgens mij de trend van Casper volgen...
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Gijs schreef:Ik heb het gevoel dat ze na Casper een nieuwe 'bad boy' nodig hebben en dat is Lowie geworden.
Casper was ook nooit opgewekt, behalve op het einde, en is na een tijdje in grote problemen gekomen.
Als Luc ooit stopt met Lowie steeds te verdedigen zal Lowie volgens mij de trend van Casper volgen...
Hopelijk komt Lowie in het gevang terecht wegens slagen en verwondingen tegenover Bram.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Of andersom...
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

exsencon schreef:Of andersom...
Dan stop ik met kijken :)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

't jochie speelt nog met een skateboard maar krijgt wel een flinke borrel van zijn vader. Jaja! Van vadertjelief mag hij alles. Waardeloos en wat een ontzettende etterbak is het zeg.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, whisky op je 16 ! Goed bezig Luc ! Maar ja, hij heeft dan ook nog nooit kinderen opgevoed, in tegenstelling tot Julia. Dat gaat wel voor meer conflicten zorgen denk ik.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Ja, whisky op je 16 ! Goed bezig Luc ! Maar ja, hij heeft dan ook nog nooit kinderen opgevoed, in tegenstelling tot Julia. Dat gaat wel voor meer conflicten zorgen denk ik.
Binnekort een breuk tussen Luc en Julia en Lowie die alcoholist wordt!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hoe toevallig dat hij en Julia nu opeens beste vriendjes zijn sinds de terugkeer van Bram.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Lacrimosa schreef:
tvx1 schreef:
Kwast schreef:Ik denk dat deze er niet zijn. Luc zal zijn zoon nooit verraden. Bram zal wel geen aangifte doen vrees ik.
Zie je wel dat er al minstens één getuige is die kan bevestigen dat het alibi dat Luc hem gegeven heeft niet klopt! En Bram moest er niet eens ver voor zoeken. Al wat hij nu nog moet doen is een klacht indienen tegen Lowie en we zullen eens zien hoe luidt hij dan nog blaft!
Zou Julia daar niet voor durven liegen moest het zo ver komen...?
Ja, ze zou!
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Nee liegen denk ik niet maar wel erom heen draaien en dat zegt evengoed de waarheid
0 x
Gesloten